Dan ik.quote:Op maandag 22 december 2008 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Dan ben je er de afgelopen week al vaker geweest dan mij
http://monitor.livep2000.nl/quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef fransbreda het volgende:
Welke site kwamen die brandweermeldingen op enzo?
quote:
Dank.quote:
Internet werkt anders ook al anderhalf jaar prima hier.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Ziggo digitale tv is okay. Rest geen ervaring mee.
Dat is zo, maar tegen die tijd zijn ook NL 1, 2 en 3 over op HD verwacht ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Internet werkt anders ook al anderhalf jaar prima hier.
HDtv, moet je zelf weten hoor, maar vind je het zenderaanbod in HD niet nog een beetje schraal?
Oja, internet!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef JDude het volgende:
Internet werkt anders ook al anderhalf jaar prima hier.
HDtv, moet je zelf weten hoor, maar vind je het zenderaanbod in HD niet nog een beetje schraal?
Ik heb hier 2 van die 1.5 m kabeltjes aan elkaar en daar zit bij mij het signaalverlies in heb ik gister uitgevonden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef JDude het volgende:
Hm, volgens mij ligt hier ook gewoon wat van dat bouwmarktspul. Zo lang je geen tientallen meters nodig hebt valt het allemaal wel mee.
Ik werk uitsluitend met goede bekabeling.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef fransbreda het volgende:
Zorg dat je fatsoendelijke coaxkabels gebruikt, niet die dunne kant en klare.
Die schijnen nogal veel signaal tegen te houden vertelde meneer ziggo van de week tegen me.
Half 9 geloof ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef fransbreda het volgende:
Tot hoelaat gaan de optredens door op de grote markt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |