Ja was onnodig.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nou toch weer Giel zo bot... doe toch eens niet zo stoer kerel
Joseph ?????????????quote:
Ik weet niet wat het is met die kerel maar ik heb echt het idee dat ie vroeger chronisch is gepest en dat nu elke keer wil compenseren ofzo... maar ga dan in therapie maar val mij als luisteraar er niet mee lastig...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:26 schreef TheArt het volgende:
Giel, hou je kwek nou een keer als iemand iets moois vertelt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:27 schreef Marc63 het volgende:
Wie ze dit nadoet? Gerard, Michiel, Rob, Wouter, Sander, Claudia...
Inderdaad... eigenlijk was die eerste editie nog de mooiste qua puurheidquote:Op woensdag 24 december 2008 14:27 schreef Marc63 het volgende:
Wie ze dit nadoet? Gerard, Michiel, Rob, Wouter, Sander, Claudia...
Tranen verwacht ik straks ook wel. Iig bij Coenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... eigenlijk was die eerste editie nog de mooiste qua puurheidDie tranen van Wouter
How about Stubru en Musikhjalpen?quote:
Absoluut, maar vooral omdat het toen nog onbekend was.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... eigenlijk was die eerste editie nog de mooiste qua puurheidDie tranen van Wouter
Dan heeft hij een ander adres opgegeven om een paar weken terug een bestelling naar toe te sturenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerde adres, want Paul woont in Emmeloord.
Ja, en ik heb een Klappequote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nog een die het heeft overleefd
.
niet tegen roel zeggen! want toen zat claudia erin....quote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tis niet mijn ding.. maar tis wel John(joseph)quote:
Krak kraak wiebel wiebel, stukjes missenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef Sirolf het volgende:
't Is duidelijk te horen dat ze het nummer doorprikken vanaf Radio 2.
geboren in etten leur, opgegroeid in emmeloord, toen almere en nu amsterdamquote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Dan heeft hij een ander adres opgegeven om een paar weken terug een bestelling naar toe te sturen
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een Klappe![]()
(met puntjes op de a)
Ja, dat was ook het lijntje wat ik in m'n hoofd had jaquote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef evert het volgende:
[..]
geboren in etten leur, opgegroeid in emmeloord, toen almere en nu amsterdam
Vandaar de ... op het eind.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
How about Stubru en Musikhjalpen?
Gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga me maar eens begeven naar de eettafel en bezig gaan met knutselen frutselen... ik neem de laptop mee en kijk/post hier af en toe nog wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |