Je moet ook niet met TerroRobbie gooien hequote:Op donderdag 25 december 2008 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lekker gek doen als je teveel op hebt, je kent het wel![]()
Wilde iets gooien wat kennelijk iets te zwaar was, en toen lag ik gestrekt op de grond
Wat zit je haar mooiquote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou Suarez tegen Bergkamp hebben gezegd?
Ik ben geen muts, jij hebt er geen op. Of heb jij het niet koud? Bergkamp: Nee. Suárez: Lekker voor je haar dan of is ie nog niet bevroren? Ik weet het, niet grappig.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou Suarez tegen Bergkamp hebben gezegd?
Als jij ooit de Oudejaarsconference op tv mag doen krijg je 1000 euro van me.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben geen muts, jij hebt er geen op. Of heb jij het niet koud? Bergkamp: Nee. Suárez: Lekker voor je haar dan of is ie nog niet bevroren? Ik weet het, niet grappig.
Hou het maar bij jequote:Op donderdag 25 december 2008 20:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als jij ooit de Oudejaarsconference op tv mag doen krijg je 1000 euro van me.
Wat kan ik winnen?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef Reddiablo het volgende:
weet iemand of Soren Busk in 1987-88 competitie duels heeft gespeeld voor Ajax? ZO ja, hoeveel wedstrijden en doelpunten?
Ik ken de beste man eerlijk gezegd niet...
Gast ik snap er geen kerstboom van.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben geen muts, jij hebt er geen op. Of heb jij het niet koud? Bergkamp: Nee. Suárez: Lekker voor je haar dan of is ie nog niet bevroren? Ik weet het, niet grappig.
Heeft 'ie niet, en ik heb ook nog nooit van die naam gehoord.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef Reddiablo het volgende:
weet iemand of Soren Busk in 1987-88 competitie duels heeft gespeeld voor Ajax? ZO ja, hoeveel wedstrijden en doelpunten?
Ik ken de beste man eerlijk gezegd niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |