Zo leer je het wel het snelstquote:
Sorry, ik ben nog een prutser op dat gebiedquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer vd titel automatic. Je loopt nu 3 op 4.
Ja, typfoutje...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
Je begint het al te leren, alleen die TT
Nou, het is echt een besefmomentje geweest hoor, zo van WTF zit er in de weg en hoe voelt dit.. Goed lepelen om te voelen of het aan de wijn ligt, aan jou, of aan haarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt er wel aardig overna gedacht he
Goed voorzetje dit. +1.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Sorry, ik ben nog een prutser op dat gebied
Na haar heb je toch weer wel genoten hoop ik?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, het is echt een besefmomentje geweest hoor, zo van WTF zit er in de weg en hoe voelt dit.. Goed lepelen om te voelen of het aan de wijn ligt, aan jou, of aan haar
Je mag hem inkoppen van mijquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed voorzetje dit. +1.
Ik zal em even niet inkoppen.
Ohquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging ergens anders over maargoed
Definieer vreemdquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Na haar heb je toch weer wel genoten hoop ik?
Of nog meer vreemde gevallen gehad?
Naja, weet ik veel.quote:
Je wordt soft Krea.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben in een goede stemming. En je bent nog zo jong, dan raak je in de war.
Hmm... Okequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben in een goede stemming. En je bent nog zo jong, dan raak je in de war.
Ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, weet ik veel.
Ik doe het nooit met een vrouw.
Je weet niet wat je mist. Behalve een piemel natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, weet ik veel.
Ik doe het nooit met een vrouw.
Inderdaad, die mis ik danquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Behalve een piemel natuurlijk.
Gelukkig. Stel je voor dat je niet meer durfdequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima
Zullen we het daarop houden?
Ja hoe was het met de buurmanquote:
Straks praat je alleen nog maar over 'vroeger'quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ouderdom. Veranderende maatschappij. Levenservaring. Het begint allemaal te tellen..
Het is het zelfde als leren fietsen, zodra je valt moet je er ook weer gelijk opspringenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig. Stel je voor dat je niet meer durfde
Ja je telefoonnummerquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Chinless het volgende:
HIj kwam vervelen(kut rokers). mja ff sociaal gedaan.
Cue... jij miste iets?
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Chinless het volgende:
HIj kwam vervelen(kut rokers). mja ff sociaal gedaan.
Automatic... jij miste iets?
Wat weet je niet meer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Chinless het volgende:
Ahh wat lief....
Nja nu weet ik het ook niet meer
Vroeger kende ik iedereen op fok.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Straks praat je alleen nog maar over 'vroeger'
Vroeger was alles beter ja...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vroeger kende ik iedereen op fok.
Anyway, bed. Trusté/
Maar vroeger is wel verleden tijdquote:
Inderdaad! Dus de goeie dingen uit het verleden meenemen naar het heden en enge schaambenen daar laten voor wat het is...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vroeger is wel verleden tijd
De wijze woorden Adoquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inderdaad! Dus de goeie dingen uit het verleden meenemen naar het heden en enge schaambenen daar laten voor wat het is...
Als je mij maar niet vergeetquote:
quote:
Nopquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Chinless het volgende:
Cue... kan ik jou nog ergens mee blij maken ?
quote:
Als het gezellig is kom je een heel eindquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef Chinless het volgende:
Het valt wel op, ik heb nog nooit zoveel in een topic gereageerd.
Hbe me overigs welliswaar vermaakt en dat naast tv
Nee dank je... en nee cue niet om jou af te kraken hoor.quote:
En je hebt nog wel zo'n succesquote:
Vandaag tentamen gehad, veel geleerd etc. Twee fouten teveel. Nu is er een speciaal forum voor "ons" en daar heeft iemand een tentamen van 2005 op gezet en vraag 35- 50 zijn PRECIES hetzelfde als in mijn tentamens. Als ze dat één (!!!!!!!!!!) dag eerder er op hadden gezet, dan had ik hem gewoon gehaald!quote:
Ik voelde me dan ook niet aangesprokenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Chinless het volgende:
Nee dank je... en nee cue niet om jou af te kraken hoor.
Ik wil alleen ff weten wat er is met TS
Dat is kutquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vandaag tentamen gehad, veel geleerd etc. Twee fouten teveel. Nu is er een speciaal forum voor "ons" en daar heeft iemand een tentamen van 2005 op gezet en vraag 35- 50 zijn PRECIES hetzelfde als in mijn tentamens. Als ze dat één (!!!!!!!!!!) dag eerder er op hadden gezet, dan had ik hem gewoon gehaald!![]()
![]()
Ik begrijp het, maar je bent zo onbereikbaar... anders zou ik zeggen... i love it...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik voelde me dan ook niet aangesproken(om het maar vaag te verwoorden
)
Kusje op je wang (K)quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Het zit goed. Ik had kei goed geleerd en het waren stomme vragen en pffff
Ahhhh... kom je ook monoliën ? Ik breng je later wel trug thuis... of je blijft slapenquote:
Lekker subtielquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ahhhh... kom je ook monoliën ? Ik breng je later wel trug thuis... of je blijft slapen
Wat mij wel eens leuk lijkt is een ramp datequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zou ik echt eens willen doen speeddaten
Haha ik dacht het ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ahhhh... kom je ook monoliën ? Ik breng je later wel trug thuis... of je blijft slapen
Dat zou ik niet kunnen denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat mij wel eens leuk lijkt is een ramp dateEcht zo een waar je na de soep of hoofdgerecht zegt van hey ik vraag de rekening
Zo bedoel ik dat toch niet... maar jij had geen vriendenquote:
Je mag ook bij mij slapen!quote:
Waarom niet ? als het niet werkt dan werkt het niet, ja of het eten moet erg lekker zijn ...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen denk ik
Mja, je kan op z'n minst even alles op etenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom niet ? als het niet werkt dan werkt het niet, ja of het eten moet erg lekker zijn ...
Het lijkt mij ook wel erg vaag om ergnes tijdens het eten te zeggen dat het niet werkt. Dan moet het echt wel heel erg zijn en niet eens gewoon gezellig kunnen ouwehoeren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom niet ? als het niet werkt dan werkt het niet, ja of het eten moet erg lekker zijn ...
Is dat minder eng?quote:
Daarom heet het ook een ramp-datequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel erg vaag om ergnes tijdens het eten te zeggen dat het niet werkt. Dan moet het echt wel heel erg zijn en niet eens gewoon gezellig kunnen ouwehoeren.
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Daarom heet het ook een ramp-date
Ja ik dan wel een echte ramp-date, waarbij vrouwen dan een sos zouden gebruikenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel erg vaag om ergnes tijdens het eten te zeggen dat het niet werkt. Dan moet het echt wel heel erg zijn en niet eens gewoon gezellig kunnen ouwehoeren.
Kheb een kei mooie logeer kamer... of een zolder leeg staan voor dit soort gevallen. Net alsof ik jou wil lastig vallen als je slaaptquote:
nja dan moet je haar gwn flink nemen toch.. dan raak ze vanzelf in paniekquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik dan wel een echte ramp-date, waarbij vrouwen dan een sos zouden gebruiken
Heh getsie, een sos bij een date is dan een vriendin bellen op de wc om haar te komen reddenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
nja dan moet je haar gwn flink nemen toch.. dan raak ze vanzelf in paniek
Je hebt van die mensenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:28 schreef Chinless het volgende:
Kheb een kei mooie logeer kamer... of een zolder leeg staan voor dit soort gevallen. Net alsof ik jou wil lastig vallen als je slaapt
Ik vraag ma dan ook waar ik automatic ga zien zondag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heh getsie, een sos bij een date is dan een vriendin bellen op de wc om haar te komen redden
Nee eerste dates doe ik het liefs in een restaurant
Tijdens een eerste date doe ik toch liever wat luchtigers.. Zodat je niet aan elkaar geplakt ben, maar je je ook wel vermaakt als het wat minder gezellig is... Dat evt stiltes niet zo naar zijn enzo. Moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heh getsie, een sos bij een date is dan een vriendin bellen op de wc om haar te komen redden
Nee eerste dates doe ik het liefs in een restaurant
luchtigers?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijdens een eerste date doe ik toch liever wat luchtigers.. Zodat je niet aan elkaar geplakt ben, maar je je ook wel vermaakt als het wat minder gezellig is... Dat evt stiltes niet zo naar zijn enzo. Moeilijk uit te leggen.
Desnoods gewoon een terrasje pakken.. Ik heb zelfs eens gedate in een dierentuinquote:
Tja ben dan van mening dat als er van die hele stiltes komen dat het al genoeg zegt over de chemie tussen beidequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijdens een eerste date doe ik toch liever wat luchtigers.. Zodat je niet aan elkaar geplakt ben, maar je je ook wel vermaakt als het wat minder gezellig is... Dat evt stiltes niet zo naar zijn enzo. Moeilijk uit te leggen.
Maakt niet uit, word wel vaker vergetenquote:
Hmm dat weet ik nog zo net niet. Want je kent elkaar niet, mensen zijn zenuwachtig. En stiltes hoeven niet erg te zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja ben dan van mening dat als er van die hele stiltes komen dat het al genoeg zegt over de chemie tussen beide
Helemaaaaal nietsquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik nog zo net niet. Want je kent elkaar niet, mensen zijn zenuwachtig. En stiltes hoeven niet erg te zijn.
ik kan ook stil vallen als ik iemand wel leuk vindt, maar gewoon even niks weet te vragen. Tja wat zegt zo'n stilte dan
Ligt er puur aan hoelang die stilte duurt en wanneer die stilte komt. Maar is mss een persoonlijk ietsquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik nog zo net niet. Want je kent elkaar niet, mensen zijn zenuwachtig. En stiltes hoeven niet erg te zijn.
ik kan ook stil vallen als ik iemand wel leuk vindt, maar gewoon even niks weet te vragen. Tja wat zegt zo'n stilte dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |