Ja ik zou toch willen weten hoe hij nou tegen een eventuele overgang van Elia naar ajax aankijkt.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:
Ik mis de degelijkheid van een Angstgegner in dit topic
Als wij Ten Cate niet hadden gehad had Elia nooit bij Twente gespeeld dus hij mag nog blij zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:30 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp zijn frustraties wel. Als Twente supporter kom je natuurlijk niet voor niets naar het stadion.. je wil wat schaartjes zien wat bewegingen .. technische hoogstandjes.. En als Ajax die jongen opeens van je af wil pakken kan je tekeer gaan
Zo kan ik er nog meer.. alleen daar wordt hij niet vrolijker van en wij ook nietquote:Op donderdag 25 december 2008 13:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als wij Ten Cate niet hadden gehad had Elia nooit bij Twente gespeeld dus hij mag nog blij zijn.
Gek waren ze al met 16mil voor Sulej. 12 miljoen voor Elia zou Ajax achterlijk maken.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was dom van Ajax.
Maar 12 voor Elia .. die zijn echt gek geworden! En als Ajax dat betaalt zijn ze hier ook helemaal gek geworden.
Voor bedragen van minder dan 10 miljoen krijg je die spelers gewoon niet, je moet dus of zelf beter scouten of veel geld op tafel leggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gek waren ze al met 16mil voor Sulej. 12 miljoen voor Elia zou Ajax achterlijk maken.
Zijn contract loopt nog maar anderhalf jaar. Het is niet alsof we met het nieuwste wereldwonder te maken hebben, en hij scoort ook niet aan de lopende band. 5 goals en 3 assists, we gaan ons nog vaak ergeren aan zijn rendement, vooral als hij ons echt 12 miljoen gaat kosten.
Elia vindt ik in potentie beter dan Babel alleen 12 miljoen is veel te veel. Maar ajaxshowtime is ook niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:42 schreef Cheiron het volgende:
Elia is gewoon een 2e Babel, alleen dan imo minder goed. Die moet je niet voor 12 kopen.
Jij denkt echt dat Twente veel minder gaat vragen? Denk het niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Elia vindt ik in potentie beter dan Babel alleen 12 miljoen is veel te veel. Maar ajaxshowtime is ook niet serieus te nemen.
Misschien niet maar dan wachten we wel 1,5 jaar tot zijn contract is afgelopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Twente veel minder gaat vragen? Denk het niet.
Dan is ie wel naar Engeland vertrokken in de zomer...quote:Op donderdag 25 december 2008 15:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Misschien niet maar dan wachten we wel 1,5 jaar tot zijn contract is afgelopen.
Liever dat dan 6miljoen te veel op tafel leggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:11 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dan is ie wel naar Engeland vertrokken in de zomer...
dat dusquote:Op donderdag 25 december 2008 14:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar ajaxshowtime is ook niet serieus te nemen.
Die is op de green te vinden.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:15 schreef Blight het volgende:
Liever een paar miljoen betalen voor een bikkelharde verdediger. Wat doet Ferdi Vierklau tegenwoordig?
Wattan?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:27 schreef Jasza het volgende:
De kerst is hier goed begonnen, onder de wonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |