Ze is nu bezig (maar ze kan niet veel zij ze zelf, ze heeft mensen ingeschakeld die foto's maken)quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef marcodej het volgende:
Heeft Floortje al iets toegevoegd aan het programma trouwens?
Ik heb geen digitaal, enkel en alleen analoog . . .quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:30 schreef DeeBee het volgende:
Digitaal zit hij ook op 121, misschien dat dan het geluid beter is dan op 999.![]()
Dat legt ze nu uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef marcodej het volgende:
Heeft Floortje al iets toegevoegd aan het programma trouwens?
Gelukkig we dachten dat je echt oud werdquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
De meester gaat vroeg slapen maar is ook weer vroeg bij de tijd
Toch al 700 euro hoor ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Te weinig naar mijn idee.
over n half uurtje is het vroegquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
De meester gaat vroeg slapen maar is ook weer vroeg bij de tijd
Ziek van de conflicten achter de schermen, vermoed ik zo . . .quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef peaceman het volgende:
Rob is idd vaak ziek. Donders jammer, want het is een hele goede DJ vind ik.
Wouter heeft iig een plaat aangevraagd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef evert het volgende:
hoorde straks de opmerking dat wouter vd goes gesignaleerd was, is die al binnen geweest?
(zou leuk zijn als Q een donatie deed....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |