Witquote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef Lombat het volgende:
Een man gaat vanuit zijn basis op jacht, eerst gaat hij 50 km naar het zuiden, daar schiet hij een beer, dan gaat hij 50 km naar het oosten. De man heeft berekent dat de afstand van dit punt tot naar zijn basis 50 km is.
Welke kleur vacht had de beer?
Knap dat ze toen al wisten dat christus over 31 jaar zou worden geborenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:06 schreef Lombat het volgende:
In het jaar 1923 heeft een archeologist een munt gevonden met het geschrift: 31 B.C (Voor Christus).
Wat kun je zeggen over de leeftijd van deze munt?
Vanwege je usericonquote:Op donderdag 25 december 2008 02:13 schreef Lombat het volgende:
waarom was de kleur van de vacht wit?
alsje 50 km naar et zuiden gaat, dan 90 graden draait naar het oosten en 50 km gaat, is de afstand van dat punt naar je basis geen 50 kmquote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef Lombat het volgende:
Een man gaat vanuit zijn basis op jacht, eerst gaat hij 50 km naar het zuiden, daar schiet hij een beer, dan gaat hij 50 km naar het oosten. De man heeft berekent dat de afstand van dit punt tot naar zijn basis 50 km is.
Welke kleur vacht had de beer?
Technically doorzichtig, maar dat is mierenneukerij.quote:
Ze bestijgen elkaars paardenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:18 schreef Lombat het volgende:
Twee mannen is verteld dat ze hun paarden naar een bepaalde boom moeten racen. Anders dan een normale race, zal de eigenaar van het sloomste paard de prijs krijgen.
De mannen denken even na, stijgen op de paarden, en galloperen naar de finish om de eerste te zijn.
Waarom?
Ze klommen op elkaars paardquote:Op donderdag 25 december 2008 02:18 schreef Lombat het volgende:
Twee mannen is verteld dat ze hun paarden naar een bepaalde boom moeten racen. Anders dan een normale race, zal de eigenaar van het sloomste paard de prijs krijgen.
De mannen denken even na, stijgen op de paarden, en galloperen naar de finish om de eerste te zijn.
Waarom?
Scherp.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:25 schreef Lombat het volgende:
ja ik weet het!
Het antwoord is 4, omdat T I E N 4 letters heeft, bij T W A A L F zijn het 6 letters, A C H T zijn het 4 letters.
Gelukkig vroeg de wachter dan nooit om ZEVENENTWINTIGquote:Op donderdag 25 december 2008 02:25 schreef Lombat het volgende:
ja ik weet het!
Het antwoord is 4, omdat T I E N 4 letters heeft, bij T W A A L F zijn het 6 letters, A C H T zijn het 4 letters.
Was toch al uitgelegd? Het kamp staat precies op de Noordpoolquote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg de wachter dan nooit om ZEVENTENTWINTIG
Hoe zit dat nou met die berenvacht van jou?
Nee, dan nog klopt het meetkundig absoluut niet. Of ben ik dan echt debiel?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Was toch al uitgelegd? Het kamp staat precies op de Noordpool
Ik ben het met je eens hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, dan nog klopt het meetkundig absoluut niet. Of ben ik dan echt debiel?
Nu is het te laat maar morgen ga ik het in Autocad uitzetten.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:32 schreef Lombat het volgende:
Meetkundig klopt het wel, de aarde is niet plat, maar bol, daarom kan je dus pythagoras hierop niet losgooien.
Dat wordt gezien vanuit magnetische noordpool. Dan is er dus wel degelijk noord, oost, zuid en westquote:Op donderdag 25 december 2008 02:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor
Natuurkundig gezien is er toch überhaupt geen zuiden/oosten/westen/noorden op de aardbol aangezien deze rond is?
Je moet niet vergeten dat de wereld een bol is, en geen plat vlak. Het maakt niet uit van welke kant van de bol je richting het noorden toegaat, je komt altijd op de noordpool uit. Daarom maakt die 50 kilometer naar het oosten ook niets uit.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, dan nog klopt het meetkundig absoluut niet. Of ben ik dan echt debiel?
De gele, omdat de witte zij dat de gele loog en degene die liegt hebt het gedaan, de witte zei dat hij loog en spreekt de waarheid en rode heeft de waarheid gesproken omdat hij het ook niet heeft gedaanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:31 schreef Lombat het volgende:
Ergens in Zoetermeer heeft het gespookt. Drie spoken zijn opgepakt en verdachten van deze zaak. Ze zijn naar de rechtbank gebracht. Een feit is dat spoken die hebben gespookt ALTIJD liegen, en spoken die niet hebben gespookt ALTIJD de waarheid vertellen. (neem aan dat 2 van de spoken niet gespookt hebben).
Terwijl de drie spoken voor de rechter staan, mompelt het rode spook iets, de rechter hoorde het niet en vroeg wat deze gezegd had, het gele spook zei daarop; Het rode spook zei dat hij heeft gespookt in Zoetermeer. HIJ LIEGT schreeuwt het witte spook. AHA zegt de rechter NU WEET IK WIE DE DADER IS!
Welk spook heeft gespookt in Zoetermeer?
mind = blownquote:Op donderdag 25 december 2008 02:31 schreef Lombat het volgende:
Ergens in Zoetermeer heeft het gespookt. Drie spoken zijn opgepakt en verdachten van deze zaak. Ze zijn naar de rechtbank gebracht. Een feit is dat spoken die hebben gespookt ALTIJD liegen, en spoken die niet hebben gespookt ALTIJD de waarheid vertellen. (neem aan dat 2 van de spoken niet gespookt hebben).
Terwijl de drie spoken voor de rechter staan, mompelt het rode spook iets, de rechter hoorde het niet en vroeg wat deze gezegd had, het gele spook zei daarop; Het rode spook zei dat hij heeft gespookt in Zoetermeer. HIJ LIEGT schreeuwt het witte spook. AHA zegt de rechter NU WEET IK WIE DE DADER IS!
Welk spook heeft gespookt in Zoetermeer?
hmmm, mijn benevelde brein gaat werken....je hebt gelijk.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat de wereld een bol is, en geen plat vlak. Het maakt niet uit van welke kant van de bol je richting het noorden toegaat, je komt altijd op de noordpool uit. Daarom maakt die 50 kilometer naar het oosten ook niets uit.
volgens mij heb je nog gelijk ookquote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De gele, omdat de witte zij dat de gele loog en degene die liegt hebt het gedaan, de witte zei dat hij loog en spreekt de waarheid en rode heeft de waarheid gesproken omdat hij het ook niet heeft gedaan
ofzoiets...
Ik ben altijd al slecht in uitleggenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
volgens mij heb je nog gelijk ook
Ik zat te twijfelen aan de witte, aangezien hij blijkbaar weet wie het gedaan heeft, en dat weet je alleen als je het zelf gedaan hebt. Alleen klopt zijn bewering dan niet meer, omdat hij zou moeten liegen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De gele, omdat de witte zij dat de gele loog en degene die liegt hebt het gedaan, de witte zei dat hij loog en spreekt de waarheid en rode heeft de waarheid gesproken omdat hij het ook niet heeft gedaan
ofzoiets...
Ja, maar ik ben niet zo goed in uitleggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef TC03 het volgende:
Stel geel spreekt de waarheid, dan heeft het rode spook gespookt en zou de witte dus liegen. Dan hebben zowel rood als wit het gedaan, en dat kan niet. Stel geel liegt, dan heeft rood het niet gedaan en spreekt wit de waarheid.
De gele is dus schuldig.
ja dat zei ik alquote:Op donderdag 25 december 2008 02:54 schreef TC03 het volgende:
Mijn uitleg klopte niet. Aangezien schuldigen altijd liegen en onschuldigen altijd de waarheid spreken kan een spook nooit zeggen dat hij gespookt heeft. Daarom liegt geel dus.
Dat zei ik dus.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:10 schreef Lombat het volgende:
Het antwoord is eigenlijk nog makkelijker, namelijk; Het rode spook kan niet hebben gezegd dat hij in Zoetermeer heeft gespookt. Dan zou hij namelijk de waarheid vertellen, en dat kunnen spoken die gespookt hebben niet. Dus geel moet liegen, dus geel heeft gespookt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:54 schreef TC03 het volgende:
Mijn uitleg klopte niet. Aangezien schuldigen altijd liegen en onschuldigen altijd de waarheid spreken kan een spook nooit zeggen dat hij gespookt heeft. Daarom liegt geel dus.
Een mes?quote:Op donderdag 25 december 2008 03:22 schreef Lombat het volgende:
Klaas zijn zakmes heeft 5 soorten functies, een schroevendraaier, pincet, kurkentrekker, een vijl en nog iets, wat is de vijfde functie?
Houd de slak er een trauma aan over?quote:Op donderdag 25 december 2008 03:40 schreef Lombat het volgende:
Een slak is in een put gevallen van 5 meter diep. Elke dag klimt de slak 3 meter omhoog, maar glijdt 2 meter omlaag.
In hoeveel dagen is de slak uit de put?
Vleesquote:Op donderdag 25 december 2008 03:46 schreef Lombat het volgende:
Een slager is 1.83m lang en heeft een buikomtrek van 75 cm, wat weegt de slager?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |