Ik weet wel dat het met Tros Muziekfeest daar flink fout is gegaanquote:Op woensdag 24 december 2008 14:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Heb begrepen dat er vanavond maar 1500 man worden toegelaten op de grote markt vanwege chaos bij voorgaande evenementen op diezelfde grote markt. Klopt dit?
Welke kleur?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een Klappe![]()
(met puntjes op de a)
Nisk gekocht neem ik aan? Wat je uitgespaard hebt, moet nl. naar SR!quote:
Stream 3 was toch de camera die ze op tafel daar hadden ??quote:Op woensdag 24 december 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stream 3 en 5 hebben nu hetzelfde beeldGeen pleincam meer
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:37 schreef marcodej het volgende:
Hier zou God Only Knows prima achter passen vind ik... (heb ik namelijk aangevraagd...)
Elton Johnquote:Op woensdag 24 december 2008 14:38 schreef Treezz het volgende:
wie zingt dit?
God only knows kan overal achter, wat een schoonheid van een plaat is datquote:Op woensdag 24 december 2008 14:37 schreef marcodej het volgende:
Hier zou God Only Knows prima achter passen vind ik... (heb ik namelijk aangevraagd...)
echt waar ja?quote:
Dat behoor je eigenlijk te wetenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:38 schreef Treezz het volgende:
wie zingt dit?
Inderdaad hilarisch!quote:
Absolute klassieker, zeker als je de film Almost Famous (aanrader!) hebt gezien.quote:
Nu weet ik zeker dat je Giel bent.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:37 schreef Sersjee het volgende:
"Hold me closer, Tony Danza"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |