Die is welquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef TheArt het volgende:
Ik mis de "Met Michiel, Met Michiel op een arrenslee, bergje af, bochtje om, lekker naar benee"-jingle
Nope. Ik vind 't ook niets, maar moet telkens weer lachen om die reacties hier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige die het niet veel vindt??
En No good, rond 04.00 vannacht geloof ik...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Prodigy is wel een keer voorbij gekomen met firestarter
Thanx voor de tipquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bel je moeder terug en zeg dat ze 1,5 topic heeft lopen kleppen en dat je voortaan 0,5 als maximum aanhoudt.
slaap lekker!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef Noortje. het volgende:
Oja ik ga nu wel slapen. Doeiiiiiiiiiiii
nee hoor, heb ook even een stuk stokbrood gepakt... ik ben het niet meer gewend om zo lang wakker te zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Diaan73 zal verdwalen na het plassen
Whehe eerste google dinges op mijn post:quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Noh niet dit. My ears are bleeding
quote:my ears are bleeding 21 up, 7 down love ithate it
(Idiom) this music/noise is terrible!
*plays some linkin park*
My ears are bleeding!
Ach, van mij kan allesquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die is wel
Maar Michiel zit niet op een arreslee, maar in de surprisetruck dus de jingle kan niet echt
Wat doen we je aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee hoor, heb ook even een stuk stokbrood gepakt... ik ben het niet meer gewend om zo lang wakker te zijn.
Jazeker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef peaceman het volgende:
Zeg Paaskonijn, jij bent toch voor PSV?
En laat je nou nog ff meeslepen met die reacties en je vindt wel een goeie plaat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nope. Ik vind 't ook niets, maar moet telkens weer lachen om die reacties hier.
Ik vind het droevig. De jeugd is de toekomst zeggen ze dan, maar zo heb ik er weinig vertrouwen inquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier een medestanderquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige die het niet veel vindt??
Afgelopen nacht Voodoo Peoplequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef muisje-eliza het volgende:
een vriendin van mij heeft the Prodigy aangevraagd...iemand die al gehoord?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef knep het volgende:
Allez, zenne.
Belgen.
Lekker nummer dit, Transformers.
klopt, baggerplaat. maar ja. als veel mensen het mooi vinden vind ik het prima. als het maar geld oplevert.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:19 schreef -Hans- het volgende:
Linkin Park met een track uit de Transformers film met Rachael Taylor
Ik niet, maar ik ben er zaterdag wel bij.quote:
No good is goodquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En No good, rond 04.00 vannacht geloof ik...
Lekker wijf...quote:
quote:
Stoere jongen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben er zaterdag wel bij.
Nope... ik denk ik jouw optiek: erger....quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stoere jongen!
Jij bent toch Nijmegenaar?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef peeet1 het volgende:
WEET IEMAND WANEER HET MEISJE VAN GIEL TEZIEN WAS
DAN KAN IK HAAR HIER PLAATSEN
Ik ben geen van beide... maar zwaai toch ff terugquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
Welkom binnenkomers !
Trusten mensen die gaan slapen
HALLO.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef peeet1 het volgende:
WEET IEMAND WANEER HET MEISJE VAN GIEL TEZIEN WAS
DAN KAN IK HAAR HIER PLAATSEN
De 3 J's... of zoiets. Iig die gasten die ook in Ekdom's Young Ones filmpje te zien zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef MarijeH het volgende:
Wie zat er vandaag in de surprisetruck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |