Bodul naar RKC.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:05 schreef RayMania het volgende:
Het wordt tijd dat Ajax weer eens wat spelers gaat uitlenen. Vertonghen, Vermaelen en toentertijd Van der Meyde zijn er niet slechter op geworden.
Je kan makkelijk spelers als De Jong, Sarpong, Donald, etc verhuren in plaats van op de bank laten verpieteren.
Bosz heeft kijk op goede voetballers, hij wil em vast huren.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
En Donald zal vrij lastig zijn op het moment
Hij past wel in het Feyenoord beleid.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Bosz heeft kijk op goede voetballers, hij wil em vast huren.
als angstgegner zijn schoen opeet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Robinhoo het volgende:
Ik weet een deal jullie kopen Elia maar huren hem nog een half jaar aan Twente![]()
pleaseee ??![]()
![]()
damn, dan gaat het niet doorquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
als angstgegner zijn schoen opeet.
Ik zou hem wel graag bij Ajax zien, maar hij heeft net verlengd bij Twentequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:02 schreef MaxC het volgende:
Gaan we Wielaert nog halen met die lage afkoopsom?
Die zou ik houden. Die gaat zijn kans nog wel krijgen dit seizoen vermoed ik.quote:
Is daar ook een echte bron van, want volgens mij was dat maar een vaag gerucht.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:02 schreef MaxC het volgende:
Gaan we Wielaert nog halen met die lage afkoopsom?
Stond op teletekst geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is daar ook een echte bron van, want volgens mij was dat maar een vaag gerucht.
Dat is jammer.quote:'Aissati kiest definitief voor Marokko'
Ismail Aissati heeft besloten om voor het Marokko te gaan voetballen in plaats van Nederland. Een vertegenwoordiger van de Marokkaanse bond heeft de keuze van Aissati bevestigd.
De revaliderende middenvelder van Ajax heeft lang getwijfeld of hij voor Nederlandof Marokko wil gaan uitkomen in de toekomst. Omdat hij alleen nog speelde voor Jong Oranje en over twee nationaliteiten beschikt, mag hij nog kiezen.
'De familie van Aissati heeft een grote rol gespeeld in zijn keuze', beweert iemand dichtbij Aissati.
Verhuurd?quote:
Suarez: "¡Hola, señor Dennis!"quote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
Wat zou Suarez tegen Bergkamp hebben gezegd?
Hij heeft ook aardig wat concurrentie voor zijn positie voor Oranje nu en in de toekomst.quote:
Lijkt echt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Suarez: "¡Hola, señor Dennis!"
Bergkamp: "Hey Luis, het vallen gaat weer goed hoor."
Suarez: "Wacht maar... Ik ga beter dan u worden. U gaat zien!"
Bergkamp: "Heb je dat gehoord, René?"
Wormhoudt: "Whehehe!"
Zo direct maar even kijken wat F'noord gaat doen.
Heldquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Suarez: "¡Hola, señor Dennis!"
Bergkamp: "Hey Luis, het vallen gaat weer goed hoor."
Suarez: "Wacht maar... Ik ga beter dan u worden. U gaat zien!"
Bergkamp: "Heb je dat gehoord, René?"
Wormhoudt: "Whehehe!"
Zo direct maar even kijken wat F'noord gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |