quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nou zeg 't dan ook niet, poging tot grappig mislukt.
Je moet er toch niet aan denkenquote:
Ze zijn al gestopquote:
Ik heb al genoeg rommel gehoord vandaag jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef DaMook het volgende:
Iemand de meiden van de Dommelsche brouwerij gezien toevallig:P ??
Het zou me niks verbazen als er hier ook aan gedaan wordquote:
Na een tijdje vond ik hem te belgish en saai worden, dus overgestapt naar Donald Duckquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef peaceman het volgende:
De strip was altijd wel leuk.
http://fok.3fmfan.nl/op?act=historyquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Marc63 het volgende:
Euh... de OP op http://fok.3fmfan.nl/op is weg
Was toch open-source, oftewel: iedereen kon toch de teksten herschrijven?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Marc63 het volgende:
Bedtijd voor iedereen jonger dan 18.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zeiden ze nou?
Apenkermis was ook heel aardig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Susi het volgende:
Die van die kaarten vond ik ook leuk jaa
Eenschquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee weer dat nummer op pauzemuziek
We weten nu wel dat je geen lovesong voor me gaat schrijven!
Hoef je je jniet voor te schamen hoor, Giel is coolquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Seam het volgende:
Tijd voor de laatste dag jongens![]()
En daarna is het weer voorbij
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bedtijd voor iedereen jonger dan 18.
Nee Gielquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoef je je jniet voor te schamen hoor, Giel is cool
toch Giel?
iemand had hem veranderd naar SR07 voor de grap, goede staat er nu weer in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef tong80 het volgende:
Er werd naar gevraagd :
Waarom doen Belgen alsof ze debiel zijn behalve als ze een
Giel is best tof, alleen hij heeft het deze week een paar keer aardig verbruikt bij heel veel mensen door bepaalde acties. Dat is erg jammer, maar komen we wel weer overheen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoef je je jniet voor te schamen hoor, Giel is cool
toch Giel?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Seam het volgende:
Tijd voor de laatste dag jongens![]()
En daarna is het weer voorbij
Je blijft het iedere keer vragen hequote:
Leuk verhaalquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Susi het volgende:
De Blote Belg
Cultuur barbaarquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef peaceman het volgende:
De strip was altijd wel leuk.
Waarom open jij voor elke hersenscheet een nieuw topic?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef tong80 het volgende:
Er werd naar gevraagd :
Waarom doen Belgen alsof ze debiel zijn behalve als ze een
suske en wiske echt een kut strip.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuk verhaal![]()
[..]
Cultuur barbaar![]()
[..]
![]()
Heel veel verhalen gelezen. De oudere verhalen van Van der Steen zelf en Paul Geerts zijn leuker dan wat er nu op de markt komt . . .![]()
De Tuf Tuf Club!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef Susi het volgende:
Iets met de Tuffende Tuftuf was ook leuk
Windows 3.11quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Werken ze bij de PO nog steeds op Windows ME/2000 ofzo?
Om deze vragen te voorkomen open ik ook geen topics meer, tenzij noodzaak.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom open jij voor elke hersenscheet een nieuw topic?
Hoe laat is dat eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef gateway het volgende:
jammer, zit me net te bedenken dat ik morgen het einde helemaal niet kan zien
Trusten !quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik houd het maar weer voor gezien voor vanavond
Auf Wiedersehen!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef D.Rose het volgende:
OT: 2000 vind ik een van de meest stabiele Windows versiesquote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
ga je met plakband spelen?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef D.Rose het volgende:
Misschien, misschien niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten !
Chiefs !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik voorspel een rel !
Ah mooie tijdquote:
Damn ik dacht 8 uur nja dan maar wat langer in Breda blijvenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:04 schreef djkoelkast het volgende:
Weer kutmuziek, ik ga vanavond om 1:15 maar even de herhaling van darts kijken
Die komt na SR wel weer, schreef ie @ twitter.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb hele SR, broekie niet gezien.
Windows 2000 is anders een heel goed OS. Beste die ooit door MS op de markt is gebracht . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet er niet aan denken, ik wil op tijd thuis zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Damn ik dacht 8 uur nja dan maar wat langer in Breda blijven
Broekie @ IRC : [23:41:10] <Broekie> Maar goed, 'k ga nu naar bed. Twuste!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb hele SR, broekie niet gezien.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef D.Rose het volgende:
jammer, maar zal een reden voor zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die komt na SR wel weer, schreef ie @ twitter.
Twustenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:04 schreef valing het volgende:
[..]
@ IRC : [23:41:10] <Broekie> Maar goed, 'k ga nu naar bed. Twuste!
Heb het nog helemaal niet kunnen volgen. Sport1 heeft een waardeloze tv gids. Eurosport zendt mij elke keer een mail als er de volgende dag iets komt wat ik wil zien (heb bepaalde sporten aangevinkt), ideaal.quote:
* Ofyles2 headbangt.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
laaaahaaaaaaahaaaaaaaaaa
lalalallala
ARRRGGG niet Rubyquote:
Iemand een idee ?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom open jij voor elke hersenscheet een nieuw topic?
Beetje softe plaat voor headbangen hequote:
Hij wil wel een paar dagen levenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer, maar zal een reden voor zijn.
Heee songtekstquote:
Ik ben ook niet blij met die zender. Het is echt een veelvraat van formaat, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb het nog helemaal niet kunnen volgen. Sport1 heeft een waardeloze tv gids. Eurosport zendt mij elke keer een mail als er de volgende dag iets komt wat ik wil zien (heb bepaalde sporten aangevinkt), ideaal.
Bij sport1 moet je altijd zelf zoeken en gezien er zowat geen BDO tournooien meer worden uitgezonden moeten we het maar met PDC doen.
Sport 1 heeft een perfecte tvgids, op hun site iig.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb het nog helemaal niet kunnen volgen. Sport1 heeft een waardeloze tv gids. Eurosport zendt mij elke keer een mail als er de volgende dag iets komt wat ik wil zien (heb bepaalde sporten aangevinkt), ideaal.
Bij sport1 moet je altijd zelf zoeken en gezien er zowat geen BDO tournooien meer worden uitgezonden moeten we het maar met PDC doen.
Ja, gezondheidsrisico's nu.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Beetje softe plaat voor headbangen he
Hahaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heee songtekstkan ik ook ff meezingen
Althans het refrein.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als we gaan... dan gaan we met z'n allen !quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren...
Een beetje op tijd naar bed, morgen verplichtingen.....
Trusten!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Dit noem ik niet op tijd.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef Litton-Lane het volgende:
zelfbouw kit uit 1972quote:
quote:
Niet?quote:
succes met slapen,quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef muisje-eliza het volgende:
toedels iedereen...vandaag weer vroeg op
fijne nacht nog en tot vanavond![]()
![]()
Slaapzequote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Op tijd naar bed bij mij is 1 uurquote:Op woensdag 24 december 2008 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Althans, wat versta jij onder 'op tijd'?
Ik kijk snooker en bowls op eurosport, het ging even om het voorbeeld.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sport 1 heeft een perfecte tvgids, op hun site iig.
Eurosport zendt amper live darts uit.
BDO heeft ook amper nog normale toernooi. Lakeside zal wel weer op de BBC zijn.
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
quote:
nee, wel door de strot geduwd.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef Niek. het volgende:
Ik heb het tot nu toe niet echt kunnen volgen, is er al een soort van anthem ontstaan?
hoesééquote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
26 december, middernacht.
En we beginnen meteen met James Brown. Olé!!
Schiet dan! Lafbek!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Headlines [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Tvoje Maminka.quote:
Houd eens op met die vervelende smileys!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Doet me denken aan dit filmpjequote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Windows 3.11
Prettige keuzequote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef marcodej het volgende:
Toch maar weer een plaatje aangevraagd (nu mn eerste plaatje vanmiddag gedraaid werd)
Beach Boys - God Only Knows voor 15 eurietjes (kom ik op totaal 50,- voor deze SR, daar hou ik het bij)
Haha toffe smiliesquote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Headlines [ afbeelding ][ afbeelding ]
Niets gemist , behalve lol broek die paar regels historie van de op hadden gewijzigd.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
Is er nog wat gebeurt in het afgelopen half uur? Was even wat anders doen...
Die draaien ze speciaal voor mij nuquote:
Volgens mij ook elke dag.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Marc63 het volgende:
Beginnen na kerst ook de uitzendingen van Top2000 a Gogo? Ben wel benieuwd naar de uitzending met Ekdom.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef marcodej het volgende:
Toch maar weer een plaatje aangevraagd (nu mn eerste plaatje vanmiddag gedraaid werd)
Beach Boys - God Only Knows voor 15 eurietjes (kom ik op totaal 50,- voor deze SR, daar hou ik het bij)
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga maar eens naar bed.Veel plezier nog en slaap lekker voor straks
![]()
Je ging toch slapenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die draaien ze speciaal voor mij nu.
Mijne zijn tenminste hipquote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Houd eens op met die vervelende smileys!
Trsuten!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Als Serious Request in Utrecht gehouden zou worden, zou de keuze dan zo melodramatisch zijn als nu?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
Brabantse versie van serious requesthet is toch al in brabant
Niet zo chaggyquote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef gateway het volgende:
ik ga slapen. Morgen overdag nog wel weer ff SR kijken, en dan morgenavond het einde kan ik dan weer niet zien
Trusten
2e kerstdag op TV.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Marc63 het volgende:
Beginnen na kerst ook de uitzendingen van Top2000 a Gogo? Ben wel benieuwd naar de uitzending met Ekdom.
Jij bent echt nog dommer dan Crane.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
Brabantse versie van serious requesthet is toch al in brabant
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef gateway het volgende:
ik ga slapen. Morgen overdag nog wel weer ff SR kijken, en dan morgenavond het einde kan ik dan weer niet zien
Trusten
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Nog langes niequote:
Begint 2e kerstdag al, half 8 als ik het goed heb . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Marc63 het volgende:
Die is helemaal flauwquote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Serious Request in Utrecht gehouden zou worden, zou de keuze dan zo melodramatisch zijn als nu?
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent echt nog dommer dan Crane.
Ben je nou jezelf aan het beledigen of ben je toch geen kloon van Dagoduck?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent echt nog dommer dan Crane.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een dronkemans-smiley: [ afbeelding ]
Geen ruzie maken en ik heb die smileys ook op hyves, btw ik drink niet dus eigenlijk niet nodigquote:Op woensdag 24 december 2008 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een dronkemans-smiley: [ afbeelding ]
Wat kom jij nou weer stoer doen?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je nou jezelf aan het beledigen of ben je toch geen kloon van Dagoduck?
Geen darts?quote:
Die van mij beweegt!quote:
Voorzichtig hè, anders doet ie het morgen niet meer!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kijk ik vanuit m'n bed, maar pc gooi ik uit
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen ruzie maken en ik heb die smileys ook op hyves, btw ik drink niet dus eigenlijk niet nodig
quote:
Tegen het dartbord?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kijk ik vanuit m'n bed, maar pc gooi ik uit
Hij kwam niet midden in de uitzending binnenvallen volgens mij. Ekdom zal dan dus niet in de Top 2000 à Gogo te zien zijn..quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Marc63 het volgende:
Wat is er nou met die flauwe woord- en zinspelingen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van Velzen in beeld. Kan m'n Quicktimeschermpje weer naar 2 pixels.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen ruzie maken en ik heb die smileys ook op hyves, btw ik drink niet dus eigenlijk niet nodig
Daarom ben ik benieuwd of er wat van te merken is.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:18 schreef tim. het volgende:
[..]
Hij kwam niet midden in de uitzending binnenvallen volgens mij. Ekdom zal dan dus niet in de Top 2000 à Gogo te zien zijn..
Trusten Seam.quote:
Heb je er ook 1 die ontploft?quote:
Mensen die een hekel hebben aan Hyvesquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef GasTurbine het volgende:
Dagoduck je bent een faalhaas.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omdat jij altijd zo flauw bent, hier wat meer pit voor je
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef MxM het volgende:
Het is weer genoeg geweest voor vandaag, tot morgen! Ik ga pitten!
Roflcoptrequote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef GasTurbine het volgende:
Dagoduck je bent een faalhaas.
[ afbeelding ]
[Balkenende]Zeker.[/Balkenende]quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van [plastic beker selection] vroegah! [/plastic beker selection]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
De Nederlandse Bank belde... er zijn geen 5 centmunten meer in omloop.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
Even zoeken. -->neequote:
Tjezusquote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
Blijft binnenstromenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef knep het volgende:
Tijd voor een pit partij [ afbeelding ]
Trusten!.
een pallet fortis aandelenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef GasTurbine het volgende:
Die waterval aan munten
Ik hoorde van een gek die verleden jaar aandelen in de gleuf had gemieterd.. Is dat dit jaar weer gebeurd?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Brennel het volgende:
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerst foto zien
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
whehequote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
with this heart of minequote:
Staat dat nog op dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een pallet fortis aandelen
Paul is zeker heel goed uit de verf gekomen. Van mij mag hij vaker in het huis zittenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef northernlight81 het volgende:
Ik vind Paul het wel goed doen. Is een leuke dj. Coen ook wel, die 2 waren over het algemeen wat vrolijker en leuker naar de gasten ook dan Giel.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Brennel het volgende:
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor
Is iemand me voor geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |