quote:Het kardinaalteken, ook wel het hekje genoemd, wordt soms gebruikt om een nummer mee aan te duiden. Bijvoorbeeld: #12 staat voor nummer 12.
Het teken is vooral bekend door het gebruik ervan op telefoons, als een afsluitsymbool of als teken voor een nieuw begin. Bijvoorbeeld: "Typ uw code in gevolgd door het hekje".
In het Nederlands is dit teken niet echt relevant, maar in de Engelse taal wordt het regelmatig gebruikt: daar duidt het een aantal aan.
Het teken wordt in de wiskunde soms gebruikt om het aantal elementen van een verzameling (de kardinaliteit van een verzameling) aan te duiden.
In de muzieknotatie wordt een erop gelijkend teken gebruikt, het kruis, om een noot met een halve toon te verhogen.
De codes voor dit teken zijn:
ASCII 0x23
Unicode U+0023
ik ga over mijn nekjequote:
Mag nietquote:
Gelieve geen zelfportret plaatsen.quote:
Die opmerking is niet leuk, en zal oook niet leuk worden. Dus houdt er maar over op.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
4EBE: ik hou van puzzelen, wil jij het laatste stukje zijn?
Is dat een ja?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die opmerking is niet leuk, en zal oook niet leuk worden. Dus houdt er maar over op.
Banaanvraag, 3 maandenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh jij spamt. Ban. doei. Mail maar met pasen.
Jij bent een puisterig nerdje, dus jij bent ook niet leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die opmerking is niet leuk, en zal oook niet leuk worden. Dus houdt er maar over op.
Tja, sommige mensen houden van bananen.quote:
Ik moet altijd 5x lezen voordat ik ontdek dat er banaanvraag staat. Ik lees altijd banaanvraag.quote:
4EBE, allure en BT bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen houden van bananen.
Jij was vroeger veel leuker. Je bent een chagereinige oude bromsnor gewordenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij bent een puisterig nerdje, dus jij bent ook niet leuk.
Wat bedoel je nou mafketel?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet altijd 5x lezen voordat ik ontdek dat er banaanvraag staat. Ik lees altijd banaanvraag.![]()
banaanquote:Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou mafketel?
Een ban-aanvraag of een banaan-vraag?
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij bent een puisterig nerdje, dus jij bent ook niet leuk.
Dit was mijn spreekbeurtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef PeZu het volgende:
hoi,
bananen zijn geel
soms ook niet,
nou doei!
miVeR?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef PeZu het volgende:
hoi,
bananen zijn geel
soms ook niet,
nou doei!
Oh ja, diequote:Op woensdag 24 december 2008 15:49 schreef PeZu het volgende:
zooo dat ziet er goed uit..
bzzzt raam gaat omlaaag
zeg eens mop hoeveel kost die auto
kutreclame
gezondheidquote:
hoi,quote:
kutuser.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi,
ik ben geen miver
wat is miver
nou doei
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef IQM het volgende:
http://danny.fok.nl/rest/IMG_0015.JPG
Eerste foto van SHE!
bek dicht kut newbiequote:
Uhm right. Die zijn er nog lang niet hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef IQM het volgende:
http://danny.fok.nl/rest/IMG_0015.JPG
Eerste foto van SHE!
Serieus, joh.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm right. Die zijn er nog lang niet hoor.
Kijk uit, het is een garp. Die foto's van SHE komen in februarie. toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm right. Die zijn er nog lang niet hoor.
koop gelijk even wat verstand en humorquote:Op woensdag 24 december 2008 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga even wat boodschappen doen,
doei.
Brabbel nou niet zo stom.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop gelijk even wat verstand en humor
hoiquote:Op woensdag 24 december 2008 16:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Brabbel nou niet zo stom.
Geef fa2s swa.
weinig weinigquote:Op woensdag 24 december 2008 16:10 schreef McFearless het volgende:
Tuig, is hier nog wat te beleven?
boksquote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef Catch_me het volgende:
tvp
+2 kankersteentjes voor dit topic
Moe. Serious Request volgen is vermoeiend.quote:
Ik ben ook aardig moe. Half zes opstaan is niks voor mij.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moe. Serious Request volgen is vermoeiend.
Und daar?
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het trouwens vandaag of morgen kerstavond?
Vanavond.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het trouwens vandaag of morgen kerstavond?
Half 6quote:Op woensdag 24 december 2008 16:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig moe. Half zes opstaan is niks voor mij._! Een voordeel, het is Kerst, dus zuipen!11!!
lauw!!!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef Catch_me het volgende:
kga vanaaf nog ff wat dynamyte halen om te spacen
wattequote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef Catch_me het volgende:
kga vanaaf nog ff wat dynamyte halen om te spacen
hij was baraquote:Op woensdag 24 december 2008 16:26 schreef Catch_me het volgende:
je moet die shit keihard baken zodat het kruimelt
Oh yeuy dan ga ik ook niet ontbijten ook nie. Dan prop ik me vanavond wel vol met gourmettenquote:
waaaaaaiquote:Op woensdag 24 december 2008 16:26 schreef Catch_me het volgende:
komt net me moeder binnen, wat dat volgespoten condoom in de wc doet
Ransaap.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:26 schreef Catch_me het volgende:
komt net me moeder binnen, wat dat volgespoten condoom in de wc doet
kkstylz gast :d wat zei zequote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
waaaaaaizo mn zusje kwam pas binnen toen ik bezig was met die chima
![]()
Dus zij zo van: ga van mijn pop af WTFBBQEINSZWEIDREIHERTJEMITGEWEI!!!!!1111quote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
waaaaaaizo mn zusje kwam pas binnen toen ik bezig was met die chima
![]()
Jij was toch die gast die pas in de darkroom was gemept?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Wow kneuzen take over
..quote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij was toch die gast die pas in de darkroom was gemept?
GMTAquote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef PeZu het volgende:
pics van je zusje
Klopt, dat was wel een faal jaquote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef Triptamine het volgende:
Je kan lullen met je tt wat je wilt, maar bij mijn eerste topic van gisteren was dat niet het grootste probleem
geil heurquote:
Wat nou soept slapjanusquote:
Episch zelfs!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt, dat was wel een faal ja![]()
Dan doe je dat..quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hond, ik wil ook om drie uur opstaan.
RIP AAN DE NABESTAANDENquote:Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef Triptamine het volgende:
In de categorie: "kenkah!" is vandaag genomineerd:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Carter
Een fotograaf die zo ziek werd van zijn eigen werk dat ie zichzelf ophing. Hij is ondermeer bekend van:
[ afbeelding ]
Sad But True
Wel een stel van the Beach Boysquote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze CD is pwn btw Triptamine
1. Good Vibrations - Beach Boys
2. California Dreamin' - Mamas & The Papas
3. Let's Go To San Francisco - Flower Pot Men (1)
4. Time Of The Season - Zombies
5. Eve Of Destruction - McGuire, Barry
6. Friday On My Mind - Easybeats
7. River Deep Mountain High - Turner, Ike & Tina
8. We Gotta Get Out Of This Place - Animals
9. Bus Stop - Hollies
10. No Milk Today - Herman's Hermits
11. Pretty Flamingo - Manfred Mann
12. Pied Piper - St. Peters, Crispian
13. Winchester Cathedral - New Vaudeville Band
14. Dear Mrs Applebee - Garrick, David
15. Yesterday Man - Andrews, Chris
16. Lily The Pink - Scaffold
17. King Of The Road - Miller, Roger (1)
18. Cara Mia - Jay & The Americans
19. Boom Bang A Bang - Lulu
20. Venus - Shocking Blue
21. In The Year 2525 - Zager & Evans
22. Judy In Disguise - Fred, John & The Playboys
23. Something's Happening - Herman's Hermits
24. Where Do You Go To My Lovely - Sarstedt, Peter
25. Ode To Billy Joe - Spears, Billie Jo
26. If I Only Had Time - Rowles, John
27. Excerpt From A Teenage Opera - West, Keith
28. Build Me Up Buttercup - Foundations
29. Ain't Got No (I Got Life) - Simone, Nina
30. Monday Monday - Mamas & The Papas
31. Whiter Shade Of Pale - Procol Harum
32. Ma Belle Amie - Tee Set
33. Israelites - Dekker, Desmond
34. Happy Together - Turtles
35. I Can Hear Music - Beach Boys
36. Letter - Box Tops
37. Somebody To Love - Jefferson Airplane
38. On The Road Again - Canned Heat
39. Hush - Deep Purple
40. Help Me Rhonda - Beach Boys
Dan pas?quote:
wtf, die foto blijft echt afschuwelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef Triptamine het volgende:
Een fotograaf die zo ziek werd van zijn eigen werk dat ie zichzelf ophing. Hij is ondermeer bekend van:
[ afbeelding ]
Sad But True
Domme kut user. Die man heeft in pakweg twee jaar al het slechte gezien wat een mens kan veroorzaken. Zo'n dingen maak jij niet mee in je beschermde wereldje, beschermd door mama en papa.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
RIP AAN DE NABESTAANDEN![]()
wat een kk emo
Lieve foto.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]
Sad But True
Jup, hele goede foto.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf, die foto blijft echt afschuwelijk
wist niet dat ie zichzelf heeft opgehangen
ja idd vreselijke bende daar op die grond, hebben ze daar geen stratenvegers ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf, die foto blijft echt afschuwelijk
wist niet dat ie zichzelf heeft opgehangen
Mwah, dan ben ik pas naar de klote van het zuipen op 2e kerstdag, dus dan blijf ik lekker een tijdje liggen. Morgen rond elf er uit ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan pas?
Heb je geen vakantie of iets in die richting?
Dus?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel een stel van the Beach Boys
Waarom zo vroeg..quote:Op woensdag 24 december 2008 16:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, dan ben ik pas naar de klote van het zuipen op 2e kerstdag, dus dan blijf ik lekker een tijdje liggen. Morgen rond elf er uit ofzo.
rustig maar, hier op fok ben ik veiligquote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Domme kut user. Die man heeft in pakweg twee jaar al het slechte gezien wat een mens kan veroorzaken. Zo'n dingen maak jij niet mee in je beschermde wereldje, beschermd door mama en papa.
Maar: Zo kom je iig slim over
oog wat lief, hij probeert het vuur te doven met een kapmes, zulks een lieve meneerquote:
Gast...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Silentalarm het volgende:
YEAH LEKKER WERKEN BIJ AH!
http://www.jamesnachtwey.com/quote:
Nee dude, hij heeft het juist aangeketst!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
oog wat lief, hij probeert het vuur te doven met een kapmes, zulks een lieve meneer
ja wie is je grote held?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
http://www.jamesnachtwey.com/
Ook een geweldig oorlogsfotograaf.
[ afbeelding ]
Overlevende van een Doodskamp in Rwanda
maar hij doet ook vervuiling enzo:
[ afbeelding ]
Steenkolenmijn in voormalig oost-Duitsland
Die tweede foto vind ik mooiquote:Op woensdag 24 december 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
http://www.jamesnachtwey.com/
Ook een geweldig oorlogsfotograaf.
[ afbeelding ]
Overlevende van een Doodskamp in Rwanda
maar hij doet ook vervuiling enzo:
[ afbeelding ]
Steenkolenmijn in voormalig oost-Duitsland
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
WIe heeft er nog niet gestemd en wil dat even doen?![]()
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wie is je grote held, ya man scarface tog, jeweetzulf, hij is baas
Is ook.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:49 schreef Catch_me het volgende:
rustig hier zonder die gebande kneuzen
ooh wat een lief complimentquote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een totaal wereldvreemde klootzak, anders zou ik haast nog pissig worden
Gone to soonquote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef Triptamine het volgende:
Ilse de Lange en haar leuke accentje op Serious request
Inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef Triptamine het volgende:
Ilse de Lange en haar leuke accentje op Serious request
Wat een lekker ding is dat hequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat een lekker ding is dat he
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat een lekker ding is dat he
Hier heb je 2 min over moeten nadenken?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef PeZu het volgende:
hij heeft gevochten met wolverine, is dom, moet je ook niet doen, nadenken
neequote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier heb je 2 min over moeten nadenken?![]()
Al was wolverine een genocide die honderduizenden tot miljoenen het leven heeft gekost. Ga effe in ONZ echt kankerdom lullen, hier lullen we dom op niveauquote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef PeZu het volgende:
hij heeft gevochten met wolverine, is dom, moet je ook niet doen, nadenken
ja zolang je jezelf dat maar voor blijft houdenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Al was wolverine een genocide die honderduizenden tot miljoenen het leven heeft gekost. Ga effe in ONZ echt kankerdom lullen, hier lullen we dom op niveau
kijk dat zijn nog eens plaatjesquote:
Zo lang jij maar domme grapjes blijft maken, en domme mensen zoals jij in groepen blijven bestaan. Blijft er voor mij iig werk als oorlogsfotograaf.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zolang je jezelf dat maar voor blijft houden
I dare you, i doubledare you mothafucka!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef dagdag het volgende:
sjingobel sjingobel ik hem niets anders dan fok
gasten naaien houd ik van dus druk ik op banmeldknop
gelukkig ken je me en heb je een treffend beeld weten schetsenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zo lang jij maar domme grapjes blijft maken, en domme mensen zoals jij in groepen blijven bestaan. Blijft er voor mij iig werk als oorlogsfotograaf.
Dat is de coffeeshop waar ik het gister over had Tripta.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ja dat is volgens mij Santorro... check google.maps anders.
Ik ken je helemaal niet. Ik vorm alleen mijn mening n.a.v jou opmerkingenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig ken je me en heb je een treffend beeld weten schetsen
Ken ik niequote:Op woensdag 24 december 2008 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is de coffeeshop waar ik het gister over had Tripta.
Schaam je!!1!quote:
Ik mis iets?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:02 schreef Triptamine het volgende:
Haha kutkind "Mijn been is gebroken"
Mwehehe
quote:
Nieuws, gipsvluchtquote:
Ach, doe maar niet johquote:Op woensdag 24 december 2008 17:04 schreef dagdag het volgende:
-zooi-
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het spijt me....
wow man, een mening over domme opmerkingenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet. Ik vorm alleen mijn mening n.a.v jou opmerkingen
Oh datquote:
Kijk als je er dan een leuke grap over maakt, mkay. Maar dan kom je met zo'n 13 in dozijn wannabee garpjequote:Op woensdag 24 december 2008 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow man, een mening over domme opmerkingen
En dan die reporterkneus met de standaard kutvraag:quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh dat![]()
Nu al de eerste, whehe. Ik moest hard lachen toen ik dat las.
Ik ben backstage bij haar geweest.quote:
over smaak valt niet te twisten bovendien wat zou fok zijn zonder al die standaard matige garpjes?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kijk als je er dan een leuke grap over maakt, mkay. Maar dan kom je met zo'n 13 in dozijn wannabee garpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nou.. de laatste 2 keer dat ik mijn hand brak deed het ook geen pijn meerquote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan die reporterkneus met de standaard kutvraag:
Deed het pijn?
Wat denkt die lul dan?
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben backstage bij haar geweest.
Ze heeft voor mij geposeerd.
En ja, ik moet mijn foto's nog op de computer zetten.
Pics/tits or Gtfoquote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben backstage bij haar geweest.
Ze heeft voor mij geposeerd.
En ja, ik moet mijn foto's nog op de computer zetten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten bovendien wat zou fok zijn zonder al die standaard matige garpjes?Over smaak valt weldegelijk te twistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
Nee toen was je botvlies wss ook wel al naar de typhusquote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou.. de laatste 2 keer dat ik mijn hand brak deed het ook geen pijn meer
ik kwam een keer met een bebloed hoofd met gapende wonden bij de s.e.h aan, vroegen ze wat i sprecies het probleemquote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan die reporterkneus met de standaard kutvraag:
Deed het pijn?
Wat denkt die lul dan?
Wat niet?quote:
Dat was in opdracht van m'n oom (hij is fotograaf, jeweets). Ik zal morgen even vragen of hij mij de foto's wil sturen.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Moe. Serious Request volgen is vermoeiend.
Gamen en lafjes Kerst vieren.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, dan ben ik pas naar de klote van het zuipen op 2e kerstdag, dus dan blijf ik lekker een tijdje liggen. Morgen rond elf er uit ofzo.
En jij bent daar gewoon gebleven? Dat was zeker in hetzelfde ziekenhuis als die gast op die foto ofzo?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kwam een keer met een bebloed hoofd met gapende wonden bij de s.e.h aan, vroegen ze wat i sprecies het probleem
_!
klopt, maar met over smaak valt niet te twisten wordt bedoeld dat het bijna niet te doen isquote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Over smaak valt weldegelijk te twisten
Hehe, over minder vleiende foto's gesprokenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom heeft die man een pruik op?
Ah.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee toen was je botvlies wss ook wel al naar de typhus
nee, zei geef me maar hechtgaren, een naald en een spiegel dan los ik het zelf wel opquote:Op woensdag 24 december 2008 17:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En jij bent daar gewoon gebleven? Dat was zeker in hetzelfde ziekenhuis als die gast op die foto ofzo?
Met gemak. Zo zijn enkele muzieksoorten gewoon kut en niet eens muziek, wat sommige ook zeggen. Je kunt trouwens ook pas de juiste mening over een product hebben, Cd/Film/Foto of whatever, als je er jezelf in verdiept hebt.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, maar met over smaak valt niet te twisten wordt bedoeld dat het bijna niet te doen is
ja ma weinig foto's te vinden van sannequote:Op woensdag 24 december 2008 17:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, over minder vleiende foto's gesproken
Kijk manneke: Om je botten zit een vlies. Dit voel je bijvoorbeeld als je groeipijn hebt. Als je iets breek heeft je vliesje twee opties:quote:
Wie de neuk is Sanne?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ma weinig foto's te vinden van sanne
uhuh maar dan nog blijft het een kwestie van smaak of jij iets goed vindt of niet, of zelfs muziek vindt ergo zinloosquote:Op woensdag 24 december 2008 17:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Met gemak. Zo zijn enkele muzieksoorten gewoon kut en niet eens muziek, wat sommige ook zeggen. Je kunt trouwens ook pas de juiste mening over een product hebben, Cd/Film/Foto of whatever, als je er jezelf in verdiept hebt.
Sommige dingen zijn niet goed te vinden. Dat vind je misschien lekker omdat het past bij je doorgesnoven hoofd, maar goed, echt niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh maar dan nog blijft het een kwestie van smaak of jij iets goed vindt of niet, of zelfs muziek vindt ergo zinloos
sanne hansquote:Op woensdag 24 december 2008 17:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wie de neuk is Sanne?
En later pk
je zou je leuter zo in d'r kontje steken op die videoquote:
Ilse pwnt haarquote:
en waarom zou iets niet goed te vinden zijn? ja precies, smaakquote:Op woensdag 24 december 2008 17:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet goed te vinden. Dat vind je misschien lekker omdat het past bij je doorgesnoven hoofd, maar goed, echt niet.
Ik doel dan op van die Terrorhelgatjes enzo
Nee, common sense en ontwikkeling.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waarom zou iets niet goed te vinden zijn? ja precies, smaak
ninja editquote:Op woensdag 24 december 2008 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waarom zou iets niet goed te vinden zijn? ja precies, smaak
Wat?quote:
terrorhelgatjesquote:
sanne is teh cutequote:
Was even een aanvulling, is dat soms niet toll ofzo?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
terrorhelgatjes
dat kan je gewoon niet mooi vinden_!
nee maar dan noem je plots een muziek*kuche*soort waar smaak helemaal buiten staatquote:Op woensdag 24 december 2008 17:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was even een aanvulling, is dat soms niet toll ofzo?
Mkay. Ligt wel aan mij, beetje wazige nacht en dag gehad. Maar Agree to Disagree maarquote:Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar dan noem je plots een muziek*kuche*soort waar smaak helemaal buiten staat
sowieso guns 'n rosesquote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mkay. Ligt wel aan mij, beetje wazige nacht en dag gehad. Maar Agree to Disagree maar![]()
Verder(ja weer een edit) Dat van die helgas was een voorbeeld
November Rain![]()
mja alleen die top nummers vind ik vaak pruts, veel mooiere nummers staan altijd lagerquote:Op woensdag 24 december 2008 17:27 schreef Triptamine het volgende:
De top 2000 is ook weer heel goed
Het zijn inderdaad wel vaak de nummers die iedereen kent van "de grote rockbands" en idd onbekendere zijn vaak beter. Maar er staat wel leuks tussen:quote:Op woensdag 24 december 2008 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja alleen die top nummers vind ik vaak pruts, veel mooiere nummers staan altijd lager
1 & 5 gruwel ik echt vanquote:Op woensdag 24 december 2008 17:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad wel vaak de nummers die iedereen kent van "de grote rockbands" en idd onbekendere zijn vaak beter. Maar er staat wel leuks tussen:
1 Bohemian rhapsody Queen
5 Stairway to heaven Led Zeppelin(Beetje overrated wel, te lange intro)
6 Paradise by the dashboard light Meat Loaf
7 The house of the rising sun Animals
9 November rain Guns n' Roses
14 Nothing else matters Metallica
15 Imagine John Lennon
16 Hey Jude Beatles 18
17 Radar love Golden Earring
18 Whole lotta Rosie AC/DC
Ik vind Stairway wel overrated eigenlijkquote:
1 en 5 moeten dood.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad wel vaak de nummers die iedereen kent van "de grote rockbands" en idd onbekendere zijn vaak beter. Maar er staat wel leuks tussen:
1 Bohemian rhapsody Queen
5 Stairway to heaven Led Zeppelin(Beetje overrated wel, te lange intro)
6 Paradise by the dashboard light Meat Loaf
7 The house of the rising sun Animals
9 November rain Guns n' Roses
14 Nothing else matters Metallica
15 Imagine John Lennon
16 Hey Jude Beatles 18
17 Radar love Golden Earring
18 Whole lotta Rosie AC/DC
Doodsverwensingquote:
echt hequote:
stairway en child in time beide ook zwaar overrated net zoals bijna al het werk van u2quote:Op woensdag 24 december 2008 17:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind Stairway wel overrated eigenlijkalleen de laaste drie minuten ownen alles
Eens. Van U2 vind ik Elevation en Beautiful day wel leukquote:Op woensdag 24 december 2008 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
stairway en child in time beide ook zwaar overrated net zoals bijna al het werk van u2
Eens met Bo.. Stairway deelsquote:Op woensdag 24 december 2008 17:44 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind Stairway to Heaven en Bohemian Rhapsody wel geniaal.
dat kan, 2 girls 1 cup wordt ook gemaakt voor mensen die dat leuk vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:44 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind Stairway to Heaven en Bohemian Rhapsody wel geniaal.
Dat is gewoon geylquote:Op woensdag 24 december 2008 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan, 2 girls 1 cup wordt ook gemaakt voor mensen die dat leuk vinden
dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:55 schreef Triptamine het volgende:
pff, vet brak naar mijn Opa en oma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
I wish it was a Kanye free worldquote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat nieuwe albumis zo slecht, i wan't my old Kanye back
Brak? het is fucking woensdagquote:Op woensdag 24 december 2008 17:55 schreef Triptamine het volgende:
pff, vet brak naar mijn Opa en oma
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou ik nooit doen
Nou, er is een kans dat je halfzat naar een graf of urn toekan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A king in the making, and the throne is for the taking
Het is vakantiequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
I wish it was a Kanye free world
mja dat kan idd morgen zomaar eens gebeurenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, er is een kans dat je halfzat naar een graf of urn toekan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:03 schreef reetveter het volgende:
Zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reetveter, Geen zinnige post, mail eind januari maar weer eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:03 schreef reetveter het volgende:
Zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Mwa, een paar nummers vind ik wel goed. Heartless, Street Lights en Paranoid bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat nieuwe albumis zo slecht, i wan't my old Kanye back
Lekkere cocktails heb je daarquote:Op woensdag 24 december 2008 18:10 schreef reetveter het volgende:
Oh, en in Berlijn kan je echt fucking vet uitgaan.
Klopt.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:10 schreef reetveter het volgende:
Oh, en in Berlijn kan je echt fucking vet uitgaan.
in duitsland drink je bier, veel bierquote:Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkere cocktails heb je daar
thank god voor ipodsquote:Op woensdag 24 december 2008 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Berlijn is alleen zo pokke -ver weg.
7 uur met een bus.![]()
Inclusief apres-ski muziek.
Boudewijn de Grootquote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef Triptamine het volgende:
AlleenBoudewijn de Groot
staat op 3
Met school is die busreis wel geweldig hoor. Die cd die mensen hadden gemaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Berlijn is alleen zo pokke -ver weg.
7 uur met een bus.![]()
Inclusief apres-ski muziek.
Lust ik nietquote:Op woensdag 24 december 2008 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
in duitsland drink je bier, veel bier
Wat voor slome chauffeur hadden jullie dan ?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met school is die busreis wel geweldig hoor. Die cd die mensen hadden gemaakt!!
En het is 8 uur rijden..
oohwquote:
Waar ligt Barneveld?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor slome chauffeur hadden jullie dan ?![]()
Wij deden er echt 7 uur over, vanaf Barneveld_!
En 6,5 toen we 's nachts terug reden
7 uur vanaf barneveld is rap, helemaal met de busquote:Op woensdag 24 december 2008 18:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar ligt Barneveld?
Oh wacht dat was met pauzes enzulks.
of wacht nee valt wel mee eikquote:Op woensdag 24 december 2008 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
7 uur vanaf barneveld is rap, helemaal met de bus
jaquote:Op woensdag 24 december 2008 18:20 schreef Agiath het volgende:
Ik zie net pas dat Crane gebanned is.
Mogen we nu alsnog foto's plaatsen?
Ehhh, bij Woudenbergquote:Op woensdag 24 december 2008 18:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar ligt Barneveld?
Oh wacht dat was met pauzes enzulks.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaVan hetgene waarvoor half klb gebanned is natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik doe het niet, lama
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
amersfoort, zwaar gestoordquote:Op woensdag 24 december 2008 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehhh, bij Woudenberg![]()
Tja, Barneveld ligt bij Amersfoort in de buurt.
Zo snel ging het idd nietquote:
ooh die ken ik niet, post ze eensquote:Op woensdag 24 december 2008 18:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Van hetgene waarvoor half klb gebanned is natuurlijk
Nee ik doe het niet, lama
ja echt zo'n super stad, daar moet je wel van houdenquote:
Kan NIET erger dan mijn kerstmaaltijd, paar jaar geleden.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:44 schreef gers het volgende:
mijn kerstavondmaaltijd is royal sadness
JE DOET ME NAquote:
slavink en pureequote:Op woensdag 24 december 2008 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan NIET erger dan mijn kerstmaaltijd, paar jaar geleden.
slaovink mot je met sproitjes etenquote:
,maar je leeft nog?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:48 schreef Triptamine het volgende:
Pff, werd me toch een partij ziek bij mijn oma en opa. Voelde net alsof ik dood ging.
Nee, die moet je in het schap laten liggenquote:
ja dat vind ik eigenlijk ook maar das een standaard fok dingquote:Op woensdag 24 december 2008 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die moet je in het schap laten liggen
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:11 schreef reetveter het volgende:
Ik ga schijtenGelukkig post je ondanks je ban toch nog Ouderwetsche kwaliteitpostsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A king in the making, and the throne is for the taking
Ja dat wel. Gelukkig weerhield ik mijn maag ervan via mijn mond een enkeltje vrijheid te nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |