Dan heeft hij een ander adres opgegeven om een paar weken terug een bestelling naar toe te sturenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerde adres, want Paul woont in Emmeloord.
Ja, en ik heb een Klappequote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nog een die het heeft overleefd
.
niet tegen roel zeggen! want toen zat claudia erin....quote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... eigenlijk was die eerste editie nog de mooiste qua puurheidDie tranen van Wouter
tis niet mijn ding.. maar tis wel John(joseph)quote:
Krak kraak wiebel wiebel, stukjes missenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef Sirolf het volgende:
't Is duidelijk te horen dat ze het nummer doorprikken vanaf Radio 2.
geboren in etten leur, opgegroeid in emmeloord, toen almere en nu amsterdamquote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Dan heeft hij een ander adres opgegeven om een paar weken terug een bestelling naar toe te sturen
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een Klappe![]()
(met puntjes op de a)
Ja, dat was ook het lijntje wat ik in m'n hoofd had jaquote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef evert het volgende:
[..]
geboren in etten leur, opgegroeid in emmeloord, toen almere en nu amsterdam
Vandaar de ... op het eind.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
How about Stubru en Musikhjalpen?
Gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga me maar eens begeven naar de eettafel en bezig gaan met knutselen frutselen... ik neem de laptop mee en kijk/post hier af en toe nog wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |