Dan was jij niet bij de laatste opdraagdienst bij ons, ow daar was je wel maar jullie moesten weg omdat het zo lang duurde, nadat jullie na een uur een 3 kwartier weg gingen duurde het nog een half uurquote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Christenen zijn ook heus niet beter dan niet-christenen, ze hebben alleen een andere overtuiging. En hypocrisie is gewoon altijd jammer
En een opdraagdienst van 2 uur? Klinkt als vrije baptistenHadden ze ook een redenering waarom je afstand moest nemen van niet-gelovigen? Want dat heb ik nog niet echt eerder gehoord eigenlijk..
Ik schoot hardop in de lachquote:Op woensdag 24 december 2008 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach joh, jij kan ons straks allemaal van boven uitlachen.
Ja, ga de deur eens open doen. Tot straksquote:Op woensdag 24 december 2008 20:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik schoot hardop in de lach![]()
Zouden er mensen zijn die zo denken?
Maar ik ga, want ik moet naar de kerstnachtdienst
Het is dat je er een knipoog bij hebt gezet...quote:Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef freecell het volgende:
Ons kabinet is nog altijd democratisch gekozen, dus blijkbaar wil de meerderheid het zo
Nee. De Christenunie zit er omdat SP en CDA het niet eens konden worden. Dus dit is niet het kabinet van de meerderheid.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ons kabinet is nog altijd democratisch gekozen, dus blijkbaar wil de meerderheid het zo
En geloof opdringen is ook niet erg verstandig m.i. Al was het alleen maar omdat opdringen niet werkt
Dat beeld scheppen ze zelf.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:04 schreef freecell het volgende:
Ik vind alleen het beeld dat veel mensen hebben van christenen zo jammer, vandaar
Dat klopt, maar dat geldt voor beiden.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Leven en laat leven ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik krijg magnetronslippers met kerst.
Ik heb net nog op je gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Had ik gezien ja. Top.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik heb net nog op je gestemd.
groeten vanuit nijmegen, en fijne kerstdagenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
met deze post is groningen definitief ingehaald
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
groeten vanuit nijmegen, en fijne kerstdagen
Niet doen, dan lopen ze alleen nog maar meer uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
De tegenpost is al gemaakt door mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |