quote:Op woensdag 24 december 2008 22:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je MOEST naar de kerk?
tuurlijk hebben ze gehuild...dikke vette huilies![]()
![]()
Dan kun je ook buiten dit topic zien wat voor onzin we spuien.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
ik weet niet of twitter nou zo een verrijking is op mn leven, maar ik ga eens rondkijken de aankomende dagen
oh jah dat kan ookquote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Was dat niet Smack my Bitch up? Weet t al nieteens meer
oeh en... was het zo'n blonde bimbo met maatje 25 en cup D ?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef MxM het volgende:
Ik heb een beetje een leeg gevoel, alsof ik iets mis.. de afgelope zes dagen heb ik zowat non-stop 3fm gekeken/geluisterd en dat is nu voorbij tot mijn groot verdriet..!
Hebben meer mensen last van dit gevoel?
B'tje wel jaquote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef MxM het volgende:
Ik heb een beetje een leeg gevoel, alsof ik iets mis.. de afgelope zes dagen heb ik zowat non-stop 3fm gekeken/geluisterd en dat is nu voorbij tot mijn groot verdriet..!
wtf?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mensen hier zijn boos op je, ik heb alleen maar dingen van boze mensen gehoord, dus zou je zelf kunnen vertellen wat er aan de hand is?
Giel moest al janken tijdens cortons bezoek in het huis.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:11 schreef Treezz het volgende:
Hallo iedereen
Ik heb het einde niet gezien, omdat naar de kerk moest....... hebben ze gejankt?
kan geen filmpje vinden
Last van? Gepaard met de grote eenzame leegte die Kerst met zich meebrengt, is dit een groot gapend zwart gat!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef MxM het volgende:
wij posten gewoon weer verder en luisteren weer standaard 3fm , al is Top Request niet standaard.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef MxM het volgende:
Ik luister ook wel vaker 3FM, maar je mist ineens een stuk beeld en gezelligheid erbij.. Het heeft toch minder ,gewone radioquote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wij posten gewoon weer verder en luisteren weer standaard 3fm , al is Top Request niet standaard.
dus hele grote leegte zullen wij niet snel hebben.
alweer die sandstorm...quote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
door dat Prodigy geneuzel moet ik opeens aan deze mix van Sandstorm denken, waar Prodigy ook zo goed in zit verweven![]()
Dan kunnen we elkaar de hand schudden, nog nooit zo extreem gevolgd als dit jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef MxM het volgende:
ook met EkstraWeekend???quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik luister ook wel vaker 3FM, maar je mist ineens een stuk beeld en gezelligheid erbij.. Het heeft toch minder ,gewone radio
Radio hoort niet op tv te zijn en tv niet op radio, laten we dat aub gescheiden houdenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik luister ook wel vaker 3FM, maar je mist ineens een stuk beeld en gezelligheid erbij.. Het heeft toch minder ,gewone radio
oh lekker vla...gewone ouderwetse? of met een speciaal smaakjequote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef Briggy het volgende:
Hoi... ik ben er ook weer
ff gegeten en als toetje had ik een grote bak vla met slagroom
Het thuisfront hier is wel blij dat het afgelopen is, dan lig ik weer voor 2 uur in bedquote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden, nog nooit zo extreem gevolgd als dit jaar.
Drie van de vijf nachten doorgehaald. En verder amper het huis uit, op 2 dagen na. Mwah, mmorgen en overmorgen kerst, zal dan wel weer rechttrekken.
Ja ok, dat is een paar uurtjes.. met SR kan ik rustig de hele nacht op de bank blijven kijken, er is altijd wat te zien, mensen buiten enzo.. Lastig uit te leggen, maar SR heeft gewoon een extra dimensiequote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ook met EkstraWeekend???
ik kan niet wachten om op vrijdag weer lekker ouderwets in een deuk te liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |