Ik zie een grote duim.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik had al 4 keer beloofd dat ,t niet meer zou gebeuren.
Dat dusquote:Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Zo herkenbaar
Geloof me nou maar, over een half jaar krijg je dit weer te horen......
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:59 schreef pisnicht het volgende:
dus je ouders waren er wel op dat moment? wat is dan het probleem dat je er ff niet bent? Dumpen dat wijf want het wordt alleen maar erger naarmate je elkaar langer kent!
Punt 1: ze kan ,t heel erg goed vinden met m,n ouders.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:59 schreef manny het volgende:
psycho reactie. dit is niet normaal (ook niet voor vrouwen). behalve natuurlijk als jij 2 ouders "from hell" hebt en haar 3 uur hebt laten wachten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus
Dit krijgt TS nog wel een jaartje te horen
Heb er niet aan geroken, dus kan ,t niet zeggen atm.quote:
Gast, dat ga je nooit winnen.....quote:Op woensdag 24 december 2008 09:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja, maar wel af en toe zeiken, dat ik over dingen doorzeur, wie pakt dan dadelijk wie ergens op terug.
Dan maar strijdend ten onder.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, dat ga je nooit winnen.....
quote:
Ik denk niet dat je daar wat mee opschietquote:Op woensdag 24 december 2008 09:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja, maar wel af en toe zeiken, dat ik over dingen doorzeur, wie pakt dan dadelijk wie ergens op terug.
Dat dusquote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, dat ga je nooit winnen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
Wat is haar probleem dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Punt 1: ze kan ,t heel erg goed vinden met m,n ouders.
Punt 2 ik was 20 minuten max weg, en de winkel was hier nog geen 10 minuten vandaan, dus tis ook niet alsof ik naar fucking explosiestan was gegaan ofzo.
Waarschijnlijk omdat je opnieuw iets stoms hebt gedaan... zeg dat er dan wel even bij...quote:Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Zo herkenbaar
Geloof me nou maar, over een half jaar krijg je dit weer te horen......
nee, kan van alles zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:12 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je opnieuw iets stoms hebt gedaan... zeg dat er dan wel even bij...
Neuh, het vonkje hoeft maar zeeeeer klein te zijn om weer die lading dooie ouwe koeien uit de noordzee te vissen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:12 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je opnieuw iets stoms hebt gedaan... zeg dat er dan wel even bij...
Ik zeg: chill pills voor vriendinlief. Hoe onzeker kun je zijn als je je niet eens even 5 minuten kunt vermaken in je eentje om vervolgens dagenlang te mokken tegen je vriend?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef the_jestert het volgende:
ik zeg sieraden
Ho even, zij is degene die zoals ze zelf zegt: Alexpiemel verslaafd, is.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus
Als de vriendin van TS dreigt met pikstraffen, dan doet TS alles voor haar
Je mond talked de talk...maar walked je pik de walk? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ho even, zij is degene die zoals ze zelf zegt: Alexpiemel verslaafd, is.
Dus als ik haar pikstraf geef, is zij degene die waarschijnlijk op hangende pootjes terug komt.
Wat ben je nou voor nep-man als je vriendin meer sex wilt dan jij?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ho even, zij is degene die zoals ze zelf zegt: Alexpiemel verslaafd, is.
Dus als ik haar pikstraf geef, is zij degene die waarschijnlijk op hangende pootjes terug komt.
En wie houdt dat dan bij?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef rgras het volgende:
Ach, dit valt allemaal nog wel mee. Ik ken iemand die van z'n vriendin maar 3x per maand uit mag gaan waarbij hij in totaal maximaal 8 biertjes mag consumeren.
Dat is nou een onderdeel van het probleem, hij mag alleen uitgaan als zij meegaat.quote:
Per maand.quote:
en hij heeft op z'n achterhoofd geen haar meer vanwege haar duim zeker....quote:Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat is nou een onderdeel van het probleem, hij mag alleen uitgaan als zij meegaat.
[..]
Per maand.
Whehehehe, waarom trapt die gozer daar in?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat is nou een onderdeel van het probleem, hij mag alleen uitgaan als zij meegaat.
[..]
Per maand.
Ik snap er soms ook echt geen kont vanquote:Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef MarMar het volgende:
Fucking hell, en die gozer pikt dat???
* MarMar snapt soms geen moer van relaties van anderen
Alles is te koop. Vertel hem dat maarquote:Op woensdag 24 december 2008 09:51 schreef rgras het volgende:
Hij moet wel. Hij is zo lelijk dat zij de enige is die met hem wil neuken.
Hij werkt bij de McDonalds.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles is te koop. Vertel hem dat maar
Dat moet inderdaad welquote:Op woensdag 24 december 2008 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
en hij heeft op z'n achterhoofd geen haar meer vanwege haar duim zeker....
een maat van mij is ook met een meisje. ze zeurt alleen maar. ze doen samen nooit leuke dingen. of hij is met vrienden. of ze zitten samen thuis of bij familie....quote:Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef MarMar het volgende:
Fucking hell, en die gozer pikt dat???
* MarMar snapt soms geen moer van relaties van anderen
Dat zegt niets, Ron Jeremy is ook lelijk en die neukt zn leuter der zowat af!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:51 schreef rgras het volgende:
Hij moet wel. Hij is zo lelijk dat zij de enige is die met hem wil neuken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
een maat van mij is ook met een meisje. ze zeurt alleen maar. ze doen samen nooit leuke dingen. of hij is met vrienden. of ze zitten samen thuis of bij familie....
voor zover ik uit zijn woorden kan begrijpen komt het er bij hem op neer.
hij heeft een vriendin. als ze samen zijn is ze lief... en waarom zou hij dat op het spel zetten? moet ie al die versiermoeite weer doen enzo...
nou sorry, als ik bij een meisje niet het gevoel heb, ja dit is het. dan is het gewoon snel voorbij. dan maar single...
ik denk dat dat soort mensen bang zijn om alleen te zijn.
Tjsa, een interessant leven heeft dus niet, dus neuken is dan de enigste interessante optie.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Burgers flippen tot je eindelijk weer kan neuken
Of bier drinken, maar dat mag niet van z'n vriendinquote:Op woensdag 24 december 2008 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, een interessant leven heeft dus niet, dus neuken is dan de enigste interessante optie.
Ik zie de zin niet van het hebben van een relatie als dat je leven niet leuker maakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
een maat van mij is ook met een meisje. ze zeurt alleen maar. ze doen samen nooit leuke dingen. of hij is met vrienden. of ze zitten samen thuis of bij familie....
voor zover ik uit zijn woorden kan begrijpen komt het er bij hem op neer.
hij heeft een vriendin. als ze samen zijn is ze lief... en waarom zou hij dat op het spel zetten? moet ie al die versiermoeite weer doen enzo...
nou sorry, als ik bij een meisje niet het gevoel heb, ja dit is het. dan is het gewoon snel voorbij. dan maar single...
ik denk dat dat soort mensen bang zijn om alleen te zijn.
ja zo zie ik het. maar hij dus absoluut niet.quote:
Tjsa, dan maar neuken, neuken en doorneuken tot z'n patatje er vanaf valt.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of bier drinken, maar dat mag niet van z'n vriendin
Met een beetje pech jat ze zn dekens ook nog snachtsquote:Op woensdag 24 december 2008 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
ja zo zie ik het. maar hij dus absoluut niet.
zegtie tegen mij, ja maar jij slaapt vanavond alleen...
tsja, dat liever dan naast iemand waar je niet met heel je hart naast ligt toch
mensen wegen de voordelen en nadelen anders tegen elkaar op denk ik.
ik zou het zelfs voor die ander gewoon kut vinden als ik niet 100% wil.
Dat dusquote:Op woensdag 24 december 2008 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
ja zo zie ik het. maar hij dus absoluut niet.
zegtie tegen mij, ja maar jij slaapt vanavond alleen...
tsja, dat liever dan naast iemand waar je niet met heel je hart naast ligt toch
mensen wegen de voordelen en nadelen anders tegen elkaar op denk ik.
ik zou het zelfs voor die ander gewoon kut vinden als ik niet 100% wil.
Of zit daar ook nog een limiet aan vast?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, dan maar neuken, neuken en doorneuken tot z'n patatje er vanaf valt.
Whehehe, en z'n kussen erbijquote:Op woensdag 24 december 2008 10:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Met een beetje pech jat ze zn dekens ook nog snachts
tegen wie?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef pisnicht het volgende:
Deze knop wel eens gezien? [ afbeelding ]
Ik heb een vermoeden dattie vaker een pilsje mag dan dattie mag neukenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of zit daar ook nog een limiet aan vast?
jitzzzzequote:
Ze is 26.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef rival het volgende:
hoe oud is ze trouwens? als ze nog erg jong is kan ik het een beetje begrijpen
Gatver, moet ik steeds aan die pisnicht denken.....quote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef MarMar het volgende:
Nah, daar gaat je libido, dus het neuken kannie ook wel vergeten
Sjees man, als je per se iemand naast je wilt hebben, koop een teddybeer!
respect tonen komt van 2 kanten.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ze zei ook, dat ik volgens haar weinig respect toon tegenover haar.
Terwijl ze dondersgoed weet dat ik haar altijd zal respecteren, en dat altijd heb gedaan.
hij mag er overheenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef vipergts het volgende:
Ik vraag me altijd af wat zo iemand dan wel leuk maakt.
Ze wil van je af, maar ze wil ook dat jij zelf die conclusie trekt en haar dumptquote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ze zei ook, dat ik volgens haar weinig respect toon tegenover haar.
Terwijl ze dondersgoed weet dat ik haar altijd zal respecteren, en dat altijd heb gedaan.
Denk eerder vervroegde overgang.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
PMS
Niet zo stoken MarMarquote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die verandert dus nooit meer, dat weet je he?
Naast het bovenstaande is het wel erg zielig dat je je een hele avond laat afzeiken om vervolgens ons te vertellen wat je aan het begin van die avond al tegen je vriendin had moeten zeggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef patatmetfriet het volgende:
Om Dr. Phil () even te citeren: "You teach people how to treat you."
Kan niet, want toen was ze druk met mij de huid vol te schelden.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb TS toch helemaal nog niet verteld dat ze gister met jou lag te batsen?
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze wil van je af, maar ze wil ook dat jij zelf die conclusie trekt en haar dumpt
Ik zou het niet gelovenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Maar ze smst wel net dat ze van me houd?!
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Konijntjes het volgende:
Meisjes die alles van hun man slikken, wat lief.
Ja maar ze hebben wel kutjesquote:Op woensdag 24 december 2008 09:05 schreef HzHertz het volgende:
Eensch met TS![]()
Wat een kut volk is het eigenlijk!
Dat dan weer niet: het is een nymphomane 1e klas.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dattie vaker een pilsje mag dan dattie mag neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |