Je hebt het niet eens over z'n uitwerpsel op je kleren.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Loop ik net van m'n werk naar de bushalte, precies zoals ik altijd loop.
Glij ik uit over een godverdomme hondedrol
Dus nu:
Enkel verstuikt
allebei m'n knieën kapot
allebei m'n handen kapot
spijkerbroek kapot
kerstkado voor m'n tante kapot
Alleen maar omdat zo'n stuk uitschot van een hondenbezitter zijn hoerige tyfusbeest overal midden op straat laat schijten
Honden
Hondenbezitters die de boel niet opruimen:+ nekschot
Kerstavond
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Klote voor je man.
Pics van hoe je eruit ziet nu?
Het liefst zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:42 schreef Maki-maki. het volgende:
Paarden schijten ook. Paardenmeisjes ook. 15-jarigen ook.
Allemaal. Allemaal moeten dood.
Luister naar deze God. Mensen die hun honden overal laten poepen moeten dood!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Reden te meer om vuurwerk af te steken om die kutbeesten een trauma te bezorgen!
Zo vaak schijten roodharige meisjes toch niet op straat?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:51 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen er ook wat van hoor, onderschat dat niet.
En weet je wat ze dan gaan doen? Juist! Nog meer schijtenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Reden te meer om vuurwerk af te steken om die kutbeesten een trauma te bezorgen!
Was een aflopend stukje weg, dus voorover gevallen idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:46 schreef J.Herrer het volgende:
En hoe de fuck kunnen je knieen nou kapot zijn? Draai je je soms tijdens je val
Of ben je te dik dat je vanzelf voorover uitglijdt?
Maar niet allemaal op straat.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:42 schreef Maki-maki. het volgende:
Paarden schijten ook. Paardenmeisjes ook. 15-jarigen ook.
Allemaal. Allemaal moeten dood.
hihi je zei giechelquote:Op woensdag 24 december 2008 19:19 schreef Qwea het volgende:
jammer dat je giechel niet stuk is
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:21 schreef DurumDoner het volgende:
Flash moet idd dood. En snel.
quote:Op woensdag 24 december 2008 @ 19:19 schreef Qwea het volgende:
jammer dat je giechel niet stuk is
Oh kijk, de eerste hondenbezitter heeft zich gemeldquote:
quote:
uiteindelijk gaat ie dat ookquote:Op woensdag 24 december 2008 20:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Oh kijk, de eerste hondenbezitter heeft zich gemeld
Jouw hond moet ook dood!
Paarden :R Als ik ergens een hekel aan hebquote:Op woensdag 24 december 2008 18:51 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen er ook wat van hoor, onderschat dat niet.
Uiteindelijk is niet snel genoeg.quote:
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Uiteindelijk is niet snel genoeg.
[ code verwijderd ]
zo zien we hem graagSpreek voor jezelf. Wanneer zoiets wordt geroepen over de Nederlanders in Afghanistan is dit forum te klein. Maar als jij je er goed bij voelt om zoiets te roepen over andermans huisdier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owhja, Dr_Flash moet dood.---
[..]
[ code verwijderd ]
zo zien we hem graagik heb een zwakke maag dus ik mag niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je trouwens wel een kneuzen mod. Zodra we gaan roepen dat we jouw graag zo zien, zul je zeer ws een ban aan mn reet proberen te hangen. Maar wel zulke uitspraken over iemands huisdier doen.
Ik zie trouwens jouw moeder graag zo
edit ; of je kinderen, mocht je die hebben. 14.gif-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik heb liever dat je iemand opbelt die het wel wat interesseert wat je te zeggen hebt.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zodra we gaan roepen dat we jouw graag zo zien, zul je zeer ws een ban aan mn reet proberen te hangen.
[..]
[ code verwijderd ]
zo zien we hem graagPlaatje valt érg mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Achgut, hebben we nou je hele kerstavond verpest met dit topic?quote:Op woensdag 24 december 2008 @ 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb een zwakke maag dus ik mag niet klikken
Ik vind je trouwens wel een kneuzen mod. Zodra we gaan roepen dat we jouw graag zo zien, zul je zeer ws een ban aan mn reet proberen te hangen. Maar wel zulke uitspraken over iemands huisdier doen.
edit ; of je kinderen, mocht je die hebben. 14.gif
Die teven schijten overal.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Nu vraag ik me ineens af of vrouwtjeshónden wel poepen
Hondenbezitters zelf moeten inderdaad hun verantwoordelijkheid nemen, de honden zelf kunnen er niks aan doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
Hondenbezitters die te lam zijn om de stront van hun huisdier op te ruimen moeten dood.
Langzaam, en pijnlijk.
Zo smerig, ik wilde vanochtend m'n portemonnee uit de auto halen en ik stond ook in zo'n hondendrol. Heel m'n schoen smerig.
Bah.
in al mijn jaren dat ik deze aardkloot bewandel is me beide nog nooit overkomenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja goed, in een hondedrol gaan staan is vervelend, maar dat schijnt er zo af en toe bij te horenJe krijgt ook eens in de zoveel tijd een meeuwekeutel in je haar. Shit happens idd. Alleen als dat dan letselschade tot gevolg heeft kijk je er toch wat anders tegenaan.
zegguh, fapte jij niet op 16jarige paardenmeisjes ?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus nu:
Enkel verstuikt
allebei m'n knieën kapot
allebei m'n handen kapot
spijkerbroek kapot
Alleen maar omdat zo'n stuk uitschot van een hondenbezitter zijn hoerige tyfusbeest overal midden op straat laat schijten
Honden
Kerstavond
Was het lekker onder die steen van je, Flintstone?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegguh, fapte jij niet op 16jarige paardenmeisjes ?
Hihi gevoelige snaar ?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het lekker onder die steen van je, Flintstone?
Ben je kkdom ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Nee, op treinen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegguh, fapte jij niet op 16jarige paardenmeisjes ?
Of laat ze zelf de uitwerpselen eten.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:18 schreef Sala-adin het volgende:
Het is ook fucking ASOciaal dat je als baas zijnde kankerbehoefte van je kuthond niet opruimt. Zulke mensen dienen ter plaatse neergeknuppeld worden waarna ze met een welgemikt schot in het hoofd afgeschoten worden.
Kanker hondenbezitters
Schopje F&F
Wat een domme vraag.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Jij snapt het de "grap" nietquote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een domme vraag.
Wat moet een vrouwtjeshond doen? Haar behoefte ophouden totdat ze knapt?
Wadlopers, leeuwarden, stootjuk, WEL.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer, TS. Daar gaan je kilometers.![]()
Maar HTF kun je over hondenpoep struikelen? Het is me nooit overkomen eigenlijk.
Newtons schuld!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:36 schreef tralalala het volgende:
Ts glijdt met 1 voet weg en kan zijn val niet eens corrigeren
Ja, je kan soms lelijk vallen hoor! Ik bedoel, dan heb je stront aan de knikker.quote:
Alsof jij daar wat van weetquote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, je kan soms lelijk vallen hoor!
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus nu:
Enkel verstuikt
allebei m'n knieën kapot
allebei m'n handen kapot
spijkerbroek kapot
Honden
Kerstavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |