Mja, ze hebben bij de TV-regie een CDtje met een stuk of 5 nummers die ze elk reclameblok herhalen...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:58 schreef Qunix het volgende:
Weer dit nummer... Vorig uur ook gehoord
Die doet zo vaak het nieuws bij Giel, dit ene dagje deze week moet een verademing zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
Daar is Fleur weer, die heeft het zwaar.
Sneuquote:Op woensdag 24 december 2008 14:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ze hebben bij de TV-regie een CDtje met een stuk of 5 nummers die ze elk reclameblok herhalen...
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:59 schreef peaceman het volgende:
Als ik niet levend terug kom, vraag dan ff Highway to Hell voor me aan.
Je zult gemist worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:59 schreef peaceman het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:59 schreef peaceman het volgende:
Zelfs MM kon hem niet meer redden. Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op woensdag 24 december 2008 15:01 schreef Pinpas het volgende:
Overleden in een supermarkt, R.I.P. voor de nabestaanden
Zou kunnen, er worden momenteel wel meer Dixi's, urinoirs en andere festival-achtige voorbereidingen getroffen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:56 schreef Poppejans het volgende:
Staat daar nou v de kijker rechts naast Coen een urinoir??
Is het druk bij Michiel?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:00 schreef JDude het volgende:
Zo, Veenstra Veenstra! ook weer even live aanschouwd. En Corton. En de drie gevangenen, natuurlijk.
dagquote:Op woensdag 24 december 2008 15:01 schreef peaceman het volgende:
Nou ik ben er klaar voor. Het was gezellig.
Ze kunnen ook kraak en smaak draaien... Elke keer track 1 van die cd zuigtquote:Op woensdag 24 december 2008 14:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ze hebben bij de TV-regie een CDtje met een stuk of 5 nummers die ze elk reclameblok herhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |