Reken mezelf niet tot die groep.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef thomaSe het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat je perfect bent?
Nee, nee, nee. Het was een vergelijking met de Koran. Je was toch zo snugger? Dan zou je wel zien dat het er niet geheel inpast.quote:
Happerdiehap,quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Het was een vergelijking met de Koran. Je was toch zo snugger? Dan zou je wel zien dat het er niet geheel inpast.
Want jij kan met je snedige opmerkingen, treffende conclusies en weldoordachte argumentatie die discussie wel even winnen? Of ga je weer een avondje "jullie hebben geen leven" roepen?quote:
Zal meer aan die stad liggen..:')quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef Adothehague het volgende:
Ik had ook een veel hogere opleiding kunnen volgen dan ik nu volg, dat weet ik 100% zeker, maar ik houd dit ook voor me IHDL omdat ik weet dat men hier niet op zit te wachten.
Wat is er mis met Den Haag?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zal meer aan die stad liggen..:')
Ben je ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef DurumDoner het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik perfect ben. Totdat Beauregard hier verschijnt. Dan ben ik gewoon typisch HBO-uitschot.
Mensen die god erbij halen... misselijkmakendquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
perfectie betekend dat je volmaakt bent, volmaakt is alleen God(of hoe je 'm noemen wil), dat ben jij(neem ik aan) niet, dat maakt jou dus niet perfect
Hij begon met 't melden van zn geloofquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen die god erbij halen... misselijkmakend
Mooi lijstje van mijn slechte eigenschappen, behalve dat van de beta vakken, ik wist altijd al dat dat niet mijn ding wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:17 schreef Fortitudo het volgende:
ik kan niet tegen mn verlies
ik kan niet tegen te weinig slaap
ik ben altijd te laat
ik ben niet zo goed in beta vakken als ik altijd dacht dat ik was
ik kan slecht tegen kritiek, vooral van bepaalde personen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:10 schreef DurumDoner het volgende:
"Niemand is perfect"
Echt zo'n uitspraak van social failures.
Graag willen dat je perfect bent wil niet zeggen dat je dat ook bent.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef DurumDoner het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik perfect ben. Totdat Beauregard hier verschijnt. Dan ben ik gewoon typisch HBO-uitschot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |