nee hoor, hij heeft een dikke huid en niet iedereen haat hem. hoe hij vanavond inspeelde omdat ze ineens op ned 1, 2 en 3 tegelijk waren was prima en zijn oprechte blijdschap met fok donatie ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond!!!!
Terug van SR-loos dagje Belgie...
Ik zie net het fragment van Sunchaser terug in het Glazen Huis, mooi dat Giel door heeft dat Fok! hem haat
Althans ik
3 J's volgens mij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef MarijeH het volgende:
Wie zat er vandaag in de surprisetruck?
De 3 J's.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef MarijeH het volgende:
Wie zat er vandaag in de surprisetruck?
??quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De 3 J's... of zoiets. Iig die gasten die ook in Ekdom's Young Ones filmpje te zien zijn.
Bagger.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
wtf is dit?!
ARNHEMMER?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope... ik denk ik jouw optiek: erger....
Dat filmpjequote:
Nou inderdaad.... verslavend is dit. Maar ja goede inkomer voor de top2000 al zal dat nog zwaarder worden omdat mijn zoon van 6 dan ook bij ons is....quote:
Meen je dit?quote:
Hehe. 't Begin is wel aardig, maar daarna vind ik 't echt bagger.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En laat je nou nog ff meeslepen met die reacties en je vindt wel een goeie plaat.
Zo ging het iig bij mij. Het enthousiasme van Hans en Antiroos werkte aanstekelijk.
Tof!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide... maar zwaai toch ff terug
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie rustig aan doen met de SR topics ?
We zullen kijken wat we voor jou kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie rustig aan doen met de SR topics ?
Hoofdletters.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef peeet1 het volgende:
WEET IEMAND WANEER HET MEISJE VAN GIEL TEZIEN WAS
DAN KAN IK HAAR HIER PLAATSEN
NU razorlight-america, op joepietjoepiequote:
Zeker wel !! wij zijn coolquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef MarijeH het volgende:
[..]
We zullen kijken wat we voor jou kunnen doen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind het droevig. De jeugd is de toekomst zeggen ze dan, maar zo heb ik er weinig vertrouwen in
Nee dat was SHE nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef marcodej het volgende:
Zo, weer terug.
Itempje met die Fokker was wel tof. Maar wie was die dame naast hem? Daar heb ik toch geen 10,- aan besteed hoop ik?
MissyMiriam, toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef marcodej het volgende:
Zo, weer terug.
Itempje met die Fokker was wel tof. Maar wie was die dame naast hem? Daar heb ik toch geen 10,- aan besteed hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |