Alleen het beginstuk tussen [ ]quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef automatic_ het volgende:
Danku!
Ik wist niet of er een traditie is qua titels
Oooooquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen het beginstuk tussen [ ]
De veronderstelling weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor bepaalde behoeftes hoef ik niemand hoor
Ik had haar een berichtje gestuurd, want ik had dat hier nog nooit gedaan én ik wist niet of jullie een traditie haddenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
En wie al laatste post maakt de nieuwe!
Behalve als ze een Help-pm stuurtquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
En wie al laatste post maakt de nieuwe!
Sorry...quote:
Helaas boxquote:
Kijk ook even naar PIquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Behalve als ze een Help-pm stuurt
ach gussiequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef Elegy het volgende:
Zo, net naar de kapper geweest en maar even mijn kop onder de douche gedaan. Want als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan zijn het die haartjes wel
Je hebt het zwaar of niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef Elegy het volgende:
Zo, net naar de kapper geweest en maar even mijn kop onder de douche gedaan. Want als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan zijn het die haartjes wel
Monopolie, dan kom je de avond wel door. Die spelletjes duren zo langquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry...
Maar een potje monopolie spelen?
Winter Efteling?
Daaromquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Monopolie, dan kom je de avond wel door. Die spelletjes duren zo lang
Maar is wel oh zo leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Monopolie, dan kom je de avond wel door. Die spelletjes duren zo lang
Of het leuk is ligt erg aan de medespelersquote:
Het is bijna altijd leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Of het leuk is ligt erg aan de medespelers
Geen ideequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef Kreator het volgende:
's avonds is er toch een heel ander publiek hier hè.
Sorry..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef Kreator het volgende:
Hier thuis niet zo, zijn een paar mensen die slecht tegen hun verlies kunnen (en dan is een potje erg lang)quote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
't interesseert jou niets met wie je praat?
Fieuw!quote:
Nee ik ook niet, maar het viel me op omdat ik meestal 's avonds niet achter de pc zit. Het is meer tijdverdrijf voor op het werk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat heb ik niet gezegd
Ik let er alleen niet heel erg op wat voor soort publiek er hier allemaal is. En wat het verschil is tussen overdag en savonds.
Fotos geloof ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw!
Wat is de volgende stap?
Stil zijn?
2 uit 2. JIj weet wel hoe het werkt hè?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef automatic_ het volgende:
Fieuw!
Wat is de volgende stap?
Stil zijn?
Enige wat ik weet is dat Belsezar hier savonds haast niet is. Verder heb ik eigenlijk geen idee. Ja Lit en Kluts wat minder..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het viel me op omdat ik meestal 's avonds niet achter de pc zit. Het is meer tijdverdrijf voor op het werk.
Als je het niet bevalt kun je ook gewoon wegblijven hequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 uit 2. JIj weet wel hoe het werkt hè?
Ik heb geen idee. Vertel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 uit 2. JIj weet wel hoe het werkt hè?
Misschien moet ik er even bijvertellen dat ik maar zelden iets serieus zeg? Maar dat leek me in dit geval wel duidelijk... Voorzetje, inkoppertje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je het niet bevalt kun je ook gewoon wegblijven he
Ben jij altijd zo onderdanig ?quote:
Niet te serieus he Cuequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt kun je ook gewoon wegblijven he
Was ik ook niet, vond het gewoon leuk om eens te zeggenquote:
Beetje jammer dat ik dacht dat je het meende.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik ook niet, vond het gewoon leuk om eens te zeggen
Ja, Doe maar lief voor mequote:
Je hebt geen idee hoe zwaarquote:
In de meeste grapjes zit altijd een kern van waarheidquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik dacht dat je het meende..
en waarmee kunnen wij jouw zieligheid verminderen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:50 schreef Elegy het volgende:
Je hebt geen idee hoe zwaarIk ben echt ontzettend zielig
Whoeiquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 uit 3. So far ben je mijn favoriete single!
Ik ben in een "goede" :kuch: buiquote:
Ja, Doe maar lief voor mequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en waarmee kunnen wij jouw zieligheid verminderen?
Mooi, begin maar met lief doen danquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben in een "goede" :kuch: bui
Misschien moet je mijn R&P topics even lezen dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
In de meeste grapjes zit altijd een kern van waarheid
Ja, hallo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 20:38 schreef Kreator het volgende:
Nu al? En ik ben nog niet eens warm gedraaid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:52 schreef automatic_ het volgende:
Je maakt mijn chagrijnige dag al iets beter!
Haha. Alleen vandaag denk ikquote:
Ga door!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu al? En ik ben nog niet eens warm gedraaid..
Qminatorquote:
Maogh, niet echt in geintresseerd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn R&P topics even lezen dan.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Qminator
Hmz, als je dat zo uitspreekt lijkt het wel alsof je Cuegirlie regelmatig te grazen neemt
Dan zal ik mijn uiterste best voor je doenquote:
Heb ik net al een klein beetje gedaan hè!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, Doe maar lief voor me
[..]
Mooi, begin maar met lief doen dan
Nog net niet helemaal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna? Of net nog niet helemaal?
*speen in mond doet* Zo!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en waarmee kunnen wij jouw zieligheid verminderen?
Aaahwquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb ik net al een klein beetje gedaan hè! [ afbeelding ]
I like the angle your playingquote:
Ieeee Halsteren!quote:
Zo'n ding voor baby's smeerlap!quote:
Ja maar kon je niet beter wat anders gebruiken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n ding voor baby's smeerlap!
I ain't playingquote:
Luier?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar kon je niet beter wat anders gebruiken?
En tofquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ieeee Halsteren!
Dat is dichtbij!
Geef dan gewoon zn stukkie maand verband. Of volstaat dat niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet niet.
JB heb je nog een luier nodig?
Tussen R'daal en BoZquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:05 schreef Chinless het volgende:
[..]
En tof![]()
Vanwaar u? als ik vragen mag ?
Moet je bij Elegy zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:07 schreef Chinless het volgende:
[..]
Geef dan gewoon zn stukkie maand verband. Of volstaat dat niet?
Nja dat je Halsteren kent zegt inderdaad wel genoeg.quote:
Intratuinquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja dat je Halsteren kent zegt inderdaad wel genoeg.
Nja en in 1 van die nieuwbouw woningen op Schans 2 woon ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Intratuin![]()
Haha, maar inderdaad. Ik ken het
Dan weet ik wel waar dat isquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja en in 1 van die nieuwbouw woningen op Schans 2 woon ik.
Nu weet ik nog niet hoelaatquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Intratuin![]()
Haha, maar inderdaad. Ik ken het
Ojaquote:
Nee, die indruk had ik al.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Maogh, niet echt in geintresseerd.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:16 schreef mrbox het volgende:
Grappig is dat he, Chinless post speciaal hier nu ff voor automatic_
Mwa, nja wat S95Sedan zegt is ook een idee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja
Om monopolie te spelen is het nu een beetje laat hè?
Als dat geen echte liefde is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:16 schreef mrbox het volgende:
Liefde op het eerste forum bericht?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:16 schreef mrbox het volgende:
Niet zo zeer hoor, al trok zij wel mn aandacht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:16 schreef mrbox het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:16 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mwa, nja wat S95Sedan zegt is ook een idee.
Maar waarom nu ? morgen of vd week...:P
Ik zal niet weglopen of wat boeiends doen verder
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Liefde op het eerste forum bericht?
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Liefde op het eerste forum bericht?
Zeg dan gewoon jahquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet zo zeer hoor, al trok zij wel mn aandacht.
Overigens klopt het precies bij de TT
hahaha schijnbaar dusquote:
En deze dan?quote:
Pssst... niet zo hard van stapel lopen hé.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon jah![]()
![]()
[..]
hahaha schijnbaar dus
Heb je niet gelezen dat ik geen vrienden heb?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
Pssst... niet zo hard van stapel lopen hé.
En ja, zondag is goed hoormaar dan moet je wel meer mensen uitnodigen
Uhm.. nou.. uhquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Liefde op het rode wangetjes bericht![]()
Die homo's zijn vanmorgen al getrouwdquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:08 schreef Adolecens het volgende:
Er zijn twee homo's aan het trouwen bij Serious Request... Zouden ze die ook overgehaald hebben met 7800 euro om met elkaar te trouwen?
Wie praat hier over je vrienden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen dat ik geen vrienden heb?![]()
Jeej, kikker is eenzaam en depressief en maakt een pijnstiller met slaapmiddelen cocktail voor kerst?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Murmeli het volgende:
Bleeg.... had ik plannen met kerst, ben ik ziek, zit ik alsnog alleen thuis
krijg ik alsnog de kans om mn ex te gaan missen, grrr
Okequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wie praat hier over je vrienden?
Nodig casper het spookje maar uit
Nog een nieuwe singel ! Gaat goed hier, welkom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jeej, kikker is eenzaam en depressief en maakt een pijnstiller met slaapmiddelen cocktail voor kerst?
Hee, nog een nieuwe!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Murmeli het volgende:
Single hè! Ex missen? Leg je situatie eens even uit in een notendop?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee hoor daar heb ik mn antidepri pillen voor![]()
ik maak lekker een coktail met malibu ofzo
Dat heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog een nieuwe singel ! Gaat goed hier, welkom.
Zoals je ziet doen we aan Liefde op het eerste forum bericht
Doen we eigenlijk aan "Dibs" ?quote:
Alle vrijgezelle vrouwen die ik hoor hebben een hekel aan de kerstadagen merk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee hoor daar heb ik mn antidepri pillen voor![]()
ik maak lekker een coktail met malibu ofzo
Koop je wel gelijk een verjaardscadeautje? Zondag ben ik jarigquote:
Welke, die nieuwe?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:27 schreef Feitosa het volgende:
Kutzooi, kom ik op de sportschool.....geen les.
Beetje traptechnieken en bokstechnieken geoefend op de zak en toen vond ik het wel goed.
Straks maar ff Mortal Kombat spelen ter compensatie.
Aan watquote:
Ik hoop het voor je anders mag je weer nutteloos staan toekijken!quote:
DVDtjes kijken op de bank.... dat is wel relaxquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Alle vrijgezelle vrouwen die ik hoor hebben een hekel aan de kerstadagen merk ik.
Zelf vind ik de kerst niet zo erg, beetje eten, veel relaxen.
Ehh ik heb mn ex een dikke maand geleden gedumpt, was zn eeuwige gezeik zat (ik mocht niks van hem). Dus ben er blij meequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Single hè! Ex missen? Leg je situatie eens even uit in een notendop?
Ik mag een dag naar paps ende mams en een dag naar mn zus en dr vriend! Ook heul gezellig!quote:
Gaat wel over, nu misschien even moeilijk maar straks ben je alleen maar blij eromquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ehh ik heb mn ex een dikke maand geleden gedumpt, was zn eeuwige gezeik zat (ik mocht niks van hem). Dus ben er blij mee
Maar robert ten brink zegt op tv niemand mag met kerst alleen zijn dus ik vrienden regelen om naartoe te gaan. Ben ik dus ziek. En alle vrienden in de buurt zijn weg.
En dan lig je op de bank te snotteren en te zweten met een kopje bouillon en een cracker, en dan denk je... sja als ik hem nou niet had gedumpt he, dan had ie nu lekker eten voor me klaargemaakt
... en dan ga je zelf maar koken...vol zelfmedelijden![]()
maar ik denk dat ik me wel vermaak met de kerst, ik ga gewoon lekker hier etteren op fok en op msn praten met andere kansloze vrienden![]()
Je stelt een beetje teleurquote:
*sigh*quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je anders mag je weer nutteloos staan toekijken!
Nou, zal ik dan maar de eerste zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ehh ik heb mn ex een dikke maand geleden gedumpt, was zn eeuwige gezeik zat (ik mocht niks van hem). Dus ben er blij mee
Maar robert ten brink zegt op tv niemand mag met kerst alleen zijn dus ik vrienden regelen om naartoe te gaan. Ben ik dus ziek. En alle vrienden in de buurt zijn weg.
En dan lig je op de bank te snotteren en te zweten met een kopje bouillon en een cracker, en dan denk je... sja als ik hem nou niet had gedumpt he, dan had ie nu lekker eten voor me klaargemaakt
... en dan ga je zelf maar koken...vol zelfmedelijden![]()
maar ik denk dat ik me wel vermaak met de kerst, ik ga gewoon lekker hier etteren op fok en op msn praten met andere kansloze vrienden![]()
Ik ben dan ook niet "urban"quote:
Wie jij? Achteraan in de rijquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan maar de eerste zijn?
Pics en dan zal de ballotagecommissie hier besluiten of je wel of niet alleen zal zijn tijdens de kerst
Ben een beetje traag van begrip. maar toen er naast restricties op wat ik deed ook restricties kwamen op wat ik zei ben ik er maar mee gestopt ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag een dag naar paps ende mams en een dag naar mn zus en dr vriend! Ook heul gezellig!![]()
Maar hoezo mocht je niets dan? Dat zag je pas later aankomen? Ik zou zo iemand al gelijk dumpen eigenlijk
Wat wil je hebben?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Koop je wel gelijk een verjaardscadeautje? Zondag ben ik jarig
verder stop ik nu hiermee, het hoort hier niet thuis.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pics en dan zal de ballotagecommissie hier besluiten of je wel of niet alleen zal zijn tijdens de kerst
Ik denk dat we dat zondag openbaar makenquote:
het was toch liefde op het eerste forumberichtquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inderdaad, dus je hoeft helemaal geen foto te sturen. Lieve mannen hier hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het was toch liefde op het eerste forumbericht
Staat de afspraak dan echtquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat zondag openbaar maken
Nu ben ik wel benieuwd naar de restricties! Hoe lang hadden jullie wat samen? O ja, als je het er niet over wil hebben dan begrijp ik dat best! Voor dergelijke gevallen heb ik altijd een heet ijzer in het vuur liggen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben een beetje traag van begrip. maar toen er naast restricties op wat ik deed ook restricties kwamen op wat ik zei ben ik er maar mee gestopt ja.
Maar volgende keer: meteen dumpen zo'n gast!
Ja mits fotoboek ....quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het was toch liefde op het eerste forumbericht
Ja, Mortal Kombat vs Dc Universe. Is een goede vechtgame, alleen heb ik pas 2x online gewonnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Elegy het volgende:
Welke, die nieuwe?
Soul Calibur 4 lijkt me leuker, eigenlijk. Ivy![]()
Naja, het is wel je verjaardag...quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Staat de afspraak dan echt? Dan zal ik ut ff in mn planning zetten
Dat hoef alleen aan mij, ik vier dat niet.... situatie is beetje kut, maar heb geen contact met ouders enzo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het is wel je verjaardag...
Hoe moet ik mij dan voorstellen?
Uhm.. zo ongeveerquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze vind me stoer![]()
Ik ben wel benieuwd hoe een kerstmuts je staat...
gevallen? ben ik dan het geval of mn ex? haha!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar de restricties! Hoe lang hadden jullie wat samen? O ja, als je het er niet over wil hebben dan begrijp ik dat best! Voor dergelijke gevallen heb ik altijd een heet ijzer in het vuur liggen!
Oh hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat hoef alleen aan mij, ik vier dat niet.... situatie is beetje kut, maar heb geen contact met ouders enzo.
Ben er al een paar jaar overheen hoor... misschien hoor je ooit het hele verhaal wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh hè[ afbeelding ]
En dat zo met kerst. Blegh.
O gewoon een jaloers gorillaatje dus die ex van je?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gevallen? ben ik dan het geval of mn ex? haha!
nou als hij de kans kreeg praatte ik denk ik helemaal niet meer met mannen, had ik geen mannelijke collega's, ging ik niet stappen en dan ook zeker niet drinken oid, en zei ik ook niets wat zijn tere kinderzieltje eventueel zou kunnen kwetsen...
...want hoe belangrijk kan iets voor mij nou zijn om te doen als ik toch weet dat hij het niet leuk vindt![]()
![]()
achteraf vind ik het eigenlijk wel humor
Ik ben een visueel ingestelde manquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dus je hoeft helemaal geen foto te sturen. Lieve mannen hier hè
Neeheee da klopt niet...zalk mn ID PMen ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:44 schreef automatic_ het volgende:
Chinless:Geboortedatum 01-12-1984
Lieger
Hmm oke, maar tochquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ben er al een paar jaar overheen hoor... misschien hoor je ooit het hele verhaal wel.
Nu is het zoals mensen zeggen, TV kijken, MSNen, FOKken, Leven hebben.... en vervelen.
Ja. Bedoel; ik ga niet trouwen met een lieger!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
Neeheee da klopt niet...zalk mn ID PMen ?
MK vond ik ook leuk, in elk geval de eerste paar. Toen ze op 3d gingen werd dat al stukken minder eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, Mortal Kombat vs Dc Universe. Is een goede vechtgame, alleen heb ik pas 2x online gewonnen![]()
Soulcalibur ziet er wel erg strak uit, maar ben zelf altijd fan geweest van Mortal Kombat.
Eerstvolgende titel die ik iig aanschaf is HAWX.
Jaloerse mannen zuigen nog harder dan een pijpende vrouw.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O gewoon een jaloers gorillaatje dus die ex van je?![]()
Achteraf humor? Ik vind het eigenlijk eerder sneu!
Ja inderdaad. Ik ben voor 90% visueel ingesteld. De overige 10% doe ik op de tastquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor 90% wel op gaat
hou die rust niet te desperate nu gaan worden hequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
Neeheee da klopt niet...zalk mn ID PMen ?
Even voor de goede orde... mag ik vragen op welke scholen jij gezeten heb ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Bedoel; ik ga niet trouwen met een lieger!
Roosendaal; Gertrudisquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
Even voor de goede orde... mag ik vragen op welke scholen jij gezeten heb ?
Zo beter?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hmmmm nee dat is het net niet helemaal, nu mis ik de rode wangetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo beter?Ahhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik snap niet dat mensen dat pikken. Het is toch een relatie, geen gijzeling.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gevallen? ben ik dan het geval of mn ex? haha!
nou als hij de kans kreeg praatte ik denk ik helemaal niet meer met mannen, had ik geen mannelijke collega's, ging ik niet stappen en dan ook zeker niet drinken oid, en zei ik ook niets wat zijn tere kinderzieltje eventueel zou kunnen kwetsen...
...want hoe belangrijk kan iets voor mij nou zijn om te doen als ik toch weet dat hij het niet leuk vindt![]()
![]()
achteraf vind ik het eigenlijk wel humor
Ja , hoop eigenlijk dat Ace Combat 6 nog op de PS3 uitkomt eigenlijk, maar HAWX lijkt me ook leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
MK vond ik ook leuk, in elk geval de eerste paar. Toen ze op 3d gingen werd dat al stukken minder eigenlijk.
HAWX, ben ik ook wel benieuwd naar, lekker arcade vliegen. Tot nu toe alleen mogelijk met Blazing Angels.
Lief hequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ben ik gelijk naar dromenland
![]()
Groetjes allemaal![]()
Dat scheeltquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roosendaal; Gertrudis
Breda: Avans Hogeschool
Tilburg: Universiteit van Tilburg
Erg visueel is het hier op het moment nog nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ben voor 90% visueel ingesteld. De overige 10% doe ik op de tast
Ik heb geen PS3 hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , hoop eigenlijk dat Ace Combat 6 nog op de PS3 uitkomt eigenlijk, maar HAWX lijkt me ook leuk.
Blazing Angels is niet mijn ding, vlieg liever met een Mig29 Fulcrum dan met een Messerschmit BF 109.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
nu ben ik gelijk naar dromenland
![]()
Groetjes allemaal
Vond ik nou ookquote:
Haha, mag wel hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Nja zeg maar hoor meissie, als je me niet gelooft wil ik best ff PMen
Ik laat je weten wat er op het ID staat!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik dacht dat Chinless een vrouwtje was
Klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb geen PS3 hè
Over Migs gesproken, we zouden geloof ik nog eens WiC samen spelen dacht ik
Moeten we dan nog maar eens gaan doen danquote:
En ik verwarde jou met een andere User. Maar na het zien van je fotoboek d8 ik. Interessantquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik dacht dat Chinless een vrouwtje was
Ik word subtiel omgeruild!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
En ik verwarde jou met een andere User. Maar na het zien van je fotoboek d8 ik. Interessant
Dat kan twee kanten op gaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
En ik verwarde jou met een andere User. Maar na het zien van je fotoboek d8 ik. Interessant
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O gewoon een jaloers gorillaatje dus die ex van je?![]()
Achteraf humor? Ik vind het eigenlijk eerder sneu!
Nja ik weet je in ieder geval wel te vinden....Iets van pijlen volgen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan twee kanten op gaan
[..]
Nee hoorDat zal allemaal wel meevallen
Okequote:
quote:
Uhuh, maken we dat ook eens mee!quote:
Welke pijlen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:01 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja ik weet je in ieder geval wel te vinden....Iets van pijlen volgen ofzo![]()
Misschien vind je het leuker met dubbel Dquote:
Hey, ohquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke
[..]
![]()
[..]
Uhuh, maken we dat ook eens mee!
Ik heb het een keertje gedaan maar ik vond het best tof, heb me goed vermaakt. Wel erg vermoeiend, dat wel. Wil het nog wel eens gaan doen.quote:
Paiq is niet meer wat het wasquote:
Dat ben ik wel met je eens, hahaquote:
Mwah, de ene keer wel en de andere keer nietquote:
Is paiq ooit leuk geweest dan ?quote:
Heb één keer een date gehad via Paiq maar dat was niet zo'n succes eigenlijk.quote:
Jep 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is paiq ooit leuk geweest dan ?
Maarre... je heb PM / Mail ...
Ik één keer en die zie ik regelmatigquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb één keer een date gehad via Paiq maar dat was niet zo'n succes eigenlijk.
Jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is paiq ooit leuk geweest dan ?
Maarre... je heb PM / Mail ...
Toch een mannetjequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef automatic_ het volgende:
Ja
Je bent echt een mannetje en geboren op 28-12-1984
Hoelaat ? en welk gebak vind je lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik één keer en die zie ik regelmatigGewoon als vrienden.
[..]
Ja
Je bent echt een mannetje en geboren op 28-12-1984
Uhuhquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef Adolecens het volgende:
Je kan bij PaiQ toch niet bewust iemand opzoeken cq. aanklikken? Het is toch altijd maar afwachten wie je tegenkomt?
Mag ik dat nog even open houden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hoelaat ? en welk gebak vind je lekker
ja ok, maar je kan elkaar niet echt opzoeken dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh
Maar bij foto's beoordelen kan je wel een oneliner sturen
Ahhh hihi. Ik stuur die dingen ook nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja ok, maar je kan elkaar niet echt opzoeken dus
en die one liners heb ik nooit gedaan... ik krijg met mijn 9.4 en 9.2 als beoordeling ook weinig van die dingen
Klopt maar heb het idee dat de kwaliteit van dames achteruit gaat...voor zover je dat zo kan benoemen ik heb er stuk of 4 dates mee gehadquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef Adolecens het volgende:
Je kan bij PaiQ toch niet bewust iemand opzoeken cq. aanklikken? Het is toch altijd maar afwachten wie je tegenkomt, of dat je het juiste fotootje ziet bij het lurken naar foto's?
JIj mag alles, zelf een foto terug mailen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik dat nog even open houden?
Ik ben een watje hoor!
Hahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt maar heb het idee dat de kwaliteit van dames achteruit gaat...voor zover je dat zo kan benoemen ik heb er stuk of 4 dates mee gehad
Zie je word helemaal niet ingeruildquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik dat nog even open houden?
Ik ben een watje hoor!
Ik haat foto'squote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
JIj mag alles, zelf een foto terug mailen.
It's my lucky dayquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie je word helemaal niet ingeruild
Ik één date en wel een paar keer mee afgesproken, maar uiteindelijk viel me dat toch tegen. Ze had een heel raar schaambeen als ik in d'r kwam... dus heb d'r vriendelijk bedankt voor de leuke tijd en kom er nog zeldenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt maar heb het idee dat de kwaliteit van dames achteruit gaat...voor zover je dat zo kan benoemen ik heb er stuk of 4 dates mee gehad
Ik heb een stomme in mijn fotoboekjequote:
Je ziet geen foto's. Stom systeem is het ook. Knuz is veel beter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 22:14 schreef Adolecens het volgende:
Je kan bij PaiQ toch niet bewust iemand opzoeken cq. aanklikken? Het is toch altijd maar afwachten wie je tegenkomt, of dat je het juiste fotootje ziet bij het lurken naar foto's?
Ik moest hier heeél hard om lachen, hahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze had een heel raar schaambeen als ik in d'r kwam... dus heb d'r vriendelijk bedankt voor de leuke tijd en kom er nog zelden
Dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Je ziet geen foto's. Stom systeem is het ook. Knuz is veel beter.
Ik achteraf ook wel, maar op het moment zelf had ik echt zo'n WTF gevoel, hoe moet ik voorbij deze bocht komen...?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest hier heeél hard om lachen, haha![]()
Knuz is toch weer zo'n contact advertentie systeemquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Je ziet geen foto's. Stom systeem is het ook. Knuz is veel beter.
Hehe, dat is wel een afknapper danquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik achteraf ook wel, maar op het moment zelf had ik echt zo'n WTF gevoel, hoe moet ik voorbij deze bocht komen...?!![]()
Ik had het idee dat ik op een crossmotor een hindernisbaan moest afleggen ofzo, echt heel raar... Nooit eerder gehad.
Ik vind Paiq wel een leuk systeemquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knuz is toch weer zo'n contact advertentie systeem
Ja, ze vroeg ook waarom het niet werkte tussen ons... Leg dat maar eens uit...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel een afknapper dan![]()
Mag ik ook zeggen wat ik leuk vind ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind Paiq wel een leuk systeem
Een foto?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen wat ik leuk vind ?
Haha, ja inderdaad. Was ze verder wel oke?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg ook waarom het niet werkte tussen ons... Leg dat maar eens uit...![]()
heb er maar een verhaal over afstand en verschillende gevoelens aan gegeven...
Ow ja absoluut, hoewel ik met veel van de dates meer een "gezellig voor vrienden" idee had en niet echt het WOW gevoel....quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind Paiq wel een leuk systeem
Jij vindt fok vast wel leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen wat ik leuk vind ?
Je moet ook maar net geluk hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ja absoluut, hoewel ik met veel van de dates meer een "gezellig voor vrienden" idee had en niet echt het WOW gevoel....
Ergens ook wel zielig voor haar...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg ook waarom het niet werkte tussen ons... Leg dat maar eens uit...![]()
Ik begrijp het pas na 3x lezen ofzo...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze had een verdomd goeie baan, een nieuwe BMW onder de kont, zag er goed uit, droeg veel marlies dekkers, hield van de betere dingen in het leven, alleen de sex was kut... ze zoende als een mixer (back to puberity, ook al was ze 28 ofzo)... Dus het werkte niet echt..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een foto?
[..]
Haha, ja inderdaad. Was ze verder wel oke?
Frienzone!quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 22:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ja absoluut, hoewel ik met veel van de dates meer een "gezellig voor vrienden" idee had en niet echt het WOW gevoel....
Hmm lastig.. Maar goed; seks/zoenen is wel belangrijk vind ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze had een verdomd goeie baan, een nieuwe BMW onder de kont, zag er goed uit, droeg veel marlies dekkers, hield van de betere dingen in het leven, alleen de sex was kut... ze zoende als een mixer (back to puberity, ook al was ze 28 ofzo)... Dus het werkte niet echt..
Nou ja, dat weet zij niet. Ik heb het netjes gebrachtquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ergens ook wel zielig voor haar...maar goed daar heb je weinig aan.
Uuh ja... Heul belangrijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm lastig.. Maar goed; seks/zoenen is wel belangrijk vind ik
Jah idd, hoewel 1 van de dates welquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet ook maar net geluk hebben
"hey hallo, je schaambeen zit in de weg, dat neukt verdomd raar. Daarnaast zoen je belabberd en is er weinig afwisseling. Kortom, je bent een bad fuck, maar zand erover, wijntje??"quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom niet gewoon die dingen tegen d'r gezegd?
Perfect, niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"hey hallo, je schaambeen zit in de weg, dat neukt verdomd raar. Daarnaast zoen je belabberd en is er weinig afwisseling. Kortom, je bent een bad fuck, maar zand erover, wijntje??"
Zoiets??
Ik heb dr nummer nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou haar alsnog even bellen om het te vertellen
Ik zal je d'r nummer geven, of nee beter... haar adres, kan je het face to face vertellenquote:
smsen is inderdaad leukerquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik heb dr nummer nieten ik ben meer van SMSen
ik had het eigenlijk tegen adoquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik heb dr nummer nieten ik ben meer van SMSen
Kusje...kusje... likje... (binnenkant wang)quote:
Dat heet gewoon tongenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:35 schreef Chinless het volgende:
Kusje...kusje... likje... (binnenkant wang)
Dat is soooo jaren 90....quote:
vrouwen zijn vriendelijker onder elkaar, vertel jij het d'r maarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk tegen ado
Maar oh zo lekkerquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
vrouwen zijn vriendelijker onder elkaar, vertel jij het d'r maar
zij is trouwens niet van het sms'en. Als je haar sms't, belt ze terug. Dan weet je dat vast
Ja bijna.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"hey hallo, je schaambeen zit in de weg, dat neukt verdomd raar. Daarnaast zoen je belabberd en is er weinig afwisseling. Kortom, je bent een bad fuck, maar zand erover, wijntje??"
Zoiets??
Ze kan er niks mee, want het lijkt me stug dat ze het laat opererenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja bijna.
Je slaat dus volledig de plank mis, Iets subtieler in iedergeval maar dan kan ze teminste er wat mee.
Waar?quote:
Zou dat überhaupt kunnen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze kan er niks mee, want het lijkt me stug dat ze het laat opereren
sinds wanneer ken jij de definitie van subtiliteit dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja bijna.
Je slaat dus volledig de plank mis, Iets subtieler in iedergeval maar dan kan ze teminste er wat mee.
Alles is te breken en te plakkenquote:
ok, even plastisch, voor de vrouwen;quote:
Hmm...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alles is te breken en te plakken
en misschien vindt haar nieuwe vriend wel dat ze fantastisch kan zoenen.. kwestie van smaak
SMS me maar dan ...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik heb het niet op vrouwen!
en ik ben ook niet van het bellen
Ik zal je handleiding printen en volgende keer even kijken hoe het hier zitquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, even plastisch, voor de vrouwen;
als je met je vingers naar binnen gaat, voel je dat je je vingers zeg maar kan krommen richting de g-plek...
Nou, bij haar voelde het alsof dat bot wat je dan dus voelt ter hoogte van je handpalm, waar de duim overgaat in de wijsvinger een flinke hindernis was en gewoon veel te flink gegroeid was ten opzichte van de rest.
beetje raar uitgelegd, maar je moest flink lepelen zeg maar
Wat is je nummer?quote:
Ik hoef niet subtiel te zijn hoor maar zal wel gewoon zeggen waar het op slaatquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sinds wanneer ken jij de definitie van subtiliteit dan?
ik snap er de ballen van, maar het zal vast een grote verrassing zijn geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, even plastisch, voor de vrouwen;
als je met je vingers naar binnen gaat, voel je dat je je vingers zeg maar kan krommen richting de g-plek...
Nou, bij haar voelde het alsof dat bot wat je dan dus voelt ter hoogte van je handpalm, waar de duim overgaat in de wijsvinger een flinke hindernis was en gewoon veel te flink gegroeid was ten opzichte van de rest.
beetje raar uitgelegd, maar je moest flink lepelen zeg maar
Ik neuk haar eerst wel een keertje, kijken of het echt zo erg is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal je d'r nummer geven, of nee beter... haar adres, kan je het face to face vertellen
Je had wel goeie grip, dat dan weer wel... Je hield d'r echt vastquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal je handleiding printen en volgende keer even kijken hoe het hier zit
oke fout; maar ik denk dat ik het een beetje snap
Ik hoef er niet bij te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je had wel goeie grip, dat dan weer wel... Je hield d'r echt vast![]()
Maar vraag me af of bevallen een feest voor d'r zou gaan worden...
Ja idd. Als je de stappen even doorloopt in je hoofd, dan snap je hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap het wel, vind het vrij duidelijk uitgelegd
Je hebt er wel aardig overna gedacht hequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je had wel goeie grip, dat dan weer wel... Je hield d'r echt vast![]()
Maar vraag me af of bevallen een feest voor d'r zou gaan worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |