abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 16:41:25 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64650878
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dit schreef k in een ander topic:
[..]
Leuk beide kampen bevoorraden. Veel al zitten de amerikanen tegen hun eigen geleverde spul te vechten
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:43:39 #242
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_64651007
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef Lambiekje het volgende:
US heeft heeft hem daar zelf neer gezet.
En dat is iets waar ik nou niemand over hoor meer. En dit precies hetzelfde trucje dat de Amerikanen overal gebruiken waar zij voet aan grond willen hebben. Zuid-Amerika bijv. heel lang geleden.. Zg. democratie promoten en een dictator an de macht helpen. En daarna als hij niet meer nodig is... "Khgggh"
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  zondag 4 januari 2009 @ 16:46:13 #243
52357 Lambiekje
pi_64651133
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:43 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

En dat is iets waar ik nou niemand over hoor meer. En dit precies hetzelfde trucje dat de Amerikanen overal gebruiken waar zij voet aan grond willen hebben. Zuid-Amerika bijv. heel lang geleden.. Zg. democratie promoten en een dictator an de macht helpen. En daarna als hij niet meer nodig is... "Khgggh"
Het is gewoon reallife-risk. Strategisch je pionen plaatsen. Of zoals Obama's advisor Brzezinsk's ideeen zijn, The Grand Chessboard

De economic hitman wat verteld wordt in Zeitgeist Addendum eerste helft.

Ojee nu heb ik weer wat gevonden wat ik eventjes "moet" bekijken ..
Confessions of An Economic Hit Man - What Really Goes on Behind Global Affairs

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 04-01-2009 17:00:36 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:06:22 #244
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_64654707
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:28 schreef ToT het volgende:

[..]

In hun verdediging: volgens Lambiekje en diverse anderen hangt alles met elkaar samen. Je kunt het ene complot niet los zien van het andere, en als je het ene gelooft, MOET je het andere ook wel geloven.

Dus als je gelooft dat 9-11 een inside job was, dan moet je ook geloven dat fluoride een afvalproduct van kerncentrales is dat in onze tandpasta gedaan wordt om er op een goedkope manier van af te komen en om het volk mak te houden. Mocht je niet in AIDS geloven, dan geloof je automatisch ook dat de Codex bedoeld is om ons te decimeren, want alles schijnt op elkaar in te haken.

Gaat mij persoonlijk allemaal veel te ver. Ik weet 100% zeker dat er veel meer is dan wat wij te horen krijgen, maar er zijn grenzen aan waar ik in geloof.
hoe werkt dat dan bij jou, die grenzen..?
'in mijn hoofd is plaats voor 2 'conspiracy-theorieen'... en als iemand me dan een derde theorie (fluor) voor de voeten gooit moet ik bij voorbaat beleefd afslaan..' ofzo?

het lijkt mij zinniger om per theorie een oordeel te vellen en dan te bepalen waar je staat ipv andersom..

deze al eens gezien? Fluordeception:

of deze? The Other Side of Aids
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9032280754921039497

al die shit gaat mij ook allemaal veel te ver...
maar dat maakt het helaas niet minder waar..
Huig
  zondag 4 januari 2009 @ 18:17:08 #245
52357 Lambiekje
pi_64655167
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef Orwell het volgende:

[..]

hoe werkt dat dan bij jou, die grenzen..?
'in mijn hoofd is plaats voor 2 'conspiracy-theorieen'... en als iemand me dan een derde theorie (fluor) voor de voeten gooit moet ik bij voorbaat beleefd afslaan..' ofzo?

het lijkt mij zinniger om per theorie een oordeel te vellen en dan te bepalen waar je staat ipv andersom..

deze al eens gezien? Fluordeception:

of deze? The Other Side of Aids
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9032280754921039497

al die shit gaat mij ook allemaal veel te ver...
maar dat maakt het helaas niet minder waar..

Health Conspiracy en leg het naast de Hemp Conspiracy
En het is compleet een aanslag naar de mens. Vervuiling, olietekorten en boskamp is tevens niet nodig.

oei ik heb mezelf wel weer naar een leuke site geloodst.
Industry Weapons of Earth's Depopulation

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 04-01-2009 18:31:19 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 14:39:34 #246
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64686266
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:02 schreef Lambiekje het volgende:
Mensen kunnen gewoon niet tussen de regels lezen/kijken. Jammer.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  maandag 5 januari 2009 @ 14:45:10 #247
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64686458
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een ding een Duitser die oprecht een stuk over holocaust schrijft, dat kan niet geloofwaardig zijn.
Bij een internationale voetbalwedstrijd mag ook geen scheidsrechter van eigen bodem zijn van een van beide partijen. Waarom dan wel van zo iets zwaars als dit?
Zie je nu werkelijk niet in hoe dom die vergelijking is?
quote:
Feit blijft dat een gerenommeerd Frans tijdschrift stelt dat het dus naderhand bijgebouwd/gerenoveerd maar niet zo als het daadwerkelijk was tijdens de oorlog.
Dat zeg jij. Ik heb nog geen bronvermelding gezien.
quote:
I.G. Farben wordt al niets een genoemd in dat Topf artikel. Niet zo veel zeggend stuk dus.
Zucht...IG Farben stond borg voor een ander deel van het proces.
quote:
Gewoon wat gekrakeel wat al lang en bekend is als orthodoxie.
Omschrijf nu eens welk deel van dat artikel ''al lang bekend was als orthodoxie''.

[..]
quote:
Ik pleit Hitler niet vrij van genocide, dat maak jij er van
.

Je ontkent dat de Nazi's vernietigingskampen hadden. Vertel eens, Lambiekje, hoe hebben ze zich dan aan genocide schuldig gemaakt?
quote:
* de aflevering van Knight Rider gister dat en stel handlangers een oorbel in hadden en luisterden naar een voodoo-lady. Dit deed me zo denken aan onze leiders, ze zitten gewoon in een mantra van de elite.
Jij doet me denken aan de gestoorde dakloze die ik op zondag altijd in de stad zie.
  maandag 5 januari 2009 @ 14:51:05 #248
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64686675
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

semi-democratie opzetten tegen de sovjet-communisme. Hitler wilde ons beschermen (En ja het klinkt raar ) en daarnaast het enige wat hij daarnaast wilde was Frankrijk op zijn kop timmeren voor WO1. Stuk van Polen wilde Hitler terug wat toegewezen is aan Polen na WO1. 5 a 10 jaar na de oorlog was ons angst aangepraat dat de Russen zouden komen. Daarom ook Operatie Gladio.

e bent echt niet goed snik als je laat uitzenden naar oorlogsgebied. En ik heb totaal geen respect voor onze triestelingen in Irak/Afghanistan.
Als je denkt dat Hitler ons alleen wilde beschermen (tegen Joden, homosexuelen en invaliden) en geen respect hebt voor de soldaten die momenteel de Taliban het hoofd bieden, zul je wel helemaal geen respect hebben voor de miljoenen soldaten die zijn gestorven opdat jij je gebazel de wereld in kunt helpen.
pi_64686871
Mijn ervaring wbt. complot-denkers is dat het meestal blowers of mensen die met drugs experimenteren zijn, en/of mensen die last hebben van schizo randverschijnselen..

Ik sta persoonlijk redelijk open voor andere meningen en discussies, maar zodra mensen overal (op een rigide manier) paranoide samezweringen en verklaringen achter gaan zoeken is het bij mij "bye bye"...
  maandag 5 januari 2009 @ 15:09:06 #250
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64687360
Oh ja, en hoe zat het ook alweer met het rode pil verhaal?
Lang leve mij! *O*
pi_64689830
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Echo99 het volgende:
Oh ja, en hoe zat het ook alweer met het rode pil verhaal?
Dat heeft te maken met het hersenloos herhalen van allerhande domme en onware beweringen die door grote multinationale bedrijven mensen voorgehouden worden en die ze kennelijk zonder verder kritisch na te denken voor 'waar' houden...

Dat verklaart ook bv hoe Warner Bros. Pictures 460 miljoen dollarbiljetten met daarop pyramides met alziende oogjes kon verdienen aan een filmpje over een rode pil...
Doordat Lambiekjes alleswetende 'verlichtte' 13% van de mensheid allemaal die film gingen zien om elkaar daarna te vertellen van 'de rode pil' die ze never-nooit-niet zouden nemen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_64692480
Hoeveel zou J edgar hoover geblowed hebben?
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_64697800
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Logician het volgende:
Mijn ervaring wbt. complot-denkers is dat het meestal blowers of mensen die met drugs experimenteren zijn, en/of mensen die last hebben van schizo randverschijnselen..

Ik sta persoonlijk redelijk open voor andere meningen en discussies, maar zodra mensen overal (op een rigide manier) paranoide samezweringen en verklaringen achter gaan zoeken is het bij mij "bye bye"...
Lambiekje's felheid tegen het paddoverbod doet me vermoeden dat hij er ook wel eens wat gesnoept heeft.
Je krijgt er sowieso fantastische ideeën en inzichten van, en je ziet connecties die je onmogelijk zonder die paddo's had kunnen zien.

Lambiekje, heb je wel eens met die shroompjesge-experimenteerd, als ik zo lomp mag zijn dat te vragen?
  maandag 5 januari 2009 @ 19:08:52 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64698103
Oh ja, van paddo's kan je inderdaad inzichten krijgen maar die gaan meestal in de trant van 'mijn linkerteen zal eraf vallen als ik déze haar uit mijn oksel trek' (en het dan ook daadwerkelijk doen waarna je een kwartier je teen zit te controleren of ie er nog wel aanhangt, waarna je het weer vergeet en nog een keer je teen controleert, tot je oog valt op de afstanbediening die verschrikkelijk interessant is, en gevaarlijk natuurlijk want er zit een uit knop op) Of misschien dingen van zweverige aard maar diep in ingewikkelde samenzweringen is toch al moeilijker .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_64698283
Mwoah, dat zal per trip verschillen denk ik, en ook aan hoe groot de portie was die je hebt genomen.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:21:53 #256
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64698726
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
Mwoah, dat zal per trip verschillen denk ik, en ook aan hoe groot de portie was die je hebt genomen.
Gewoon de aanbevolen hoeveelheid natuurlijk . En de dingen opgenoemd heb ik nooit gehad, ik ben al blij als ik wat coherents onthouden heb . Misschien heb je wel andere substanties die je in een diepdenktrip gooien overigens maarja. dat zou ik niet weten. Paddo's laten je vooral je met jezelf bezighouden tot een bepaalde hoogte zover ik weet. Niet met de wereld buiten je visuele vermogen op dat moment.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_64700489
Hmmm ze helpen ook wel om ontzettend goede zelfinzicht te krijgen: waarom doe je de dingen zoals je doet? Ben je wel gelukkig met dit leven? Wat is de oorzaak van je huidige problemen? enz.

Ik kan me voorstellen dat als je tijdens zo'n trip ineens iets over de illuminati hoort of een vlekje op een opname van 9/11 ziet, dat je daar dan enorm over gaat zitten nadenken.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:01:28 #258
52357 Lambiekje
pi_64700660
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Zie je nu werkelijk niet in hoe dom die vergelijking is?
ZIe je nu werkelijk niet hoe dubieus dit is.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:05:20 #259
52357 Lambiekje
pi_64700863
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Als je denkt dat Hitler ons alleen wilde beschermen (tegen Joden, homosexuelen en invaliden) en geen respect hebt voor de soldaten die momenteel de Taliban het hoofd bieden, zul je wel helemaal geen respect hebben voor de miljoenen soldaten die zijn gestorven opdat jij je gebazel de wereld in kunt helpen.
Beschermen tegen de russen/communisme.

De jodenhaat heeft amerika/UK bewerkstelligd. De laatste 20 jaar de moslim bijgekomen. Homos ook, zie de medicatie-ziekte AID$.

Ik heb geen enkel respect voor soldaten. Totale disrespect. Je bent een grote grote grote nul als je daar toe laat verleiden. Een slaafserse debiel bestaat er niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 05-01-2009 20:14:46 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 20:08:43 #260
52357 Lambiekje
pi_64701046
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Lambiekje's felheid tegen het paddoverbod doet me vermoeden dat hij er ook wel eens wat gesnoept heeft.
Je krijgt er sowieso fantastische ideeën en inzichten van, en je ziet connecties die je onmogelijk zonder die paddo's had kunnen zien.

Lambiekje, heb je wel eens met die shroompjesge-experimenteerd, als ik zo lomp mag zijn dat te vragen?
Nope ik ben een geheel onthouder van elke vorm van drugs. Afgezien van hier een daar eens een borreltje. Ik heb dus ook nagenoeg nooit iets van alcohol in huis. En bier dat smaakt niet. Zomers een witbiertje maar dit is het dan. Maar daarintegen hebben mijn broertjes nu wel een paar op kweek.

Paddo's is juist het gene wat buiten ons aarde ook in vacuum kan leven. En kom op de snelheid en onzorgvulidigheid hoe deze wet tot stand is gekomen is beschamend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')