Ja, baggerherrie!quote:
Congratulation, you officially have no life at allquote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef Paaskonijn het volgende:
30.000 posts![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Focking heerlijk nummertjequote:
What's new.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Congratulation, you officially have no life at all
Dat het nu officieel isquote:
Ja maar wel lekkerre baggerherrie, en met een boodschapquote:
En dat ik cool ben, maar dat wist je allang hequote:
30kquote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar wel lekkerre baggerherrie, en met een boodschap![]()
Gefeliciteerd met je 1000 posts trouwens, of hoeveel waren het er?
Kenia is vergeleken bij sommige zwijnestallen een redelijk welvarend land, voor afrikaanse begrippen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef GasTurbine het volgende:
Kenia geen ontwikkelingslandDie DJ is wereldvreemd
Giel wist vanmiddag niet wat een Avocado is, hij dacht een drankje. En gister wist er een niet wat schooien wasquote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef GasTurbine het volgende:
Kenia geen ontwikkelingslandDie DJ is wereldvreemd
YEAH!quote:
Heel afrika mogen ze afzinken. En laten we hopen dat de stroming Azië en Zuid-Amerika meeneemt.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kenia is vergeleken bij sommige zwijnestallen een redelijk welvarend land, voor afrikaanse begrippen.
of verwar ik het nou met een ander land?
hooitstsquote:
Ach, het is de schuld van onze overovergrootopa's dat het daar zo'n kankerzooi is.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:37 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heel afrika mogen ze afzinken. En laten we hopen dat de stroming Azië en Zuid-Amerika meeneemt.
Yo Dawgquote:
Skatebordenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Triptamine het volgende:
Iemand wees me net op
NostalgieLuisterde ik altijd toen ik nog op mijn bek ging en er een skateboard 4 meter verderop lag
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, het is de schuld van onze overovergrootopa's dat het daar zo'n kankerzooi is.
Ik ook niet. Maar vond het wel vet. Ben gestopt toen ik een zeer zware hersenschudding/kneuzing heb opgelopen en een jaar lang hoofdpijn heb gehad. Dat was die kankerplank me dan weer niet waardquote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Skateborden! Daar kon ik zo niks van
!! Ook nooit geprobeerd btw.
ja en in al die jaren daarna konden zij zichonmogelijk ontwikkelen tot iets wat slimmer is dan een barbaarquote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, het is de schuld van onze overovergrootopa's dat het daar zo'n kankerzooi is.
Voor de blanke man Afrika over kwam nemen gingen veel intellectuele Europeanen naar de Afrikaanse koninkrijken om te leren en studeren. Toen was Afrika Rijk, Slim en Machtigquote:
Lees eens voor de grap een geschiedenisboek. Je kunt je ook niet ontwikkelen als je nooit scholing oid hebt gehad en alleen oorlog, marteling en dood kentquote:Op woensdag 24 december 2008 02:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en in al die jaren daarna konden zij zichonmogelijk ontwikkelen tot iets wat slimmer is dan een barbaar
Ik heb het ongeveer 1x gedaan. En vond het ook niet leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vond het wel vet. Ben gestopt toen ik een zeer zware hersenschudding/kneuzing heb opgelopen en een jaar lang hoofdpijn heb gehad. Dat was die kankerplank me dan weer niet waard
Yoquote:
Youre a bumquote:
Het is wel een fijn alternatief op de fiets hoor. Als je het goed kunt is het erg makkelijk om overal snel tussendoor te komenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het ongeveer 1x gedaan. En vond het ook niet leuk.
Dan wel ja. Maar die types.. *bibber*quote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is wel een fijn alternatief op de fiets hoor. Als je het goed kunt is het erg makkelijk om overal snel tussendoor te komen
Goed punt wel. Bij ons op school loopt het ook over van die typische skaters en emo's. Van die gasten die doodserieus jeweetzelluf zeggen en dan weglopen ipv het normale: Later he/de ballenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan wel ja. Maar die types.. *bibber*
Love you tooquote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Youre a bum
Youre a punk
Youre an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy christmas your arse
I pray God its our last
En vaak emoachtig.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed punt wel. Bij ons op school loopt het ook over van die typische skaters en emo's. Van die gasten die doodserieus jeweetzelluf zeggen en dan weglopen ipv het normale: Later he/de ballen
tuuk kun je je wel ontwikkelen iig wel zodanig dat je je beseft dat je niet met kapmessen moet gaan rondrennen en vrouwen en kinderen gaat afslachtenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lees eens voor de grap een geschiedenisboek. Je kunt je ook niet ontwikkelen als je nooit scholing oid hebt gehad en alleen oorlog, marteling en dood kent
Das een leuk liedje hè?quote:
Dat gaat vanzelf over als je volwassen bent hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed punt wel. Bij ons op school loopt het ook over van die typische skaters en emo's. Van die gasten die doodserieus jeweetzelluf zeggen en dan weglopen ipv het normale: Later he/de ballen
Dat laatste geef ik je 100% gelijk in. Maar als er van jongs af aan op je ingepraat word dat het moorden of vermoord worden is. Of dat jou volk beter is dan het andere, geloof je het. Dat komt omdat er geen tijd/geld/voorzieningen zijn voor een goede opleiding, die ze uit de criminaliteit en milities houdt. Serieus, 300 jaar geleden hebben wij het daar verneukt, en nu laten we het gewoon heendoen. Kijk naar Darfur bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk kun je je wel ontwikkelen iig wel zodanig dat je je beseft dat je niet met kapmessen moet gaan rondrennen en vrouwen en kinderen gaat afslachten
of dat je je beseft dat het belachelijk is dat er zo'n kloof tussen arm en rijk is dat je je als welvarende in zo'n land je ogen uit kut kop moet schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |