Lekker op tijdquote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef evert het volgende:
paul is zijn tas al aan het pakken....
Tja als mijn kerel liever aan schijfjes draait dan aan mijn ballen zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens de 'officiële' lezing duurde het die ex te lang voordat ze gingen trouwen. Zoiets.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
We zijn weer op weg naar huis
Volledig terecht idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja als mijn kerel liever aan schijfjes draait dan aan mijn ballen zou ik ook zeggen
Iets meer als 20minuten dusquote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
Ik had gedacht dat ie nu dan eindelijk uit de kast zou komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens de 'officiële' lezing duurde het die ex te lang voordat ze gingen trouwen. Zoiets.
na een theatershow in de bar van theater kwam ze gezellig even meedrinken. en toen minuut of 5 met haar gepraat.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je komt haar wel es buiten tv en radio tegenTypisch dat zo iemand dan totaal anders is.
Tiësto is toch ook niet zo clean als dat ie zich voordoet komen qua drugsgebruik? Of is dat gelul?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ie nu dan eindelijk uit de kast zou komen.
Die is er snel bij zegquote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef evert het volgende:
paul is zijn tas al aan het pakken....
heerlijke hierspringthetglazuurvanmijntandenaf-liedjequote:
Je noemt nu ook zowat het meest walgelijke team van de afgelopen tien jaar in de NBA op. Overigens kwam voor mij het team van de Spurs van twee jaar geleden daar wel dichtbij. Hoe oud kan een team zijn en dan ook allemaal van die spelers die ik niet mag (Duncan, Ginobili, Parker, Bowen, Finley, bah).quote:Op woensdag 24 december 2008 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Portland is idd ook een leuke groep bij elkaar aan het verzamelen. Had een paar jaar geleden ook zo'n schijthekel aan ze met dat bij elkaar gekochte zooitje met Stoudamire, Smith, Pippen, Wallace en Sabonis (en een bank met spelers die starter zouden zijn bij de meeste andere teams). Wat was ik in 2000 blij dat de Lakers 15 punten op rij maakten en naar de Finals gingen.
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook uit Seattle tochZelfde oefenruimte
.
Mwah, zo komt ie niet over. Staat iig niet te stuiteren ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tiësto is toch ook niet zo clean als dat ie zich voordoet komen qua drugsgebruik? Of is dat gelul?
Ik heb ook wel eens vakanties gehad dat ik niet naar huis wilde maar dat gevoel heb ik nu niet... het was goed maar niet legendarischquote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef evert het volgende:
het is net het einde van een vakantie... als je weet dat het bijna over is, kan het maar net zo goed ook gelijk over zijn
Goede terugreis!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
Hmjaquote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef evert het volgende:
het is net het einde van een vakantie... als je weet dat het bijna over is, kan het maar net zo goed ook gelijk over zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |