Hij was alleen maar aan het werken en de bruiloft was al 2x naar achter geschoven.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik dacht zo iets gehoord te hebben, als oorzaak voor het afbreken van de verloving
Vooral als ze niet in beeld is en niet te horen.quote:
Jawel ik vind haar liefquote:
Volgens de 'officiële' lezing duurde het die ex te lang voordat ze gingen trouwen. Zoiets.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik dacht zo iets gehoord te hebben, als oorzaak voor het afbreken van de verloving
Subtielquote:Op woensdag 24 december 2008 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig hebben we deze jankdoos ook niet overdreven veel gehoord de laatste dagen.
De oorzaak was toch dat Tiesto het te druk had met zijn werk. Ik meende dat ergens te hebben gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:18 schreef gateway het volgende:
niemand al ergens wat gelezen over maja de bij?
en de pastoor was het er niet mee eens dat het 3 keer werd uitgesteldquote:Op woensdag 24 december 2008 14:18 schreef tevebe het volgende:
[..]
Hij was alleen maar aan het werken en de bruiloft was al 2x naar achter geschoven.
Ik denk dat de golddigger het te lang vond duren tot ze dr geld had vastgesteldquote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en de pastoor was het er niet mee eens dat het 3 keer werd uitgesteld
Mooi..... Hmm...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:17 schreef Sirolf het volgende:
Die verhaaltje van DJ's zijn trouwens ook erg mooi!
Lekker op tijdquote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef evert het volgende:
paul is zijn tas al aan het pakken....
Tja als mijn kerel liever aan schijfjes draait dan aan mijn ballen zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens de 'officiële' lezing duurde het die ex te lang voordat ze gingen trouwen. Zoiets.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
We zijn weer op weg naar huis
Volledig terecht idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja als mijn kerel liever aan schijfjes draait dan aan mijn ballen zou ik ook zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |