quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef MxM het volgende:
Het is weer genoeg geweest voor vandaag, tot morgen! Ik ga pitten!
Roflcoptrequote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef GasTurbine het volgende:
Dagoduck je bent een faalhaas.
[ afbeelding ]
[Balkenende]Zeker.[/Balkenende]quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van [plastic beker selection] vroegah! [/plastic beker selection]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
De Nederlandse Bank belde... er zijn geen 5 centmunten meer in omloop.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
Even zoeken. -->neequote:
Tjezusquote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
Blijft binnenstromenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef knep het volgende:
Tijd voor een pit partij [ afbeelding ]
Trusten!.
een pallet fortis aandelenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef GasTurbine het volgende:
Die waterval aan munten
Ik hoorde van een gek die verleden jaar aandelen in de gleuf had gemieterd.. Is dat dit jaar weer gebeurd?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Brennel het volgende:
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerst foto zien
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
whehequote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Iemand deed een gift:
[ afbeelding ]
with this heart of minequote:
Staat dat nog op dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een pallet fortis aandelen
Paul is zeker heel goed uit de verf gekomen. Van mij mag hij vaker in het huis zittenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef northernlight81 het volgende:
Ik vind Paul het wel goed doen. Is een leuke dj. Coen ook wel, die 2 waren over het algemeen wat vrolijker en leuker naar de gasten ook dan Giel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |