Hmmm....quote:
Jan droomt snachts terwijl hij nachtwacht isquote:Op donderdag 25 december 2008 02:01 schreef Lombat het volgende:
Jan is een nachtwacht in een groot bedrijf. Op een zekere ochtend wanneer Jan op het moment is te vertrekken om van zijn weekend te genieten komt zijn baas naar hem toe. De baas zegt dat hij voor een zakenreis naar Noorwegen gaat, en dat hij met het vliegtuig zaterdagmiddag zal vertrekken. Jan adviceert zijn baas om niet met het vliegtuig te gaan, maar met de boot. "Waarom dat?" Vraagt de baas. "Nou," zegt Jan, "Afgelopen nacht droomde ik dat het vliegtuig naar Noorwegen gaat, zal neerstorten op het moment dat het probeert te landen." De baas lacht eerst een beetje, maar vanwege zijn bijgeloofheid had hij toch de boot genomen. Eenmaal aangekomen in Noorwegen hoort hij inderdaad dat het vliegtuig is neergestort, zonder overlevenden. Als de baas terug is in Nederland, laat hij een groot bos bloemen bezorgen aan Jan, ook met een geldbeloning. Met een briefje er in dat hij bedankt word, maar ook dat hij per direct ontslagen is.
Wat was het motief van de baas om Jan te ontslaan?
ik heb heul niks ge-edit, dit was mijn eerste antwoordquote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef Lombat het volgende:
ja het antwoord van Siniti is goed, maar ik zie dat nu pas omdat hij het had ge-edit van zijn vorige, foute antwoord.
Sorry!!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Lombat het volgende:
zit ik zo'n enorm verhaal te typen, weet je meteen het antwoord
Dat het iig niet BC is want dat wisten ze toen namelijk nog nietquote:Op donderdag 25 december 2008 02:06 schreef Lombat het volgende:
In het jaar 1923 heeft een archeologist een munt gevonden met het geschrift: 31 B.C (Voor Christus).
Wat kun je zeggen over de leeftijd van deze munt?
Witquote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef Lombat het volgende:
Een man gaat vanuit zijn basis op jacht, eerst gaat hij 50 km naar het zuiden, daar schiet hij een beer, dan gaat hij 50 km naar het oosten. De man heeft berekent dat de afstand van dit punt tot naar zijn basis 50 km is.
Welke kleur vacht had de beer?
Knap dat ze toen al wisten dat christus over 31 jaar zou worden geborenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:06 schreef Lombat het volgende:
In het jaar 1923 heeft een archeologist een munt gevonden met het geschrift: 31 B.C (Voor Christus).
Wat kun je zeggen over de leeftijd van deze munt?
Vanwege je usericonquote:Op donderdag 25 december 2008 02:13 schreef Lombat het volgende:
waarom was de kleur van de vacht wit?
alsje 50 km naar et zuiden gaat, dan 90 graden draait naar het oosten en 50 km gaat, is de afstand van dat punt naar je basis geen 50 kmquote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef Lombat het volgende:
Een man gaat vanuit zijn basis op jacht, eerst gaat hij 50 km naar het zuiden, daar schiet hij een beer, dan gaat hij 50 km naar het oosten. De man heeft berekent dat de afstand van dit punt tot naar zijn basis 50 km is.
Welke kleur vacht had de beer?
Technically doorzichtig, maar dat is mierenneukerij.quote:
Ze bestijgen elkaars paardenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:18 schreef Lombat het volgende:
Twee mannen is verteld dat ze hun paarden naar een bepaalde boom moeten racen. Anders dan een normale race, zal de eigenaar van het sloomste paard de prijs krijgen.
De mannen denken even na, stijgen op de paarden, en galloperen naar de finish om de eerste te zijn.
Waarom?
Ze klommen op elkaars paardquote:Op donderdag 25 december 2008 02:18 schreef Lombat het volgende:
Twee mannen is verteld dat ze hun paarden naar een bepaalde boom moeten racen. Anders dan een normale race, zal de eigenaar van het sloomste paard de prijs krijgen.
De mannen denken even na, stijgen op de paarden, en galloperen naar de finish om de eerste te zijn.
Waarom?
Scherp.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:25 schreef Lombat het volgende:
ja ik weet het!
Het antwoord is 4, omdat T I E N 4 letters heeft, bij T W A A L F zijn het 6 letters, A C H T zijn het 4 letters.
Gelukkig vroeg de wachter dan nooit om ZEVENENTWINTIGquote:Op donderdag 25 december 2008 02:25 schreef Lombat het volgende:
ja ik weet het!
Het antwoord is 4, omdat T I E N 4 letters heeft, bij T W A A L F zijn het 6 letters, A C H T zijn het 4 letters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |