Ik zeg ook niet dat de nationale IQ test een zeer betrouwbaar resultaat oplevert, het geeft echter wel een indicatie. Als je zegt dat je bovengemiddeld intelligent bent en slechts rond de zeventig scoort klopt er mijns inziens toch iets niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef Fha het volgende:
Mensen die denken dat de nationale IQ test een zeer betrouwbaar resultaat levert
Studie natuurkunde kan ik ook niet trouwens, ook niet als ik alleen maar met die studie bezig zou zijn.
Hebben we die ook weer gehad.quote:
HBO'ers zijn toch geen studenten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef King_of_cubes het volgende:
Het wachten is nog op de eerste zich elitair voelende universiteitsstudent die HBO-ers af komt zeiken.
Nee we maken er geen HBO bash topic vanquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef King_of_cubes het volgende:
Het wachten is nog op de eerste zich elitair voelende universiteitsstudent die HBO-ers af komt zeiken.
Dit is nogal warrig als ik het teruglees.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:47 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben eigenlijk van mening dat ik geen slechte eigenschappen heb. Gezien vanuit de veronderstelling dat het hebben van slechte eigenschappen een cruciaal onderdeel zijn van de zelfontwikkeling.
Ik snap wat je bedoeld maar hoe moet ik ze dan noemen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dit is nogal warrig als ik het teruglees.
Slechte eigenschappen zijn een onderdeel van wie je bent. Slechte eigenschappen kunnen leiden tot het verbeteren van je persoonlijke ik en zijn om die reden niet per definitie slecht..
Denken in termen van slechte eigenschappen is heel geforceerd. Ik snap dat mensen slechte eigenschappen niet zo 1,2 kunnen opnoemen. Kennis van jezelf hebben is meteen een heel andere denkwijze. Ik zou geen slechte eigenschappen van mezelf kunnen opnoemen maar wel verbeterpunten kunnen opnoemen in een bepaalde context. Zelfs verbeterpunten alleen vind ik niet genoeg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar hoe moet ik ze dan noemen?
Verbeterpunten?
Bovendien hoeft het feit dat slechte eigenschappen onderdeel uitmaken van wie je bent niet te betekenen dat ze niet slecht zijn.
nee daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de nationale IQ test een zeer betrouwbaar resultaat oplevert, het geeft echter wel een indicatie. Als je zegt dat je bovengemiddeld intelligent bent en slechts rond de zeventig scoort klopt er mijns inziens toch iets niet.
Hoe vaak ben je afgewezen? Of appreciëren werkgevers deze cliché antwoorden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Slechte eigenschappen: Ik wil dat het 100% goed is ,daarom word ik wel eens perfectionistisch genoemd![]()
En ik neem geen blad voor de mond en zeg waar het op sta![]()
En ik blijf altijd mijzelf
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef King_of_cubes het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Denken in termen van slechte eigenschappen is heel geforceerd. Ik snap dat mensen slechte eigenschappen niet zo 1,2 kunnen opnoemen. Kennis van jezelf hebben is meteen een heel andere denkwijze. Ik zou geen slechte eigenschappen van mezelf kunnen opnoemen maar wel verbeterpunten kunnen opnoemen in een bepaalde context. Zelfs verbeterpunten alleen vind ik niet genoeg.
Tering, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Slechte eigenschappen: Ik wil dat het 100% goed is ,daarom word ik wel eens perfectionistisch genoemd![]()
En ik neem geen blad voor de mond en zeg waar het op sta![]()
En ik blijf altijd mijzelf
Maar verbeterpunten impliceren toch eigenlijk slechte eigenschappen? Het klinkt alleen iets vriendelijker. Bovendien heeft iedereen zwakke punten, niemand is perfect, des te beter ze te weten om zo bepaalde situaties te sturen/ te begrijpen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Denken in termen van slechte eigenschappen is heel geforceerd. Ik snap dat mensen slechte eigenschappen niet zo 1,2 kunnen opnoemen. Kennis van jezelf hebben is meteen een heel andere denkwijze. Ik zou geen slechte eigenschappen van mezelf kunnen opnoemen maar wel verbeterpunten kunnen opnoemen in een bepaalde context. Zelfs verbeterpunten alleen vind ik niet genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |