Leuk beide kampen bevoorraden. Veel al zitten de amerikanen tegen hun eigen geleverde spul te vechtenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dit schreef k in een ander topic:
[..]
En dat is iets waar ik nou niemand over hoor meer. En dit precies hetzelfde trucje dat de Amerikanen overal gebruiken waar zij voet aan grond willen hebben. Zuid-Amerika bijv. heel lang geleden.. Zg. democratie promoten en een dictator an de macht helpen. En daarna als hij niet meer nodig is... "Khgggh"quote:Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef Lambiekje het volgende:
US heeft heeft hem daar zelf neer gezet.
Het is gewoon reallife-risk. Strategisch je pionen plaatsen. Of zoals Obama's advisor Brzezinsk's ideeen zijn, The Grand Chessboardquote:Op zondag 4 januari 2009 16:43 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
En dat is iets waar ik nou niemand over hoor meer. En dit precies hetzelfde trucje dat de Amerikanen overal gebruiken waar zij voet aan grond willen hebben. Zuid-Amerika bijv. heel lang geleden.. Zg. democratie promoten en een dictator an de macht helpen. En daarna als hij niet meer nodig is... "Khgggh"
hoe werkt dat dan bij jou, die grenzen..?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
In hun verdediging: volgens Lambiekje en diverse anderen hangt alles met elkaar samen. Je kunt het ene complot niet los zien van het andere, en als je het ene gelooft, MOET je het andere ook wel geloven.
Dus als je gelooft dat 9-11 een inside job was, dan moet je ook geloven dat fluoride een afvalproduct van kerncentrales is dat in onze tandpasta gedaan wordt om er op een goedkope manier van af te komen en om het volk mak te houden. Mocht je niet in AIDS geloven, dan geloof je automatisch ook dat de Codex bedoeld is om ons te decimeren, want alles schijnt op elkaar in te haken.
Gaat mij persoonlijk allemaal veel te ver. Ik weet 100% zeker dat er veel meer is dan wat wij te horen krijgen, maar er zijn grenzen aan waar ik in geloof.
Health Conspiracy en leg het naast de Hemp Conspiracyquote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef Orwell het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan bij jou, die grenzen..?
'in mijn hoofd is plaats voor 2 'conspiracy-theorieen'... en als iemand me dan een derde theorie (fluor) voor de voeten gooit moet ik bij voorbaat beleefd afslaan..' ofzo?
het lijkt mij zinniger om per theorie een oordeel te vellen en dan te bepalen waar je staat ipv andersom..
deze al eens gezien? Fluordeception:
of deze? The Other Side of Aids
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9032280754921039497
al die shit gaat mij ook allemaal veel te ver...
maar dat maakt het helaas niet minder waar..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:02 schreef Lambiekje het volgende:
Mensen kunnen gewoon niet tussen de regels lezen/kijken. Jammer.
Zie je nu werkelijk niet in hoe dom die vergelijking is?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een ding een Duitser die oprecht een stuk over holocaust schrijft, dat kan niet geloofwaardig zijn.
Bij een internationale voetbalwedstrijd mag ook geen scheidsrechter van eigen bodem zijn van een van beide partijen. Waarom dan wel van zo iets zwaars als dit?
Dat zeg jij. Ik heb nog geen bronvermelding gezien.quote:Feit blijft dat een gerenommeerd Frans tijdschrift stelt dat het dus naderhand bijgebouwd/gerenoveerd maar niet zo als het daadwerkelijk was tijdens de oorlog.
Zucht...IG Farben stond borg voor een ander deel van het proces.quote:I.G. Farben wordt al niets een genoemd in dat Topf artikel. Niet zo veel zeggend stuk dus.
Omschrijf nu eens welk deel van dat artikel ''al lang bekend was als orthodoxie''.quote:Gewoon wat gekrakeel wat al lang en bekend is als orthodoxie.
.quote:Ik pleit Hitler niet vrij van genocide, dat maak jij er van
Jij doet me denken aan de gestoorde dakloze die ik op zondag altijd in de stad zie.quote:* de aflevering van Knight Rider gister dat en stel handlangers een oorbel in hadden en luisterden naar een voodoo-lady. Dit deed me zo denken aan onze leiders, ze zitten gewoon in een mantra van de elite.
Als je denkt dat Hitler ons alleen wilde beschermen (tegen Joden, homosexuelen en invaliden) en geen respect hebt voor de soldaten die momenteel de Taliban het hoofd bieden, zul je wel helemaal geen respect hebben voor de miljoenen soldaten die zijn gestorven opdat jij je gebazel de wereld in kunt helpen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
semi-democratie opzetten tegen de sovjet-communisme. Hitler wilde ons beschermen (En ja het klinkt raar ) en daarnaast het enige wat hij daarnaast wilde was Frankrijk op zijn kop timmeren voor WO1. Stuk van Polen wilde Hitler terug wat toegewezen is aan Polen na WO1. 5 a 10 jaar na de oorlog was ons angst aangepraat dat de Russen zouden komen. Daarom ook Operatie Gladio.
e bent echt niet goed snik als je laat uitzenden naar oorlogsgebied. En ik heb totaal geen respect voor onze triestelingen in Irak/Afghanistan.
Dat heeft te maken met het hersenloos herhalen van allerhande domme en onware beweringen die door grote multinationale bedrijven mensen voorgehouden worden en die ze kennelijk zonder verder kritisch na te denken voor 'waar' houden...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Echo99 het volgende:
Oh ja, en hoe zat het ook alweer met het rode pil verhaal?
Lambiekje's felheid tegen het paddoverbod doet me vermoeden dat hij er ook wel eens wat gesnoept heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Logician het volgende:
Mijn ervaring wbt. complot-denkers is dat het meestal blowers of mensen die met drugs experimenteren zijn, en/of mensen die last hebben van schizo randverschijnselen..![]()
Ik sta persoonlijk redelijk open voor andere meningen en discussies, maar zodra mensen overal (op een rigide manier) paranoide samezweringen en verklaringen achter gaan zoeken is het bij mij "bye bye"...
Gewoon de aanbevolen hoeveelheid natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
Mwoah, dat zal per trip verschillen denk ik, en ook aan hoe groot de portie was die je hebt genomen.
ZIe je nu werkelijk niet hoe dubieus dit is.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Zie je nu werkelijk niet in hoe dom die vergelijking is?
Beschermen tegen de russen/communisme.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Als je denkt dat Hitler ons alleen wilde beschermen (tegen Joden, homosexuelen en invaliden) en geen respect hebt voor de soldaten die momenteel de Taliban het hoofd bieden, zul je wel helemaal geen respect hebben voor de miljoenen soldaten die zijn gestorven opdat jij je gebazel de wereld in kunt helpen.
Nope ik ben een geheel onthouder van elke vorm van drugs. Afgezien van hier een daar eens een borreltje. Ik heb dus ook nagenoeg nooit iets van alcohol in huis. En bier dat smaakt niet. Zomers een witbiertje maar dit is het dan. Maar daarintegen hebben mijn broertjes nu wel een paar op kweek.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Lambiekje's felheid tegen het paddoverbod doet me vermoeden dat hij er ook wel eens wat gesnoept heeft.
Je krijgt er sowieso fantastische ideeën en inzichten van, en je ziet connecties die je onmogelijk zonder die paddo's had kunnen zien.
Lambiekje, heb je wel eens met die shroompjesge-experimenteerd, als ik zo lomp mag zijn dat te vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |