Ik laf de Muis wèl!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:26 schreef Viking84 het volgende:
Greys is gewoon zo aardig dat ze je de waarheid niet durft te vertellen.
Trusten Viev!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef Vivi het volgende:
Joehoeooeoe! Ik heb lekker bij het Okura gegeten en toen dacht ik dat er een garnaal van de sushi op de grond was gevallen, maar het was Roel van Velzen, die zat naast me. En verder heb ik teveel prosecco en sake gezoffen.
Welterusten, want ik moet morgenvroeg een hert scoren!
Oh en MUIS!!! Ik zal je ode eeuwig koesteren.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef Vivi het volgende:
Joehoeooeoe! Ik heb lekker bij het Okura gegeten en toen dacht ik dat er een garnaal van de sushi op de grond was gevallen, maar het was Roel van Velzen, die zat naast me. En verder heb ik teveel prosecco en sake gezoffen.
Welterusten, want ik moet morgenvroeg een hert scoren!
Oh en MUIS!!! Ik zal je ode eeuwig koesteren.
quote:
Srsly.quote:
Ja. Ik ga zo maar onder de wol met m'n wekker.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt een beetje tegen met de vieze praatjes na half twaalf he, vanavond?
Hij zingt wel lekker!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Srsly.
Het scheelde weinig of ik had hem aan mijn chopstick geregen en een sloot wasabi in zijn oogjes gemikt!
Alles per ongeluk natuurlijk.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Srsly.
Het scheelde weinig of ik had hem aan mijn chopstick geregen en een sloot wasabi in zijn oogjes gemikt!
Alles per ongeluk natuurlijk.
Of we moeten hier massaal lesbisch worden, dan wordt het wellicht nog wat.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Ik ga zo maar onder de wol met m'n wekker.
Popjes en viktator?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen popjes en Viktator!
Morgen moet er gewandeld, geschilderd, gedecoreerd en gebakken worden.
Trusten!
O die knul die soms vaag kwam doen op de piano bij De Wereld Draait Door!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Knuffelkabouter. Heeft oa de themesong van Zomerhitte gedaan.
Dat vertel ik morgen wel! Heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Popjes en viktator?
Val ik niet in de eerste categorie?.
Trusten.
Hij zingt zeker lekker en hij is ook best lekker voor een man die niet waar te nemen valt met het blote oog!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zingt wel lekker!
Maar het is wel een smurf.
Gezellige dag gehad? Veel geshopt op de marrukt?
Ja! Dan was het net of de piano alles zelf speelde en zong!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O die knul die soms vaag kwam doen op de piano bij De Wereld Draait Door!
Die in Scheveningen zeker?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij zingt zeker lekker en hij is ook best lekker voor een man die niet waar te nemen valt met het blote oog!
Vlak voor hij doorbrak met "Baby get higher" was ik met een vriendin in Crazy Piano's en hij zette alles op zijn kop daar! Ook een leuke puppelspot voor een uitje. btw!
Nee, die is onder een microscoop vergroot hoor.quote:
Don't let the bedbugs bitequote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat vertel ik morgen wel! Heb je iets om naar uit te kijken![]()
Adios chicas!
...maar ik ben er weerquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Greys het volgende:
De mannen zijn jammerlijk afgehaakt hier vanavond lijkt wel.
Ik heb de kaarten vandaag thuisgestuurd gekregen!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Vivi het volgende:
Ja, in Scheveningen waren we toen.
En ik heb er alle vertrouwen in hoor, het doorstaan, dan.
Sweet dreams!quote:
Qua technische motorpraat is dat soms nèt hetzelfde iddquote:
Hoho, je vergeet haar belangrijkste features.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de kaarten vandaag thuisgestuurd gekregen!
En het gaat er dan zó uitzien:![]()
I
Dat stokkie is SHE, tegen die tijd.
Ik heb mooie handen (volgens mijn beeb), maar verder dan dat kom ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen we allemaal een stukje doneren
Wie heeft de mooiste borsten, de langste en dunste benen, de fraaiste buik etc
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef Vivi het volgende:
Niet doen; is tegenatuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Greys het volgende:
Of we moeten hier massaal lesbisch worden, dan wordt het wellicht nog wat.
Die borsten dan he.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:49 schreef Vivi het volgende:
Dat is dan nog maar afwachten of die het stokkieschap bespaard blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |