abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64299121
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Slechte eigenschappen: Ik wil dat het 100% goed is ,daarom word ik wel eens perfectionistisch genoemd
En ik neem geen blad voor de mond en zeg waar het op sta
En ik blijf altijd mijzelf
Haha inderdaad. Eigenwijs doet het ook altijd wel goed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_64299157
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:10 schreef DurumDoner het volgende:
"Niemand is perfect "

Echt zo'n uitspraak van social failures.
Ja maar het is toch zo, of ben jij wel perfect?
pi_64299194
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja maar het is toch zo, of ben jij wel perfect?
Ja ik ben perfect.
pi_64299205
Regulio Tuur
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_64299302
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

OMFG!!! Jij bent een studieloopbaanbegeleider! FAIL!
Waar fail ik dan in?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_64299409
Je hebt nu eenmaal slechte eigenschappen die je niet kán verbeteren of waar de marge in verbetering zo nihil is dat dat geen aandachtspunt kan zijn.
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:20:31 #32
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_64299571
Nog erger vind ik die mensen die alleen maar slechte eigenschappen kunnen opnoemen, en niks positiefs over zichzelf te melden hebben. Van die onzekere mensen met te weinig zelfvertrouwen. Het straalt er vaak vanaf en verpest de sfeer zodra ze een kamer inlopen.

Geef mij dan maar mensen met teveel zelfvertrouwen, daar kan je tenminste nog lol mee hebben.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_64299915
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef Caspian het volgende:
Nog erger vind ik die mensen die alleen maar slechte eigenschappen kunnen opnoemen, en niks positiefs over zichzelf te melden hebben. Van die onzekere mensen met te weinig zelfvertrouwen. Het straalt er vaak vanaf en verpest de sfeer zodra ze een kamer inlopen.

Geef mij dan maar mensen met teveel zelfvertrouwen, daar kan je tenminste nog lol mee hebben.
Die zijn ook ergerlijk inderdaad. Ook zij hebben een gebrek aan zelfkennis aangezien iedereen wel een positieve eigenschap bezit.
pi_64300052
Meeste slechte eigenschappen hebben wel een goede eigenschap die erbijhoort.
lui -> efficiënt
perfectionistisch -> goed resultaat

Tenzij je een gangster ofzo bent dan heb je per definitie geen goede eigenschappen.
pi_64300078
eins
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:31:43 #36
67103 Caspian
pi_64300178
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die zijn ook ergerlijk inderdaad. Ook zij hebben een gebrek aan zelfkennis aangezien iedereen wel een positieve eigenschap bezit.
Vaak zijn het ook echt leuke, gezellige mensen, zodra ze uit hun schulp kruipen. Het is echter bijna onmogelijk om ze dat zelf te doen inzien.

Dan heb je, naast het zwijgzame type (waar ik vaak nog wel medelijden mee heb), ook nog het vreselijke type dat op alles zit te zeiken. De wereld is kut, ze haten zichzelf, en iedereen om hen heen moet dat weten ook.

"Down the street, boy, not across."
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_64300185
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef Caspian het volgende:

Teveel zelfvertrouwen kan minstens zo irritant zijn, wel eens een "discussie" gevoerd met iemand die ook maar weigert jouw argumenten aan te horen?
pi_64300248
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Caspian het volgende:

[..]

Vaak zijn het ook echt leuke, gezellige mensen, zodra ze uit hun schulp kruipen. Het is echter bijna onmogelijk om ze dat zelf te doen inzien.

Dan heb je, naast het zwijgzame type (waar ik vaak nog wel medelijden mee heb), ook nog het vreselijke type dat op alles zit te zeiken. De wereld is kut, ze haten zichzelf, en iedereen om hen heen moet dat weten ook.

"Down the street, boy, not across."
Het kan ook zijn dat zwijgzame mensen de medemens gewoon niks te melden hebben. Misschien zelfs een soort hoogmoedigheid.
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:41:59 #39
67103 Caspian
pi_64300927
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef Quir het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat zwijgzame mensen de medemens gewoon niks te melden hebben. Misschien zelfs een soort hoogmoedigheid.
True, maar ik heb het hier over het zwijgzame, weinig zelfvertrouwen type.

En discussies moet je ook niet aangaan met mensen met teveel zelfvertrouwen. Daar kan je je inderdaad ook alleen maar aan irriteren.
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:58:18 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64302140
TS leer eerst je eigen beperkingen kennen en begrijpen zou ik zeggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64302273
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef Megumi het volgende:
TS leer eerst je eigen beperkingen kennen en begrijpen zou ik zeggen.
Doe ik ook. Heb je de OP wel gelezen ?
pi_64302448
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Myuym het volgende:
Meeste slechte eigenschappen hebben wel een goede eigenschap die erbijhoort.
lui -> efficiënt
perfectionistisch -> goed resultaat

Tenzij je een gangster ofzo bent dan heb je per definitie geen goede eigenschappen.
Helaas gaat dat niet altijd op.. Ik ben dus verschrikkelijk lui, zo lui dat ik vaak te lui ben om iets te doen wat me werk gaat besparen. Zo moest ik maandenlang iedere dag 12km fietsen naar mijn school omdat ik te lui was een OV op te halen.
pi_64302486
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:03 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Helaas gaat dat niet altijd op.. Ik ben dus verschrikkelijk lui, zo lui dat ik vaak te lui ben om iets te doen wat me werk gaat besparen. Zo moest ik maandenlang iedere dag 12km fietsen naar mijn school omdat ik te lui was een OV op te halen.
pi_64304794
herkenbaar topic
Regilio Tuur
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_64306372
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Ja ik ben perfect.
Je zit op FOK! losert
Ik doe niet aan googlen!
pi_64306418
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Ja ik ben perfect.
Hoax, je bent moslim.
pi_64306589
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Hoax, je bent moslim.
In de koran staat dat dat het perfecte geloof is. Dus dat draagt een steentje bij aan mijn perfectie. Uiteraard zijn er nog vele rand zaken die mijn perfectie completeren. Daar ga ik nu verder niet op in, daar ik jullie geen minderwaardigheidscomplex aan wil praten.
pi_64306674
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:19 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

In de koran staat dat dat het perfecte geloof is. Dus dat draagt een steentje bij aan mijn perfectie. Uiteraard zijn er nog vele rand zaken die mijn perfectie completeren. Daar ga ik nu verder niet op in, daar ik jullie geen minderwaardigheidscomplex aan wil praten.
Volgens Tolkien zijn er orcs in overvloed.
pi_64306727
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Quir het volgende:

[..]

Volgens Tolkien zijn er orcs in overvloed.
Orcs zijn verre van perfect.
pi_64306778
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Orcs zijn verre van perfect.
waarom zeg je dan dat je perfect bent?
Ik doe niet aan googlen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: