Tot de volgende keer.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:01 schreef peaceman het volgende:
Nou ik ben er klaar voor. Het was gezellig.
Nou ik hoop dat ie zo wel veilig thuiskomt hoor....quote:Op woensdag 24 december 2008 15:01 schreef Pinpas het volgende:
Overleden in een supermarkt, R.I.P. voor de nabestaanden
IN dat huis toch niet. Volgens mij is het een Playstation die ik aanzag v een urinioirquote:Op woensdag 24 december 2008 15:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou kunnen, er worden momenteel wel meer Dixi's, urinoirs en andere festival-achtige voorbereidingen getroffen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:01 schreef peaceman het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 24 december 2008 15:01 schreef peaceman het volgende:
Ohquote:Op woensdag 24 december 2008 15:04 schreef Poppejans het volgende:
IN dat huis toch niet. Volgens mij is het een Playstation die ik aanzag v een urinioir
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze kunnen ook kraak en smaak draaien... Elke keer track 1 van die cd zuigt
wazzup?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:04 schreef Noortje. het volgende:
Oja voor het geval mensen zich aan me irriteren: sorry, ben in een kutbui.
Boodschappenlijstje:quote:Op woensdag 24 december 2008 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ie zo wel veilig thuiskomt hoor....
Al was het maar voor de fles cola zero die hij mee moet nemen...![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:04 schreef Noortje. het volgende:
Oja voor het geval mensen zich aan me irriteren: sorry, ben in een kutbui.
Tijd om een rijtje te maken wat er allemaal op die CD staatquote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze kunnen ook kraak en smaak draaien... Elke keer track 1 van die cd zuigt
De supermarkt die geen AH is?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:05 schreef JDude het volgende:
[..]
In mijn wijk zijn vijf supermarkten waarvan 4 AH's, dan is de keus gauw gemaakt.
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh.
Dat is het waterflesjesvulapparaat denk ik.
Nee, dat is een Super de Boer die tegenover het bejaardentehuis gevestigd is. Het gemiddelde looptempo daar is 0,3 km/u en je struikelt je een ongeluk over de rollators.quote:
AH is bestquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat is een Super de Boer die tegenover het bejaardentehuis gevestigd is. Het gemiddelde looptempo daar is 0,3 km/u en je struikelt je een ongeluk over de rollators.
Dat zeg ik toch net.quote:
quote:
quote:
Dat zegt alsnog niets. Aardige mannen kunnen best kut doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:07 schreef evert het volgende:
[..]
er zijn ook aardige mannen!
(kijk naar mij bijvoorbeeld)
Vreselijk ja al die rimpelsaurussenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat is een Super de Boer die tegenover het bejaardentehuis gevestigd is. Het gemiddelde looptempo daar is 0,3 km/u en je struikelt je een ongeluk over de rollators.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Stofje het volgende:
Was leuk gisteren in de stad. In Bruxelles waren Nicolette Kluyver, Sofie Hilbrand en Sander Lantinga aan het bieren. Vooral Sofie had 'm goed hangen geloof ik, aangezien ze op de bar ging dansen.
We hebben een nieuwe AH, met van die zelfscan dingen en het is net zo'n enorme Amerikaanse supermarktquote:
Laat me raden, daar werk jijquote:
Zou ie er spannende dingen mee gedaan hebben?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
Coen z'n linkerhand is helemaal zwart
Niet huilie doen, ik moet ook werken vanavond. En morgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Menschen, ik ben naar mijn werk. (op kerstavond)
Kortom: Als iemand van jullie vanavond geen internet meer heeft is het mijn schuld en had ik er even de pest in
Je blijft van mijn draadje afquote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kortom: Als iemand van jullie vanavond geen internet meer heeft is het mijn schuld en had ik er even de pest in
Ok danquote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Nee. Ik werk in een restaurant.
Heb je vannacht op het politiebureau gezeten?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mag ik mee naar Spanje met hem?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:11 schreef borisz het volgende:
BassieGa eens snel naar Spanje en blijf daar ook.
Zit in Spanje (dacht ik) en hoeft zonodig niet meer op TV te komen . . .quote:
Ja die zijn beterquote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef Impry het volgende:
Haha, Paul: "Zal ik m'n Belgenmop nog een keer vertellen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |