Had ze een dansje moeten doen danquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef admiraal_anaal het volgende:WHY
en dan MM ernaast als standbeeld, want meer deed ze niet
Picsquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
Die MissyMirjam is wel een geil sletje, though.
Wie had dan wel moeten gaan? Ik stem op SHEquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef Crane het volgende:
Welke mongool gaat er over de PR van Fok?Als je je nerd-imago kwijt wilt, moet je dus NIET Sunchaser naar 3FM sturen.
Afcajos.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef sjimz het volgende:
Wie had je dan in gedachten Crane?
Je gaat gelijk op je knieën voor hem zitten zeker?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgende keer ga ik en aanbid ik Giel ter plekke
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je gaat gelijk op je knieën voor hem zitten zeker?
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef RoodWitBlauw het volgende:
is dat Sunchasers vriendin?
Representatief weerquote:
Ik had Baas gestuurdquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef nattermann het volgende:
Ik zou onzer boswachter hebben gestuurd, en dan Maikuuul op backup mocht boswachter ziek zijn.
Dat is het probleem ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Dagonet het volgende:
SHE wilde niet, Sunchaser is al vaker bij Giel op bezoek geweest.
Sunchaser deed het prima, wie had er nou niet een beetje gestotterd voor zo'n groot radio en tv publiek in een glazen kom met honderden mensen voor je die naar je staren.
Maikuuul zou dan zeggen: Cheak deze Fok!-truitje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef nattermann het volgende:
Ik zou onzer boswachter hebben gestuurd, en dan Maikuuul op backup mocht boswachter ziek zijn.
Realistischer dan dit wordt het in ieder geval niet, zo ziet de gemiddelde FOK!ker eruit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Representatief weerstuur dan She en een dude
Idd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Dagonet het volgende:
Sunchaser deed het prima, wie had er nou niet een beetje gestotterd voor zo'n groot radio en tv publiek in een glazen kom met honderden mensen voor je die naar je staren.
En hij zou hendig sjiek slippend dat plein op komen geredenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Maikuuul zou dan zeggen: Cheak deze Fok!-truitje.
OMG mn lachspieren wat doe jequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
En hij zou hendig sjiek slippend dat plein op komen gereden
Ehm... spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Realistischer dan dit wordt het in ieder geval niet, zo ziet de gemiddelde FOK!ker eruit.
Ah joh, denk je dat het iemand ook maar wat boeit hoe Sunchaser eruit ziet? Het enige dat men onthoudt is dat FOK!, als community, enorme stapels geld over heeft voor SR.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
Niks tegen SC en ik vind het een geweldige aktie en lef hebben dat hij het doet. Maar het is inderdaad voor de toekomst van FOK! niet de meest representatieve persoon die je je kan wensen.
Ik kan me niet eens herinneren dat ik dat gehoord heb, dat stotteren. Toch had ik SHE graag eens live gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Dagonet het volgende:
quote:
Denk je echt dat men dat onthoudtquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah joh, denk je dat het iemand ook maar wat boeit hoe Sunchaser eruit ziet? Het enige dat men onthoudt is dat FOK!, als community, enorme stapels geld over heeft voor SR.
Nou ja, ik denk het eigenlijk wel. Ik denk dat een lekkere gast en chick (wel intelligent) veel beter zou zijn geweest (nieuwsgierigheid te wekken en imago internetforum).quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah joh, denk je dat het iemand ook maar wat boeit hoe Sunchaser eruit ziet? Het enige dat men onthoudt is dat FOK!, als community, enorme stapels geld over heeft voor SR.
wat mijn broertje luipaard zegtquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben wel trots erop dat er zo snel zoveel bij elkaar gebracht is, dat mag zeker gezegd wordenen top dat Fok! daar aan heeft deelgenomen
maar the moment of fame had beter gekund
Ik denk dat de gemiddelde kijker (ook die gasten die buiten staan) zo is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:05 schreef DuchessX het volgende:
Lekker oppervlakkig om niet verder dan uiterlijk te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |