Zo leer je het wel het snelstquote:
Sorry, ik ben nog een prutser op dat gebiedquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer vd titel automatic. Je loopt nu 3 op 4.
Ja, typfoutje...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
Je begint het al te leren, alleen die TT
Nou, het is echt een besefmomentje geweest hoor, zo van WTF zit er in de weg en hoe voelt dit.. Goed lepelen om te voelen of het aan de wijn ligt, aan jou, of aan haarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt er wel aardig overna gedacht he
Goed voorzetje dit. +1.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Sorry, ik ben nog een prutser op dat gebied
Na haar heb je toch weer wel genoten hoop ik?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, het is echt een besefmomentje geweest hoor, zo van WTF zit er in de weg en hoe voelt dit.. Goed lepelen om te voelen of het aan de wijn ligt, aan jou, of aan haar
Je mag hem inkoppen van mijquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed voorzetje dit. +1.
Ik zal em even niet inkoppen.
Ohquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging ergens anders over maargoed
Definieer vreemdquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Na haar heb je toch weer wel genoten hoop ik?
Of nog meer vreemde gevallen gehad?
Naja, weet ik veel.quote:
Je wordt soft Krea.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben in een goede stemming. En je bent nog zo jong, dan raak je in de war.
Hmm... Okequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben in een goede stemming. En je bent nog zo jong, dan raak je in de war.
Ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, weet ik veel.
Ik doe het nooit met een vrouw.
Je weet niet wat je mist. Behalve een piemel natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, weet ik veel.
Ik doe het nooit met een vrouw.
Inderdaad, die mis ik danquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Behalve een piemel natuurlijk.
Gelukkig. Stel je voor dat je niet meer durfdequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima
Zullen we het daarop houden?
Ja hoe was het met de buurmanquote:
Straks praat je alleen nog maar over 'vroeger'quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ouderdom. Veranderende maatschappij. Levenservaring. Het begint allemaal te tellen..
Het is het zelfde als leren fietsen, zodra je valt moet je er ook weer gelijk opspringenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig. Stel je voor dat je niet meer durfde
Ja je telefoonnummerquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Chinless het volgende:
HIj kwam vervelen(kut rokers). mja ff sociaal gedaan.
Cue... jij miste iets?
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Chinless het volgende:
HIj kwam vervelen(kut rokers). mja ff sociaal gedaan.
Automatic... jij miste iets?
Wat weet je niet meer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Chinless het volgende:
Ahh wat lief....
Nja nu weet ik het ook niet meer
Vroeger kende ik iedereen op fok.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Straks praat je alleen nog maar over 'vroeger'
Vroeger was alles beter ja...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vroeger kende ik iedereen op fok.
Anyway, bed. Trusté/
Maar vroeger is wel verleden tijdquote:
Inderdaad! Dus de goeie dingen uit het verleden meenemen naar het heden en enge schaambenen daar laten voor wat het is...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vroeger is wel verleden tijd
De wijze woorden Adoquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inderdaad! Dus de goeie dingen uit het verleden meenemen naar het heden en enge schaambenen daar laten voor wat het is...
Als je mij maar niet vergeetquote:
quote:
Nopquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Chinless het volgende:
Cue... kan ik jou nog ergens mee blij maken ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |