* Brennel kruipt eronder.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
* Roel_Jewel heeft de dekens al opengegooid.
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel kruipt eronder.
En nu ben ik echt weg
Toen gebeurde er nog geen flikker. Daarna moesten ze zonodig vanuit de regiekamer het leven van de bewoners zo zuur mogelijk maken.quote:
Jonkiequote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
MAMBO NUMBER 5
omfg doet me denken aan toen ik 8 was![]()
Het is en blijft een eendagsvlieg (bijna dan, op I Got A Girl na)quote:
Ow we hebben er al bijna net zoveel als vorige week woensdagquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
En nu ben ik echt weg
* FritsVanEgters zwaait Brennel uit en de rest (tegemoetquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
En nu ben ik echt weg
morgenavond gaan we we wel over maandag/dinsdag heenquote:
Ga naar bed.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SINT, met kerst deed ik wel gewoon de icons die ik leuk vond
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjquote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
* FritsVanEgters zwaait Brennel uit en de rest (tegemoet)
Hoi iig.
Niet normaal meer eigenlijkquote:
Haha, Fluorescent Adolescent. In My Room is denk ik wel mijn favoriet geworden, in ieder geval top 5 van TLSP voor mij, ook vooral na Paradiso. De titeltrack heb ik ook doodgedraaid, ook voordat het album uit was, nu luister ik hem echt nooit, ook niet na Paradiso en concerten op tv als Electric Proms. Wél als ik een single draait, het liefst in combinatie met In The Heat Of The Morning danquote:Op woensdag 24 december 2008 01:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt. Ik heb de titel-track doodgedraaid in het begin, toen maandenlang niet gedraaid, en ben 'em door de live-optredens weer ontzettend gaan waarderen. "In My Room" zapte ik altijd door, maar draai ik ook ontzettend veel sinds de immense shows.
"Mistakes" is geen Megahit geweest, "Fluorescent Adolescent" in de zomer van 2007 wel. Waarbij de DJ's de titel steeds niet konden uitspreken.
halloquote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi iig.
Zeker, Ruud geilde ook openlijk op haar weet ik nog welquote:Op woensdag 24 december 2008 01:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was wel de beste chick van BB1 iig...maar dat wist ik ook niet.![]()
Sorry.quote:
Ja, een of ander hobbeltjequote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Best een sneue piek bij december 2007
We gaan er ook ruimschoots over heen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow we hebben er al bijna net zoveel als vorige week woensdag. Krap aan maar moet lukken om daar overheen te gaan
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj
FVE
maar goed werk doen aan de brievenbusquote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef DeeBee het volgende:
Floortje is een beetje afwezig...
Maar ja, die kan ook niet iets leuks zingen of een slechte plaat remixen, dat is dan weer jammer.
Yoquote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi iig.
quote:
De mambo heb ik ook nog meegepikt.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef evert het volgende:
[..]
hallo
je komt binnen en tears for fears op de radio, geweldig!
Gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Inmiddels kijk ik ook mee, ik mag nu weer echt meepraten.
Moest gelijk aan Teeuwen denken met z'n stukje over 80's nummers, waarin hij dan ook heel lomp dit deels zingt...quote:
quote:
oh muscle bound is prima!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moest gelijk aan Teeuwen denken met z'n stukje over 80's nummers, waarin hij dan ook heel lomp dit deels zingt...
Maar dan zou nu hierna Spandau Ballet ook nog moeten komen en dat doet Paul ons hopelijk niet aan...
Eigenlijk zit ik ook te wachten op Rick Astley.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef Briggy het volgende:
Leuk al die ouwe meuk die we nu horen
Kartvereniging ofzo?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef evert het volgende:
wat voor malloten met blauwe spandoeken en bengaalsvuur staan nu buiten
Hoe kom je daaaar nu bij?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik post maar flink door, dat schijnt hier de bedoeling te zijn toch
Gelukkig ben ik dan niet de enigequote:Op woensdag 24 december 2008 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik ook te wachten op Rick Astley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |