quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
*proest*:D
M,n ijsthee, wat doe je!!!
Ohja dat slaat echt als een geil kontje op een plak kaasquote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat, wordt je ma geneukt door een fokker???
Kan verdomd lekker zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja dat slaat echt als een geil kontje op een plak kaas
Oquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet. Jij blijkbaar wel, zou je hem even kunnen uitleggen aub?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
*proest*:D
M,n ijsthee, wat doe je!!!
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
O
MIJN
GOD
Beste pm van dit jaar voor mij![]()
![]()
![]()
Ts zijn vriendin doet aan larp![]()
![]()
![]()
ja, maar daarvan had ze toch sorry gezegd? Ben je een beetje een meisje soms?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Het voorvalletje was zaterdag, en zij ging er dus gister (3 dagen naderhand), nog even flink op door.
Terwijl ik er allang klaar mee was.
Je sig klopt aardigquote:Op woensdag 24 december 2008 16:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Aaah en ze is voor feyenoord
Dat verklaart al een hoop![]()
![]()
Ik moet zeggen, TS komt ook niet echt intelligent over. Hij kan de komma en de apostrof niet echt uit elkaar houdenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je sig klopt aardig
Je bent echt met afstand de domste user in dit topic. En dat zegt vrij veel aangezien er vrij veel achterlijken hebben gepost hier.
Weet ikquote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je sig klopt aardig
Je bent echt met afstand de domste user in dit topic. En dat zegt vrij veel aangezien er vrij veel achterlijken hebben gepost hier.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar toch zit in alles wat ik zeg 100% waarheid, maar dat zien alleen de echte bazen
Hoe durf jij andere mensen dom te noemen nadat je dit post:quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je sig klopt aardig
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat zit jij hier nou weer semi tof te doen......quote:Op woensdag 24 december 2008 16:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe durf jij andere mensen dom te noemen nadat je dit post:
[..]![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hm? Jij vond het wel een 'gevatte opmerking' ?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat zit jij hier nou weer semi tof te doen......
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hm? Jij vond het wel een 'gevatte opmerking' ?
En dit post jij metquote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef BigKahuna het volgende:
Is het trouwens al gezegd dat TS naar Nightwish luistert en bandshirts draagt?
Klopt. Wat heeft dit met jouw reactie te maken? Ik vind het aandoenlijk dat een kerel van 28 zoveel overeenkomsten vertoont met een 14-jarig alto-meisjequote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
En dit post jij metals PI.
Aandoenlijk....quote:Op woensdag 24 december 2008 16:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klopt. Wat heeft dit met jouw reactie te maken? Ik vind het aandoenlijk dat een kerel van 28 zoveel overeenkomsten vertoont met een 14-jarig alto-meisje. De muzieksmaak, de draken, de kleding, de manier van schrijven in krabbels
.
Hahaha ik heb de indruk dat jij nooit met vrouwen omgaatquote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef CarLazar het volgende:
tegen een vrouw zeg je toch geen sorry???
joh wees een vent !
Hou je kankerbekquote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aandoenlijk....
Sure
Een kutuser vind het blijkbaar nodig om ts z'n vriendin aan te vallen om zich zo goed te voelen.
Dus waarom zou ik daar niet op mogen reageren?
Of voel jij je nu aangevallen omdat ik die andere z'n ma neuk ofzo?
Of is het een kloon van je?
Of je bilmaat?
Precies, het is gewoon lachwekkendquote:Op woensdag 24 december 2008 16:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klopt. Wat heeft dit met jouw reactie te maken? Ik vind het aandoenlijk dat een kerel van 28 zoveel overeenkomsten vertoont met een 14-jarig alto-meisje. De muzieksmaak, de draken, de kleding, de manier van schrijven in krabbels
.
Toch fijn dat je weer even laat zien dat jij qua intelligentie ver boven iedereen in dit topic uitsteekt.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef Netsplitter het volgende:
Of voel jij je nu aangevallen omdat ik die andere z'n ma neuk ofzo?
Hee, da's een collega van mequote:Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef BigKahuna het volgende:
Even ter illustratie, dit is TS' vriendin:
[ afbeelding ]
Aangezien deze foto op haar hyves staat neem ik aan dat ze er geen probleem mee heeft als haar foto's elders op internet verschijnen. Immers, haar hyves is toegankelijk voor iedereen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, het is een fucking lekker wijf, dus je moet 't maar accepteren.
Beste doorgelinkte PM van het jaar voor mij.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
O
MIJN
GOD
Beste pm van dit jaar voor mij![]()
![]()
![]()
Ts zijn vriendin doet aan larp![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |