Even aangepast.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Zo herkenbaar
Geloof me nou maar, over een half jaar krijg je dit weer NOG te horen......
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:37 schreef Elfy het volgende:
je was er even niet ? (een boodschap)
of je was er de hele dag niet ?
haha seriously, dat gaat te furr als ze dan al zo flipt.quote:Op donderdag 25 december 2008 08:53 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ik was er even niet, as in 20 minuten.
i,m fucked, aint i?
quote:Op donderdag 25 december 2008 10:59 schreef postmortum het volgende:
hey binen 20 min kun je al vreemd zijn gegaan
Ja man, doe ik ook altijd. Vinden ze lekker. En voor het winkelend publiek is het ook een lust voor het oog.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wat ff een van de kassieres in een overvolle AH batsen ofzo?
knuffelpool heeft gelijk, het zou kunnen zijn!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wat ff een van de kassieres in een overvolle AH batsen ofzo?
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:24 schreef Elfy het volgende:
[..]
knuffelpool heeft gelijk, het zou kunnen zijn!
misschien waren de komkommers op en redde je een dame in nood
Je laat je ook zo inpakken door dat wijf hea.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
Update.
Ze smst net dat ze me mist en van me houd en dat ze morgen bij me wil zijn.
Jippiejee, er is nog liefde!!!
de ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 25 december 2008 10:59 schreef postmortum het volgende:
hey binen 20 min kun je al vreemd zijn gegaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:01 schreef Triptamine het volgende:
Goede TT en goed topic!
Nu even de OP lezen
Nah, we maken het topic nog even vol.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:26 schreef Mr-Coffee het volgende:
En dit kan lekker dicht.
Alles is goed gekomen, beste goedmaaksex van m,n leven gehad, en alles is gewoon uitgepraat en nu goedzo.
Zoals ,t hoort.
We kunnen weer door met ons leventje.
SLOTJE!!!!
Yeaaahh heb jij even mazzelquote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
Update.
Ze smst net dat ze me mist en van me houd en dat ze morgen bij me wil zijn.
Jippiejee, er is nog liefde!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Tot over drie dagentopic.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:26 schreef Mr-Coffee het volgende:
En dit kan lekker dicht.
Alles is goed gekomen, beste goedmaaksex van m,n leven gehad, en alles is gewoon uitgepraat en nu goedzo.
Zoals ,t hoort.
We kunnen weer door met ons leventje.
SLOTJE!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |