Nee, hij moest nog scheermesjes aanschaffenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef Susi het volgende:
Heeft Jordy zijn zakgeld al gedoneerd ?
Zeurquote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toch, Coen, liefde voor muziek is méér dan als een josti een beetje meedrummen met een plaatje.
De doelgroep van gehandicapten, debielen en bejaarden zal de komende jaren niet krimpen, dus waarschijnlijk wordt het ventje nog hartstikke rijk ook.quote:
Wat is er mis met voetbal???quote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voetbal, nog zoiets . . .![]()
Anyway, ik ga er vandoor. Moet weer es de deur uit en echt topics volgen kan ik niet meer![]()
![]()
Voetbalquote:Op woensdag 24 december 2008 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is er mis met voetbal???![]()
veel plezier...
Zn shirt is wel wat voor Jordy.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Danny de Munk de laatste tijd wel steeds leuker worden, niet dat ik zn muziek nog zo geweldig vind, maar bij PdL in de Poppers waren ze geweldig.
vreetsequote:
Hartstikke leuk, jochies van 6/7 jaar zien rennen op het veld hoor.quote:
De laatste uren doen ze altijd samen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
Giel neemt de shift van Coen gewoon over
Die willen we hier ook wel zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik zag van de week bikinifoto's van Stephanie Seymour. Da's een beste MILF
Zeg dat nou nietquote:
Moest jij niet kerstkaarten gaan bezorgen? Of woonde die vriend vlakbij?quote:
hoezo?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
Giel neemt de shift van Coen gewoon over
Da's het mooiste wat er is, dat kleine grut. Heb ze jarenlang geflotenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, jochies van 6/7 jaar zien rennen op het veld hoor.Veel beter dan hockey, judo oid.
wie is dat?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik zag van de week bikinifoto's van Stephanie Seymour. Da's een beste MILF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |