Dat laatste...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Luister je KX of wacht je tot volgend jaar
Rob, van harte beterschap en dat je maar snel weer beter mag worden. Ik had het gisteren idd ook gehoord.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wens hem maar beterschap, hij is WEER ziek.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan moet je Ron eens horen als ie gaat aerobic dansen.
Hij heeft wel vorige week al iets voor SR gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:29 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij heeft Rob weer ernstig last van Faalangst of wat voor soort angst, hij is letterlijk elke keer ziek als er iets *belangrijks* is
Trustenquote:
Trustenquote:
Ken ik niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar check ook zeker eens de versie van Newton Faulkner.
quote:
Liep die taxi op het laatst eigenlijk een beetje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij heeft wel vorige week al iets voor SR gedaan.
misschien kan zij ook ff op Fok komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef marcodej het volgende:
Heeft Floortje al iets toegevoegd aan het programma trouwens?
De meester gaat vroeg slapen maar is ook weer vroeg bij de tijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan wel snel meeposten dus
Te weinig naar mijn idee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef marcodej het volgende:
Heeft Floortje al iets toegevoegd aan het programma trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |