quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
*proest*:D
M,n ijsthee, wat doe je!!!
Ohja dat slaat echt als een geil kontje op een plak kaasquote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat, wordt je ma geneukt door een fokker???
Kan verdomd lekker zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja dat slaat echt als een geil kontje op een plak kaas
Oquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet. Jij blijkbaar wel, zou je hem even kunnen uitleggen aub?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
*proest*:D
M,n ijsthee, wat doe je!!!
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
O
MIJN
GOD
Beste pm van dit jaar voor mij![]()
![]()
![]()
Ts zijn vriendin doet aan larp![]()
![]()
![]()
ja, maar daarvan had ze toch sorry gezegd? Ben je een beetje een meisje soms?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Het voorvalletje was zaterdag, en zij ging er dus gister (3 dagen naderhand), nog even flink op door.
Terwijl ik er allang klaar mee was.
Je sig klopt aardigquote:Op woensdag 24 december 2008 16:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Aaah en ze is voor feyenoord
Dat verklaart al een hoop![]()
![]()
Ik moet zeggen, TS komt ook niet echt intelligent over. Hij kan de komma en de apostrof niet echt uit elkaar houdenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je sig klopt aardig
Je bent echt met afstand de domste user in dit topic. En dat zegt vrij veel aangezien er vrij veel achterlijken hebben gepost hier.
Weet ikquote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je sig klopt aardig
Je bent echt met afstand de domste user in dit topic. En dat zegt vrij veel aangezien er vrij veel achterlijken hebben gepost hier.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar toch zit in alles wat ik zeg 100% waarheid, maar dat zien alleen de echte bazen
Hoe durf jij andere mensen dom te noemen nadat je dit post:quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je sig klopt aardig
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat zit jij hier nou weer semi tof te doen......quote:Op woensdag 24 december 2008 16:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe durf jij andere mensen dom te noemen nadat je dit post:
[..]![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hm? Jij vond het wel een 'gevatte opmerking' ?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat zit jij hier nou weer semi tof te doen......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |