Ja, baggerherrie!quote:
Congratulation, you officially have no life at allquote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef Paaskonijn het volgende:
30.000 posts![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Focking heerlijk nummertjequote:
What's new.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Congratulation, you officially have no life at all
Dat het nu officieel isquote:
Ja maar wel lekkerre baggerherrie, en met een boodschapquote:
En dat ik cool ben, maar dat wist je allang hequote:
30kquote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar wel lekkerre baggerherrie, en met een boodschap![]()
Gefeliciteerd met je 1000 posts trouwens, of hoeveel waren het er?
Kenia is vergeleken bij sommige zwijnestallen een redelijk welvarend land, voor afrikaanse begrippen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef GasTurbine het volgende:
Kenia geen ontwikkelingslandDie DJ is wereldvreemd
Giel wist vanmiddag niet wat een Avocado is, hij dacht een drankje. En gister wist er een niet wat schooien wasquote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef GasTurbine het volgende:
Kenia geen ontwikkelingslandDie DJ is wereldvreemd
YEAH!quote:
Heel afrika mogen ze afzinken. En laten we hopen dat de stroming Azië en Zuid-Amerika meeneemt.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kenia is vergeleken bij sommige zwijnestallen een redelijk welvarend land, voor afrikaanse begrippen.
of verwar ik het nou met een ander land?
hooitstsquote:
Ach, het is de schuld van onze overovergrootopa's dat het daar zo'n kankerzooi is.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:37 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heel afrika mogen ze afzinken. En laten we hopen dat de stroming Azië en Zuid-Amerika meeneemt.
Yo Dawgquote:
Skatebordenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Triptamine het volgende:
Iemand wees me net op
NostalgieLuisterde ik altijd toen ik nog op mijn bek ging en er een skateboard 4 meter verderop lag
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, het is de schuld van onze overovergrootopa's dat het daar zo'n kankerzooi is.
Ik ook niet. Maar vond het wel vet. Ben gestopt toen ik een zeer zware hersenschudding/kneuzing heb opgelopen en een jaar lang hoofdpijn heb gehad. Dat was die kankerplank me dan weer niet waardquote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Skateborden! Daar kon ik zo niks van
!! Ook nooit geprobeerd btw.
ja en in al die jaren daarna konden zij zichonmogelijk ontwikkelen tot iets wat slimmer is dan een barbaarquote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, het is de schuld van onze overovergrootopa's dat het daar zo'n kankerzooi is.
Voor de blanke man Afrika over kwam nemen gingen veel intellectuele Europeanen naar de Afrikaanse koninkrijken om te leren en studeren. Toen was Afrika Rijk, Slim en Machtigquote:
Lees eens voor de grap een geschiedenisboek. Je kunt je ook niet ontwikkelen als je nooit scholing oid hebt gehad en alleen oorlog, marteling en dood kentquote:Op woensdag 24 december 2008 02:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en in al die jaren daarna konden zij zichonmogelijk ontwikkelen tot iets wat slimmer is dan een barbaar
Ik heb het ongeveer 1x gedaan. En vond het ook niet leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vond het wel vet. Ben gestopt toen ik een zeer zware hersenschudding/kneuzing heb opgelopen en een jaar lang hoofdpijn heb gehad. Dat was die kankerplank me dan weer niet waard
Yoquote:
Youre a bumquote:
Het is wel een fijn alternatief op de fiets hoor. Als je het goed kunt is het erg makkelijk om overal snel tussendoor te komenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het ongeveer 1x gedaan. En vond het ook niet leuk.
Dan wel ja. Maar die types.. *bibber*quote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is wel een fijn alternatief op de fiets hoor. Als je het goed kunt is het erg makkelijk om overal snel tussendoor te komen
Goed punt wel. Bij ons op school loopt het ook over van die typische skaters en emo's. Van die gasten die doodserieus jeweetzelluf zeggen en dan weglopen ipv het normale: Later he/de ballenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan wel ja. Maar die types.. *bibber*
Love you tooquote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Youre a bum
Youre a punk
Youre an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy christmas your arse
I pray God its our last
En vaak emoachtig.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed punt wel. Bij ons op school loopt het ook over van die typische skaters en emo's. Van die gasten die doodserieus jeweetzelluf zeggen en dan weglopen ipv het normale: Later he/de ballen
tuuk kun je je wel ontwikkelen iig wel zodanig dat je je beseft dat je niet met kapmessen moet gaan rondrennen en vrouwen en kinderen gaat afslachtenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lees eens voor de grap een geschiedenisboek. Je kunt je ook niet ontwikkelen als je nooit scholing oid hebt gehad en alleen oorlog, marteling en dood kent
Das een leuk liedje hè?quote:
Dat gaat vanzelf over als je volwassen bent hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed punt wel. Bij ons op school loopt het ook over van die typische skaters en emo's. Van die gasten die doodserieus jeweetzelluf zeggen en dan weglopen ipv het normale: Later he/de ballen
Dat laatste geef ik je 100% gelijk in. Maar als er van jongs af aan op je ingepraat word dat het moorden of vermoord worden is. Of dat jou volk beter is dan het andere, geloof je het. Dat komt omdat er geen tijd/geld/voorzieningen zijn voor een goede opleiding, die ze uit de criminaliteit en milities houdt. Serieus, 300 jaar geleden hebben wij het daar verneukt, en nu laten we het gewoon heendoen. Kijk naar Darfur bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk kun je je wel ontwikkelen iig wel zodanig dat je je beseft dat je niet met kapmessen moet gaan rondrennen en vrouwen en kinderen gaat afslachten
of dat je je beseft dat het belachelijk is dat er zo'n kloof tussen arm en rijk is dat je je als welvarende in zo'n land je ogen uit kut kop moet schamen
Jeweetzelluhhhggffquote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over als je volwassen bent hoor
Kan je ook anders managen. Ik dacht aan iets wat ik ooit in de film American History X heb gezien. Kaak en stoeprand enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ken 't nietquote:
Jezweetzellufquote:
toch waren er volksstammen " volwassenen" die allemaal goedemoggel riepenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan dit topic. Fairytale of New York.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ken 't niet![]()
. Doe eens een youtube link posten.
The Beatlesquote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef Triptamine het volgende:
Ik ben 30 jaar te laat geboren. Alle vette bands/artiesten die ik zowat ken zijn dood/gestopt of een comibnatie
Ja. Als je echt verrot bent doe je dat.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kan je ook anders managen. Ik dacht aan iets wat ik ooit in de film American History X heb gezien. Kaak en stoeprand enzo
Wij hadden zelfs op het werk een bordje " Afd Transploft "quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch waren er volksstammen " volwassenen" die allemaal goedemoggel riepen_!
Sarcasmequote:Op woensdag 24 december 2008 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Als je echt verrot bent doe je dat.
Waar is je PI dan?!quote:
The Policequote:Op woensdag 24 december 2008 02:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
The Beatles![]()
Boudewijn de Groot
The Police
enzulks
En daarna gaan ze nog seks hebben en dat ga je dan ook horenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen. Ik wil niet weten in welke toestand mijn ouders thuiskomen.
Oh ja, goed punt lolquote:
ooit hebben wij onszelf ook ontwikkeld tot waar we nu zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat laatste geef ik je 100% gelijk in. Maar als er van jongs af aan op je ingepraat word dat het moorden of vermoord worden is. Of dat jou volk beter is dan het andere, geloof je het. Dat komt omdat er geen tijd/geld/voorzieningen zijn voor een goede opleiding, die ze uit de criminaliteit en milities houdt. Serieus, 300 jaar geleden hebben wij het daar verneukt, en nu laten we het gewoon heendoen. Kijk naar Darfur bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En daarna gaan ze nog seks hebben en dat ga je dan ook horen
Zijn ze stiekem naar een haardkoorpaartie geweest, hebben ze pilletjes op doen ze een marathon. Heeft PK een traumaquote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LedZep is ook welquote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
The PoliceNee ik dacht meer aan
LedZep
The Beatles idd
Joy Division
Bob Marley
Nirvana
enzulks
Als je door diezelfde indoctrinatie die ik net aanhaalde toch blijft knokken, is het een hopeloos ideaal ja dat het daar ooit goedkomt. Maar eerlijkheidt gebied te zeggen dat het ook vaak goed gaat die projecten. Maar Milities en hele goedkope geweren zijn daar het probleem. In sommige " wilde gebieden" kun je een Ak-47 op de kop tikken voor 5 euroquote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooit hebben wij onszelf ook ontwikkeld tot waar we nu zijn
zij staan letterlijk al eeuwen stil, welke hulp ze ook krijgen, veel projecten zijn gedoemd te mislukken zodra de hulp vertrekt, dan wil je ook gewoon niet en dan verdien je het mijn inziens ook gewoon niet
Die kans zit er dik in.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hee zaademmerquote:
Ja, dat had ik dus eerst. Mijn hemel wat een hel was dat.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu zit ie de hele tijd te luisteren of ze misschien niet bezig zijn mindfuck
Geloof me,luister van Joy Division Transmission en Love Will Tear Us Apart. en ken je het Unplugged concert van Nirvana, dat is heel anders dan hun normale stijl en spreekt zelfs oudere van 40+ aanquote:Op woensdag 24 december 2008 02:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
LedZep is ook welja en Bob Marley. Nirvana vind ik niks en Joy Divison ken ik amper. Ik vind zoeen cd die we hebben thuis van jaren 60 muziek echt zwaar tof. Allemaal coole liederts
![]()
![]()
Ze verkochten elkaars stammen aan onze People's Managers op de houten schepen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij sommigen blijft het hangenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig slapen mijn ouders een verdieping lagerquote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus eerst. Mijn hemel wat een hel was dat.
voel je niks vanquote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus eerst. Mijn hemel wat een hel was dat.
Ze speelde gewoon een hele oldskool sim game: Slave Tycoon v0.3quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze verkochten elkaars stammen aan onze People's Managers op de houten schepen.
Die eerste doe ik morgen wel als ik er aan denk. Nirvana no thanks.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Geloof me,luister van Joy Division Transmission en Love Will Tear Us Apart. en ken je het Unplugged concert van Nirvana, dat is heel anders dan hun normale stijl en spreekt zelfs oudere van 40+ aan
Mijne ook hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Gelukkig slapen mijn ouders een verdieping lager
Als je die nummers niks vind is er een kleine kans dat JD je ding is. Misschien kun je nog Atmosphere en Dead Souls of She's lost Control proberen danquote:Op woensdag 24 december 2008 02:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die eerste doe ik morgen wel als ik er aan denk. Nirvana no thanks.
Lekker voor je als je het dan nog hoort .Beestachtigquote:
Als ik het niks vind is er de kans dat het iets voor mij is? Mis ik iets?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je die nummers niks vind is er een kleine kans dat JD je ding is. Misschien kun je nog Atmosphere en Dead Souls of She's lost Control proberen dan
tis iig moeilijk voor te stellen dat de oorsprong van veel leven toch in afrika ligt maar dat sommig edaar nu nog steeds niet verder zijn dan een paar duizend jaar terugquote:Op woensdag 24 december 2008 02:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je door diezelfde indoctrinatie die ik net aanhaalde toch blijft knokken, is het een hopeloos ideaal ja dat het daar ooit goedkomt. Maar eerlijkheidt gebied te zeggen dat het ook vaak goed gaat die projecten. Maar Milities en hele goedkope geweren zijn daar het probleem. In sommige " wilde gebieden" kun je een Ak-47 op de kop tikken voor 5 euro
gelukkig slapen de mijne zo'n 250km verderop normaal gesprokenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Gelukkig slapen mijn ouders een verdieping lager
Probeer eens voor de gein " Lake of Fire"quote:
stfu, ik lig straks weer wakker, kussen over mijn hoofd.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lekker voor je als je het dan nog hoort .Beestachtig
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Probeer eens voor de gein " Lake of Fire"
Volgens mij lees je niet goedquote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik het niks vind is er de kans dat het iets voor mij is? Mis ik iets?
En dat ze dan gereorganiseerd werden naar Amerika, tsja. Bedrijven moeten met hun tijd meegaan. Soms werden er trouwens hele stakende afdelingen weggesaneerd. Vakbonden hadden ze toen niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze verkochten elkaars stammen aan onze People's Managers op de houten schepen.
Hoor je je maquote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
stfu, ik lig straks weer wakker, kussen over mijn hoofd.![]()
Stiekem toch luisteren hèquote:
Het kan raar lopen, en zo lang je maar word opgevoed dat geweld tegen bepaalde groepen normaal is ga je het ook we lgelovenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis iig moeilijk voor te stellen dat de oorsprong van veel leven toch in afrika ligt maar dat sommig edaar nu nog steeds niet verder zijn dan een paar duizend jaar terug
Als je die nummers niks vind is er een kleine kans dat JD je ding isquote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed
En vind je het iets. Probeer daarna ook eentje van Joy Division danquote:
Meer van, oh oh oohohohohoquote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoor je je ma
AH OEH IEH OEH AH, NEE ALLEEN VOORIN LUL, DAT IS ALLEEN EEN UITGANG *SMACK*
Trauma 4-evah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |