Zo leer je het wel het snelstquote:
Sorry, ik ben nog een prutser op dat gebiedquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer vd titel automatic. Je loopt nu 3 op 4.
Ja, typfoutje...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
Je begint het al te leren, alleen die TT
Nou, het is echt een besefmomentje geweest hoor, zo van WTF zit er in de weg en hoe voelt dit.. Goed lepelen om te voelen of het aan de wijn ligt, aan jou, of aan haarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt er wel aardig overna gedacht he
Goed voorzetje dit. +1.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Sorry, ik ben nog een prutser op dat gebied
Na haar heb je toch weer wel genoten hoop ik?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, het is echt een besefmomentje geweest hoor, zo van WTF zit er in de weg en hoe voelt dit.. Goed lepelen om te voelen of het aan de wijn ligt, aan jou, of aan haar
Je mag hem inkoppen van mijquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed voorzetje dit. +1.
Ik zal em even niet inkoppen.
Ohquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging ergens anders over maargoed
Definieer vreemdquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Na haar heb je toch weer wel genoten hoop ik?
Of nog meer vreemde gevallen gehad?
Naja, weet ik veel.quote:
Je wordt soft Krea.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben in een goede stemming. En je bent nog zo jong, dan raak je in de war.
Hmm... Okequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben in een goede stemming. En je bent nog zo jong, dan raak je in de war.
Ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, weet ik veel.
Ik doe het nooit met een vrouw.
Je weet niet wat je mist. Behalve een piemel natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, weet ik veel.
Ik doe het nooit met een vrouw.
Inderdaad, die mis ik danquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Behalve een piemel natuurlijk.
Gelukkig. Stel je voor dat je niet meer durfdequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima
Zullen we het daarop houden?
Ja hoe was het met de buurmanquote:
Straks praat je alleen nog maar over 'vroeger'quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ouderdom. Veranderende maatschappij. Levenservaring. Het begint allemaal te tellen..
Het is het zelfde als leren fietsen, zodra je valt moet je er ook weer gelijk opspringenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig. Stel je voor dat je niet meer durfde
Ja je telefoonnummerquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Chinless het volgende:
HIj kwam vervelen(kut rokers). mja ff sociaal gedaan.
Cue... jij miste iets?
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Chinless het volgende:
HIj kwam vervelen(kut rokers). mja ff sociaal gedaan.
Automatic... jij miste iets?
Wat weet je niet meer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Chinless het volgende:
Ahh wat lief....
Nja nu weet ik het ook niet meer
Vroeger kende ik iedereen op fok.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Straks praat je alleen nog maar over 'vroeger'
Vroeger was alles beter ja...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vroeger kende ik iedereen op fok.
Anyway, bed. Trusté/
Maar vroeger is wel verleden tijdquote:
Inderdaad! Dus de goeie dingen uit het verleden meenemen naar het heden en enge schaambenen daar laten voor wat het is...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vroeger is wel verleden tijd
De wijze woorden Adoquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inderdaad! Dus de goeie dingen uit het verleden meenemen naar het heden en enge schaambenen daar laten voor wat het is...
Als je mij maar niet vergeetquote:
quote:
Nopquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Chinless het volgende:
Cue... kan ik jou nog ergens mee blij maken ?
quote:
Als het gezellig is kom je een heel eindquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef Chinless het volgende:
Het valt wel op, ik heb nog nooit zoveel in een topic gereageerd.
Hbe me overigs welliswaar vermaakt en dat naast tv
Nee dank je... en nee cue niet om jou af te kraken hoor.quote:
En je hebt nog wel zo'n succesquote:
Vandaag tentamen gehad, veel geleerd etc. Twee fouten teveel. Nu is er een speciaal forum voor "ons" en daar heeft iemand een tentamen van 2005 op gezet en vraag 35- 50 zijn PRECIES hetzelfde als in mijn tentamens. Als ze dat één (!!!!!!!!!!) dag eerder er op hadden gezet, dan had ik hem gewoon gehaald!quote:
Ik voelde me dan ook niet aangesprokenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Chinless het volgende:
Nee dank je... en nee cue niet om jou af te kraken hoor.
Ik wil alleen ff weten wat er is met TS
Dat is kutquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vandaag tentamen gehad, veel geleerd etc. Twee fouten teveel. Nu is er een speciaal forum voor "ons" en daar heeft iemand een tentamen van 2005 op gezet en vraag 35- 50 zijn PRECIES hetzelfde als in mijn tentamens. Als ze dat één (!!!!!!!!!!) dag eerder er op hadden gezet, dan had ik hem gewoon gehaald!![]()
![]()
Ik begrijp het, maar je bent zo onbereikbaar... anders zou ik zeggen... i love it...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik voelde me dan ook niet aangesproken(om het maar vaag te verwoorden
)
Kusje op je wang (K)quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Het zit goed. Ik had kei goed geleerd en het waren stomme vragen en pffff
Ahhhh... kom je ook monoliën ? Ik breng je later wel trug thuis... of je blijft slapenquote:
Lekker subtielquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ahhhh... kom je ook monoliën ? Ik breng je later wel trug thuis... of je blijft slapen
Wat mij wel eens leuk lijkt is een ramp datequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zou ik echt eens willen doen speeddaten
Haha ik dacht het ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ahhhh... kom je ook monoliën ? Ik breng je later wel trug thuis... of je blijft slapen
Dat zou ik niet kunnen denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat mij wel eens leuk lijkt is een ramp dateEcht zo een waar je na de soep of hoofdgerecht zegt van hey ik vraag de rekening
Zo bedoel ik dat toch niet... maar jij had geen vriendenquote:
Je mag ook bij mij slapen!quote:
Waarom niet ? als het niet werkt dan werkt het niet, ja of het eten moet erg lekker zijn ...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen denk ik
Mja, je kan op z'n minst even alles op etenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom niet ? als het niet werkt dan werkt het niet, ja of het eten moet erg lekker zijn ...
Het lijkt mij ook wel erg vaag om ergnes tijdens het eten te zeggen dat het niet werkt. Dan moet het echt wel heel erg zijn en niet eens gewoon gezellig kunnen ouwehoeren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom niet ? als het niet werkt dan werkt het niet, ja of het eten moet erg lekker zijn ...
Is dat minder eng?quote:
Daarom heet het ook een ramp-datequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel erg vaag om ergnes tijdens het eten te zeggen dat het niet werkt. Dan moet het echt wel heel erg zijn en niet eens gewoon gezellig kunnen ouwehoeren.
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Daarom heet het ook een ramp-date
Ja ik dan wel een echte ramp-date, waarbij vrouwen dan een sos zouden gebruikenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel erg vaag om ergnes tijdens het eten te zeggen dat het niet werkt. Dan moet het echt wel heel erg zijn en niet eens gewoon gezellig kunnen ouwehoeren.
Kheb een kei mooie logeer kamer... of een zolder leeg staan voor dit soort gevallen. Net alsof ik jou wil lastig vallen als je slaaptquote:
nja dan moet je haar gwn flink nemen toch.. dan raak ze vanzelf in paniekquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik dan wel een echte ramp-date, waarbij vrouwen dan een sos zouden gebruiken
Heh getsie, een sos bij een date is dan een vriendin bellen op de wc om haar te komen reddenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
nja dan moet je haar gwn flink nemen toch.. dan raak ze vanzelf in paniek
Je hebt van die mensenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:28 schreef Chinless het volgende:
Kheb een kei mooie logeer kamer... of een zolder leeg staan voor dit soort gevallen. Net alsof ik jou wil lastig vallen als je slaapt
Ik vraag ma dan ook waar ik automatic ga zien zondag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heh getsie, een sos bij een date is dan een vriendin bellen op de wc om haar te komen redden
Nee eerste dates doe ik het liefs in een restaurant
Tijdens een eerste date doe ik toch liever wat luchtigers.. Zodat je niet aan elkaar geplakt ben, maar je je ook wel vermaakt als het wat minder gezellig is... Dat evt stiltes niet zo naar zijn enzo. Moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heh getsie, een sos bij een date is dan een vriendin bellen op de wc om haar te komen redden
Nee eerste dates doe ik het liefs in een restaurant
luchtigers?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijdens een eerste date doe ik toch liever wat luchtigers.. Zodat je niet aan elkaar geplakt ben, maar je je ook wel vermaakt als het wat minder gezellig is... Dat evt stiltes niet zo naar zijn enzo. Moeilijk uit te leggen.
Desnoods gewoon een terrasje pakken.. Ik heb zelfs eens gedate in een dierentuinquote:
Tja ben dan van mening dat als er van die hele stiltes komen dat het al genoeg zegt over de chemie tussen beidequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijdens een eerste date doe ik toch liever wat luchtigers.. Zodat je niet aan elkaar geplakt ben, maar je je ook wel vermaakt als het wat minder gezellig is... Dat evt stiltes niet zo naar zijn enzo. Moeilijk uit te leggen.
Maakt niet uit, word wel vaker vergetenquote:
Hmm dat weet ik nog zo net niet. Want je kent elkaar niet, mensen zijn zenuwachtig. En stiltes hoeven niet erg te zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja ben dan van mening dat als er van die hele stiltes komen dat het al genoeg zegt over de chemie tussen beide
Helemaaaaal nietsquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik nog zo net niet. Want je kent elkaar niet, mensen zijn zenuwachtig. En stiltes hoeven niet erg te zijn.
ik kan ook stil vallen als ik iemand wel leuk vindt, maar gewoon even niks weet te vragen. Tja wat zegt zo'n stilte dan
Ligt er puur aan hoelang die stilte duurt en wanneer die stilte komt. Maar is mss een persoonlijk ietsquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik nog zo net niet. Want je kent elkaar niet, mensen zijn zenuwachtig. En stiltes hoeven niet erg te zijn.
ik kan ook stil vallen als ik iemand wel leuk vindt, maar gewoon even niks weet te vragen. Tja wat zegt zo'n stilte dan
Dat bedoel ik.. je kan niks zeggen over of een stilte goed of slecht is. Maar ik wil ze ook weer niet forcerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ligt er puur aan hoelang die stilte duurt en wanneer die stilte komt. Maar is mss een persoonlijk iets
Je vorige haarkleur zegt al genoeg?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
Damn ik dacht ik verf mn haar 1 tintje donkerder
En nu ben ik opeens niet meer zo blond
Doen we niet meer
Owja en sommige stiltes zijn juist goehoed
Nee mn vorige haarkleur stond me goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:51 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je vorige haarkleur zegt al genoeg?
Het past wel goed in deze tijd van het jaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee mn vorige haarkleur stond me goed
Het maakte me zonnig
Nu vind ik mezelf winters
Ik word er altijd bloednerveus van. Dan denk ik altijd:"Kut, waar moet ik het nou over hebben?"quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. je kan niks zeggen over of een stilte goed of slecht is. Maar ik wil ze ook weer niet forceren
Wat Cue zegt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee mn vorige haarkleur stond me goed
Het maakte me zonnig
Nu vind ik mezelf winters
Mwa... het is maar een SMSje of 2-3quote:
Daarom deed ik het ook, maar het past niet zo bij mij vind ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het past wel goed in deze tijd van het jaar
euh daten is toch meestal (en bij voorkeur) een een op een gelegenheidquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word er altijd bloednerveus van. Dan denk ik altijd:"Kut, waar moet ik het nou over hebben?"
Ik ben beter in mensen toevallig ontmoeten en er langzaam maar zeker eens mee lullen.
Daarom vind ik FOK!meets ook tof, dan heb je niet die één op één situatie.
Niet dat ik ooit een FOK!ster gedate heb, maar goed.
Fokmeets zijn wel leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word er altijd bloednerveus van. Dan denk ik altijd:"Kut, waar moet ik het nou over hebben?"
Ik ben beter in mensen toevallig ontmoeten en er langzaam maar zeker eens mee lullen.
Daarom vind ik FOK!meets ook tof, dan heb je niet die één op één situatie.
Niet dat ik ooit een FOK!ster gedate heb, maar goed.
Het is een startquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wat Cue zegt.
[..]
Mwa... het is maar een SMSje of 2-3
Het kan allemaal zo snel gaanquote:
Dan weet je dat voor de volgende keerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daarom deed ik het ook, maar het past niet zo bij mij vind ik
Ik ben zomer geen winter
Het spel is leuk zo lang het duurt jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou van daten
Ik vind het echt jammer dat ik nu niet meer "mag"
Die spanning is juist heerlijk!
Blijkbaarquote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan allemaal zo snel gaan
[..]
Ik ben sinds vorige week nog donkerder, zit zelfs beetje zwart inen het past mooi bij m'n buien van de laatste tijd
Zelfde kleur als eerst, maar dan aan de zijkanten een laagje zwart ertussendoorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
BlijkbaarNog donkerder !? gekkie met je buien
Zal vast mooi zijn, kan het me niet zo indenken/voorstellenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelfde kleur als eerst, maar dan aan de zijkanten een laagje zwart ertussendoor
Ik vind daten minder. Zij vinden mij doorgaans leuker dan andersom. En das een vrij vervelende situatie vind ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou van daten
Ik vind het echt jammer dat ik nu niet meer "mag"
Die spanning is juist heerlijk!
Of jou dames zijn onder je niveau enzo ?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind daten minder. Zij vinden mij doorgaans leuker dan andersom. En das een vrij vervelende situatie vind ik.
Ja ik switch niet meer zo snelquote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan allemaal zo snel gaan
[..]
Dan weet je dat voor de volgende keerEn je kan er morgen toch weer een ander kleurtje overheen gooien?
Ik ben sinds vorige week nog donkerder, zit zelfs beetje zwart inen het past mooi bij m'n buien van de laatste tijd
Dat is wel lastig ja, mag je ze elke keer weer teleurstellenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind daten minder. Zij vinden mij doorgaans leuker dan andersom. En das een vrij vervelende situatie vind ik.
Owja met blond is het nogal lastig. En oranje is niet het mooiste als het niet het EK/WK seizoen isquote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik switch niet meer zo snel
Maar blond snel oververven met blond geeft oranje
Dus ik zit het wel een paar weken uit haha
Nou, ja het is gewoon vervelend om iemand te moeten zeggen dat je wel een fijne avond hebt gehad en dat je haar leuk en aardig vindt, maar niet op die manier. Ik mag dan wel een vent zijn ik ben geen gevoelloze hork hoor!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja, mag je ze elke keer weer teleurstellen
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, ja het is gewoon vervelend om iemand te moeten zeggen dat je wel een fijne avond hebt gehad en dat je haar leuk en aardig vindt, maar niet op die manier. Ik mag dan wel een vent zijn ik ben geen gevoelloze hork hoor!
Hmm.. misschien wil ik daarom wel nooit blond wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja zolang ik maar een blondje blijf
Because blonds do have more fun!
Ik ben nooit blond geweest.. Altijd brunette en nu verf ik het af en toe in wat roodtinten en ga nu zelfs de zwart kant op .. Elke keer weer een verrassing als ik van de kapper af komquote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus niet?
Vond je het niet leuk als blondje?
Had je het idee dat je anders benaderd werd?
Ik wel een mooi experiment
Ik heb op mn 14e ooit een jaar donker gehad maar dat kan ik me al niet eens meer herinneren
Verder altijd een blondtint
Waarom nou weer diequote:
wat is je eigen haarkleur dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus niet?
Vond je het niet leuk als blondje?
Had je het idee dat je anders benaderd werd?
Ik wel een mooi experiment
Ik heb op mn 14e ooit een jaar donker gehad maar dat kan ik me al niet eens meer herinneren
Verder altijd een blondtint
diequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
diewas de lieve kus, de
was de geile opwindende kus
Blondquote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat is je eigen haarkleur dan?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
diewas de lieve kus, de
was de geile kus
ow dat is leukquote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nooit blond geweest.. Altijd brunette en nu verf ik het af en toe in wat roodtinten en ga nu zelfs de zwart kant op .. Elke keer weer een verrassing als ik van de kapper af kom
De knopjes lijken ook zo op elkaarquote:Op woensdag 24 december 2008 00:23 schreef Adolecens het volgende:
shit...
ik quote mezelf ipv een edit...
het echt felle rood heb ik nog niet gehad.. durf ik niet aanquote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat is leuk
Dat is ook het kleuren palet zeg maar van mn beste vriendin
Maar haar huid heeft ook een veel warmere tint dan die van mij
Maar bij haar is het echt super
Ik zou ook wel eens blond willen, vooral van dat bree van desperate housewives rood
Ja, en dat is één van de redenen dat ik het niet doe of eigenlijk durfquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh daten is toch meestal (en bij voorkeur) een een op een gelegenheid
waarom dan dequote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het niet negatief kon zijn
checkt fobo!quote:
Idd! en het heeft allemaal geen nutquote:Op woensdag 24 december 2008 00:26 schreef Adolecens het volgende:
waarom dan de????
![]()
zo blijven we bezig
family en friendsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd! en het heeft allemaal geen nut
Dus.. wat zijn jouw plannen met kerst?
docent? dat klinkt als hoogleraar in de orde van nog wattus...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben docent
Heb geen zin aan fokkertjes aan mn broek tijdens de les
Vandaar geen fotos
Ik had wel een fobo bij liefie_ mn andere acount maar daar staan wel alleen schoenen in
weer iemand met 4de kerstdagquote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
family en friends![]()
Eerste kerstdag met familie, mams en zussie en nog wat familie van mijn moeders kant geloof ik...
Tweede kerstdag gewoon gezellig, relaxed met vrienden, eten, drank, spelletjes en fun![]()
Derde kerstdag... bijkomen en uitslapen
nee, da's gewoon zondagquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Kerst![]()
zow.. heb ik het toch een keer gezegd
Good thinking.....quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben docent
Heb geen zin aan fokkertjes aan mn broek tijdens de les
Vandaar geen fotos
Ik had wel een fobo bij liefie_ mn andere acount maar daar staan wel alleen schoenen in
23quote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
docent? dat klinkt als hoogleraar in de orde van nog wattus...
wat voor docent dan, hoe oud ben je??
ook al is dat onbeleefd om te vragen aan een dame
23quote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
23
En je mag ook gewoon leraar zeggen hoor
En ik ben nog niet helemaal klaar officieel dus ik weet nog niet waar ik terrecht ga komen
Kan op een middelbare school zijn of op het MBO
En ik geef maatschappijleer (en alles wat je dan nog er bij mag doen)
think only happy thoughts.....quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Kerst![]()
zow.. heb ik het toch een keer gezegd
Potverdorie en het is al zo druk in de struiken voor mn huis!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou rhub.. je hebt er weer een bewonderaar bij
Blijf dan maar ver uit mijn buurtquote:
hoho, dat zeg ik nietquote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou rhub.. je hebt er weer een bewonderaar bij
Klopt, ik zei het ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoho, dat zeg ik niet![]()
Zei alleen "23" meer niet...! Zonder minimaal foto's kruip ik niet bij in de bosjes hoor
Die van mij was altijd heel zweferig.....quote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had echt een kutleraar er voor
Ik vond het ook niet bijster interresant
Maar nu wel gelukkig
Het is een vak dat zich perfect leent voor passie en zo
En je leraar nederlands was vaak ziek of zo?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef kres het volgende:
[..]
Die van mij was altijd heel zweferig.....
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En je leraar nederlands was vaak ziek of zo?
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben hardstikke leuk!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En je leraar nederlands was vaak ziek of zo?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef rhubarbje het volgende:
Jij hebt mij al lang ooit gezien
dat dusquote:
Waar heb ik je gezien dan? Ik kan mij niet herinneren dat er ooit gemeet is, wat dat aan gaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef rhubarbje het volgende:
toen je nog in de gewone SC kwam
oOw die!! Jah daar ben ik alweer een tijdje wegquote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat is die kliek, een paar deuren verderop.
Ergens in de verte begint er een lampje te branden en volgens mij was je inderdaad wel een chickquote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoel ook niet live, maar we hebben de nodige aanvaringen gehad en daarbij heb je vast in mn fobo gekeken zoals dat dan gaat
En er was een user die nog wel eens mijn fotos spamde
Ik ook, wat je ook zei, ze reageerden toch niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
oOw die!! Jah daar ben ik alweer een tijdje weg
Het is mij wel gelukt.. eventjesquote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, wat je ook zei, ze reageerden toch niet.
welk boek dan?? pratende boeken lijken me niks, teveel een luisterboek... is toch andersquote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef rhubarbje het volgende:
Owja nu ga ik echt naar bed
Er is een boek dat me roept daar
En een heerlijk heerlijk heerlijk dekentje
Ik ben echt dekentjes verslaafd
Ik had hem ook nooit mn naam moeten leren, erg irritantquote:Op woensdag 24 december 2008 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
welk boek dan?? pratende boeken lijken me niks, teveel een luisterboek... is toch anders
Dat zou ik redelijk Harry Potter achtig vinden, als mijn boeken dat soort spreuken gaan roepen... Geen reden om naar bed te willen gaan en het boek in de hand te nemen!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had hem ook nooit mn naam moeten leren, erg irritant
Maar dat is het enige wat ie kan zeggen en hottentottententententoonstelling natuurlijk
Het is duidelijkquote:
slaap lekker!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef rhubarbje het volgende:
Harry is the bomb!
Of wat ze tegenwoordig zeggen ipv the bomb dan
Ik ben nooit zo bij
En nu... Bed!
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou als iedereen naar bed ga dan ga ik ook maar
pardon?!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet je dat een tong best wel vaag is met z'n draadje eraan aan de onderkant
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet je dat een tong best wel vaag is met z'n draadje eraan aan de onderkant
Jah ik weet niet meer hoe het heet.. maar het ziet er altijd zo eng uit vind ikquote:
zoiets ja! en dan ergens een flosdraadje probeert terug te vinden ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 01:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
* krijgt een visual van Cue die loerend in de spiegel de hele tijd met haar tong uit haar eethoek zit.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah ik weet niet meer hoe het heet.. maar het ziet er altijd zo eng uit vind ik
Nou je visual klopte wel een beetjequote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe in de moederneukende vrede kom je hier zo ineens op?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe in de moederneukende vrede kom je hier zo ineens op?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
* krijgt een visual van hoe RealZeus de vrede moederneukt.
Je zat met je tong uit je giegel en dacht:"Waar is dat draadje voor?"quote:Op woensdag 24 december 2008 01:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou je visual klopte wel een beetje
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
* krijgt een visual van hoe RealZeus de vrede moederneukt.
Nou nee niet echt.. keek gewoon in de spiegel.. en toen keek ik even naar m'n tanden, deed m'n tong omhoog.. en toen zag ikd at ding weer.. En ik heb iets tegen enge dunne dingen enzo.. haha.. en ik dacht.. ik deel het even meequote:Op woensdag 24 december 2008 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je zat met je tong uit je giegel en dacht:"Waar is dat draadje voor?"
(Als ik het goed heb is dat om te voorkomen dat je tong in je keelgat schiet.)
quote:
roept iets over voorzetje, inkoppertje, goal enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou nee niet echt.. keek gewoon in de spiegel.. en toen keek ik even naar m'n tanden, deed m'n tong omhoog.. en toen zag ikd at ding weer.. En ik heb iets tegenenge dunnen dingen enzo.. haha.. en ik dacht.. ik deel het even mee
En ik dacht er nog eens extra aan omdat ik ooit iemand zoende en je hem heel goed voelde zeg maar
GGGOAAAALLLLLquote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef Adolecens het volgende:
roept iets over voorzetje, inkoppertje, goal enzo
met enge dunne dingen?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou nee niet echt.. keek gewoon in de spiegel.. en toen keek ik even naar m'n tanden, deed m'n tong omhoog.. en toen zag ikd at ding weer.. En ik heb iets tegen enge dunnen dingen enzo.. haha.. en ik dacht.. ik deel het even mee
En ik dacht er nog eens extra aan omdat ik ooit iemand zoende en je hem heel goed voelde zeg maar
Flauwe humorquote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
flauwe humor zo laat in de nacht...
Het past dan wel makkelijkquote:
Jah dat iemand tong dan zeg maar kort is en je er af en toe tegen aan stootquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Flauwe humor![]()
En als mensen het niks vinden moeten ze er maar zout op doen.
Zout moet je toch over je schouder gooien? Of is dat alleen met hoefijzers?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Flauwe humor![]()
En als mensen het niks vinden moeten ze er maar zout op doen.
je wil toch ook wel iets voelen, ipv alleen maar naar het gesop luisteren en frustratie van elkaar dat ie niet blijft zitten?!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het past dan wel makkelijk
[..]
Jah dat iemand tong dan zeg maar kort is en je er af en toe tegen aan stoot
Beetje jammer dat je je eigen humor dan weer niks vindtquote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
whehehe
* Adolecens pakt het potje zout...
Het is eigenlijk net zoiets als een toompje. Dat enge dunne dingetje waarmee de voorhuid vast zit aan de piemel.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou nee niet echt.. keek gewoon in de spiegel.. en toen keek ik even naar m'n tanden, deed m'n tong omhoog.. en toen zag ikd at ding weer.. En ik heb iets tegen enge dunne dingen enzo.. haha.. en ik dacht.. ik deel het even mee
Vandaar ook mijnquote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Adolecens het volgende:
je wil toch ook wel iets voelen, ipv alleen maar naar het gesop luisteren en frustratie van elkaar dat ie niet blijft zitten?!
Als jij graag zout over je schouder gooit, ik houd je niet tegen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zout moet je toch over je schouder gooien? Of is dat alleen met hoefijzers?
Ze zou maar blijven hangen met d'r tandenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net zoiets als een toompje. Dat enge dunne dingetje waarmee de voorhuid vast zit aan de piemel.![]()
Nou pijpt CG nooit weer.
Kloptquote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef RealZeus het volgende:
Het is eigenlijk net zoiets als een toompje. Dat enge dunne dingetje waarmee de voorhuid vast zit aan de piemel.![]()
Nou pijpt CG nooit weer.
Ik? Neequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zou maar blijven hangen met d'r tanden![]()
Nee, maar nu ik dit gezegd heb doe je dat de volgende keer wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt
Gelukkig bestudeer ik ze meestal niet heel erg goed, dus zal dat wel meevallen
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar nu ik dit gezegd heb doe je dat de volgende keer wel.
En erger nog: dan moet je aan mij denken als je iemand pijpt
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben ik het allang weer vergetenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat iemand met een tongpiercing..? of uberhaupt?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jammer... it's been a while hier zeg maar
Een tongpiercingquote:Op woensdag 24 december 2008 01:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat iemand met een tongpiercing..? of uberhaupt?
Hier trouwens ookmaar dan uh je snapt hem wel
Oww dan heb je niks te klagen vind ikquote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een tongpiercing![]()
*gewoon* is wel ff denken... zeker wel een paar dagen geleden...
Ik heb er een tijd terug over nagedacht om die te nemen, maar toch maar niet gedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Adolecens het volgende:
een clitpiercing vind ik ook geil lekker
Ook al drie kwart jaar geleden
pijp je zo graag dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww dan heb je niks te klagen vind ik
een oorbel?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb er een tijd terug over nagedacht om die te nemen, maar toch maar niet gedaan![]()
Toen heb ik maar voor 1 van de pijnlijkste gekozen
uhuquote:
Ik vind het niet onaardig om te doenquote:
Misschien zou ik dat eig moeten doenquote:
Beetje laat nuquote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien zou ik dat eig moeten doen
Naja, ik kan er weinig over zeggen allemaalquote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien zou ik dat eig moeten doen
Het is ook al 1.38quote:
Ik vond het niet meer leuk bij 'veels te grote nep tieten'quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Adolecens het volgende:
ow my god... volgens mij is het fetish night bij Film1 Action...
Visualiseer:
Een vrouw in een Noord Koraans groen legerpakje met pet en al, maar dan in lak en erg strak, met veel te grote nep tieten en knal rode lipstick en netkousenDie een GI wel even te grazen neemt...
![]()
is dat pijnlijker als in je clit?quote:
nice... ook onbaatzuchtig? en niet te snel en gefxieerd op het klaarkomen hoop ik?quote:Ik vind het niet onaardig om te doen
daarvoor nog wel??quote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vond het niet meer leuk bij 'veels te grote nep tieten'
uhu!quote:
haha.. het is natuurlijk afhankelijk van de kerelquote:nice... ook onbaatzuchtig? en niet te snel en gefxieerd op het klaarkomen hoop ik?
Wat voor beeld had je van mij dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daarvoor nog wel??![]()
CG leren we je ware aard kennen nu?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhu!De pijn duurt een paar maanden langer
waarom dan toch gekozen voor je tiet, terwijl je eerst je clit wou en wist dat je tiet meer pijn zou gaan doen?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Cuegirllie het volgende:
uhu!De pijn duurt een paar maanden langer
...quote:haha.. het is natuurlijk afhankelijk van de kerelmaar uh meestal ja..
Uhm ik vond het toch iets te voor mij.. Vond het al heel wat dat ik een piercing namquote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef Adolecens het volgende:
waarom dan toch gekozen voor je tiet, terwijl je eerst je clit wou en wist dat je tiet meer pijn zou gaan doen?
quote:...
Nou, ergens wel een leuke meid die graag een vriend wilde hebben om leuke dingen mee te doen, lekker zoenen en ook wel genieten van sex, maar zag geen kinky stuff bij je personage in my imagination...quote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat voor beeld had je van mij dan?
2 tieten/ 2 piercings/2clits..?quote:
Opzich ben ik niet zo kinky hoor..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef Adolecens het volgende:
Nou, ergens wel een leuke meid die graag een vriend wilde hebben om leuke dingen mee te doen, lekker zoenen en ook wel genieten van sex, maar zag geen kinky stuff bij je personage in my imagination...
Waar gaat het nou overquote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 tieten/ 2 piercings/2clits..?
grappig, omdat ik een clitpiercing juist nog intiemer vind dat een tietpiercing. ook omdat je die zelfs op het strand of zwembad nog wat beter kan ververgen en ècht een kadootje is voor iemand die "down under" gaatquote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ik vond het toch iets te voor mij.. Vond het al heel wat dat ik een piercing namBen ik opzich ook totaal het type niet voor
[..]
Over alle drie toch? of 2 penissenquote:
hoe geef ik antwoord zonder iets te zeggenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Opzich ben ik niet zo kinky hoor..
Al is het maar net wat je daaronder verstaat
Het is ook veel intiemer. Maar achteraf ben ik denk ik ook wel blij dat ik hem niet genomen heb.. Lijkt mij toch vaak met uh masturbatie enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 01:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
grappig, omdat ik een clitpiercing juist nog intiemer vind dat een tietpiercing. ook omdat je die zelfs op het strand of zwembad nog wat beter kan ververgen en ècht een kadootje is voor iemand die "down under" gaat
Waarom wil je niks zeggen?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoe geef ik antwoord zonder iets te zeggen
dat vriendinnetje van drie kwart jaar geleden zweerde erbij. was ook sceptisch, maar zei dat ze hem nooit meer kwijt wilde. zelfs het trap lopen werd leukquote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is ook veel intiemer. Maar achteraf ben ik denk ik ook wel blij dat ik hem niet genomen heb.. Lijkt mij toch vaak met uh masturbatie enzo
Maar misschien ooit, want ik vind het wel erg mooi!
Nee, jij!quote:
Er wordt toch beweert dat vrouwen het geiler vinden voelen met een clitpiercing.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
. Maar achteraf ben ik denk ik ook wel blij dat ik hem niet genomen heb.. Lijkt mij toch vaak met uh masturbatie enzo
Die verhalen heb ik idd gehoord. Was er zelfs bij toen een oud vriendin van mij hem liet zettenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat vriendinnetje van drie kwart jaar geleden zweerde erbij. was ook sceptisch, maar zei dat ze hem nooit meer kwijt wilde. zelfs het trap lopen werd leuken de masturbatie juist was veel fijner, aangenamer en uuh.. "doeltreffender" voor d'r
en inderdaad... ik vind het ook mooi. wel een verticaal staafje, geen ringetje...!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is ook veel intiemer. Maar achteraf ben ik denk ik ook wel blij dat ik hem niet genomen heb.. Lijkt mij toch vaak met uh masturbatie enzo
Tja het is toch ook moeilijk om een inhoudelijk antwoord te geven als de persoon een heel ander beeld heeft bij een term dan een ander. Dus vandaar eerst mijn vraag wat je kinky vindtquote:Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij!
je zegt iets, maar geeft een antwoord, waar nog niks uit te herleiden is!
Vast niet blij want het zal op dat moment nog knap pijnlijk zijn geweest lijkt me.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die verhalen heb ik idd gehoord. Was er zelfs bij toen een oud vriendin van mij hem liet zettenEcht te grappig hoe ze daarna op de fiets stapte
Absoluutquote:Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er wordt toch beweert dat vrouwen het geiler vinden voelen met een clitpiercing.
Jah wel staafje! Ringetje is lelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en inderdaad... ik vind het ook mooi. wel een verticaal staafje, geen ringetje...!
misschien dat ik het nog eens weggeef als kadootje aan een nieuw vriendinnetje
die van mij had een strakke broek aan en daarna gingen we naar de bioscoop... ze heeft de hele avond aan haar broek lopen trekkenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die verhalen heb ik idd gehoord. Was er zelfs bij toen een oud vriendin van mij hem liet zettenEcht te grappig hoe ze daarna op de fiets stapte
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vast niet blij want het zal op dat moment nog knap pijnlijk zijn geweest lijkt me.
Ik moet er niet aan denken dat ze door mijn eikel een stuk ijzer schieten.
ow toen was ze erg blijquote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vast niet blij want het zal op dat moment nog knap pijnlijk zijn geweest lijkt me.
Ik moet er niet aan denken dat ze door mijn eikel een stuk ijzer schieten.
ok, da's voor iedereen verschillend ja.. gaat te ver en diep om dat hier nu ff snel neer te pennenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja het is toch ook moeilijk om een inhoudelijk antwoord te geven als de persoon een heel ander beeld heeft bij een term dan een ander. Dus vandaar eerst mijn vraag wat je kinky vindt
Pm-en mag ook hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, da's voor iedereen verschillend ja.. gaat te ver en diep om dat hier nu ff snel neer te pennen
Dan zou ik het toch ook eens moeten proberenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die van mij had een strakke broek aan en daarna gingen we naar de bioscoop... ze heeft de hele avond aan haar broek lopen trekken![]()
in de weken daarna ging ze trap lopen, bij drie keer achter elkaar de trap oplopen kwam ze al klaar
Dat is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die van mij had een strakke broek aan en daarna gingen we naar de bioscoop... ze heeft de hele avond aan haar broek lopen trekken![]()
in de weken daarna ging ze trap lopen, bij drie keer achter elkaar de trap oplopen kwam ze al klaar
dan krijgen we het topic niet vol!quote:
Haha als je naar bed wilt, moet je gewoon gaan hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dan krijgen we het topic niet vol!![]()
doe eens een voorzetje dan...
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zou ik het toch ook eens moeten proberen
en ik lul echt niet. ze moest wel een strakke broek, stretchbroek of lekker zittende strakke string aan hebben en een trede overslaan, maar het klaarkomen werd echt een feest...quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer grappig.
"Nemen we de lift?"
"Nee, doe de trap maar."![]()
Als je er zo over na denkt is vrouw zijn ontzettend leuk, op de meest gekke manieren klaar kunnen komen.
dat wil ik niet...quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha als je naar bed wilt, moet je gewoon gaan hoor
De grens van 301 postsquote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat wil ik niet...![]()
probeer een grens te zoeken
Kom jij dan met je voorzetje van wat kinky is in jouw ogen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |