Het was nieuws geweest als je er samen met hem onder had gelegenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat een keer bij sander lantinga in de trein
Oh, boeiend. Weer een post erbij?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat een keer bij sander lantinga in de trein
Qua verschijning een combinatie van Danny de Munk, Jan Smit en Thomas Berge: die komt er waarschijnlijk welquote:Op woensdag 24 december 2008 17:21 schreef TheVulture het volgende:
het is niet alleen dat het een kutnummer is maar ook is het nog eens een schijtjoch
Waarom nietquote:Op woensdag 24 december 2008 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tip: vertel dat nooit in het openbaar.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tip: vertel dat nooit in het openbaar.
Het wordt een cultheldquote:Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Qua verschijning een combinatie van Danny de Munk, Jan Smit en Thomas Berge: die komt er waarschijnlijk wel.
Voetbal, nog zoiets . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn ventje voetbalt liever en dat doet hij ook nog heel goed..... laat hem daar maar carriere in maken.![]()
Daarom wordt zn plaat zo vaak aangevraagd.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef Susi het volgende:
Heeft Jordy zijn zakgeld al gedoneerd ?
Ja, het waren minstens 15 palingen..quote:Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef Susi het volgende:
Heeft Jordy zijn zakgeld al gedoneerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |