hoe bedoelde je die peterseliemanquote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Jullie liggen nog steeds 78 STA-topics achter hoor
Leg 's uit, ik snap je niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bedoelde je die peterselieman? omdat we vanuit uvt kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
was t een grap of nietquote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heeft één van jullie nog een magnetron in de aanbieding?
Of weet een adresje waar je een goedkope op de kop kan tikken?
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:23 schreef FritsVanEgters het volgende:graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Nee, geen grap. Ik heb geen magnetron en die sloffen zijn praktisch binnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was t een grap of niet?
anders: [TK] Koelkast, Magnetron en ander zooi.
alkmaar en utrecht.. niet dichtbij, niet verweg
Iddquote:Op woensdag 24 december 2008 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bedoelde je die peterselieman? omdat we vanuit uvt kwamen
Is dat gemiddelde al bij gesteld sinds ik me mijn wachtwoord weer herinner?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben gemiddeld 15 topics per maand meer dan jullie dus nog 5,2 maand zijn we echt helemaal definitief voorbij
sinds hoelang post je weer mee?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat gemiddelde al bij gesteld sinds ik me mijn wachtwoord weer herinner?
Maandje ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sinds hoelang post je weer mee?
Nijmegen of Groningen?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
topics in:
augustus 9
september 7
oktober 7
november 6
Viel ik onder de topposters?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
en de topposters uit deze reeks even wat minder zin hadden
groningen natuurlijkquote:
Allemaal bagger.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
wij zitten redelijk stabiel op de 26 topics per maand sinds april, met 3 uitschieters naar 35+ in mei en september en november
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |