Alleen het beginstuk tussen [ ]quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef automatic_ het volgende:
Danku!
Ik wist niet of er een traditie is qua titels
Oooooquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen het beginstuk tussen [ ]
De veronderstelling weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor bepaalde behoeftes hoef ik niemand hoor
Ik had haar een berichtje gestuurd, want ik had dat hier nog nooit gedaan én ik wist niet of jullie een traditie haddenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
En wie al laatste post maakt de nieuwe!
Behalve als ze een Help-pm stuurtquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
En wie al laatste post maakt de nieuwe!
Sorry...quote:
Helaas boxquote:
Kijk ook even naar PIquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Behalve als ze een Help-pm stuurt
ach gussiequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef Elegy het volgende:
Zo, net naar de kapper geweest en maar even mijn kop onder de douche gedaan. Want als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan zijn het die haartjes wel
Je hebt het zwaar of niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef Elegy het volgende:
Zo, net naar de kapper geweest en maar even mijn kop onder de douche gedaan. Want als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan zijn het die haartjes wel
Monopolie, dan kom je de avond wel door. Die spelletjes duren zo langquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry...
Maar een potje monopolie spelen?
Winter Efteling?
Daaromquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Monopolie, dan kom je de avond wel door. Die spelletjes duren zo lang
Maar is wel oh zo leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Monopolie, dan kom je de avond wel door. Die spelletjes duren zo lang
Of het leuk is ligt erg aan de medespelersquote:
Het is bijna altijd leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Of het leuk is ligt erg aan de medespelers
Geen ideequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef Kreator het volgende:
's avonds is er toch een heel ander publiek hier hè.
Sorry..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef Kreator het volgende:
's avonds is er toch een heel ander publiek hier hè.
Hier thuis niet zo, zijn een paar mensen die slecht tegen hun verlies kunnen (en dan is een potje erg lang)quote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
't interesseert jou niets met wie je praat?
Fieuw!quote:
Nee ik ook niet, maar het viel me op omdat ik meestal 's avonds niet achter de pc zit. Het is meer tijdverdrijf voor op het werk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat heb ik niet gezegd
Ik let er alleen niet heel erg op wat voor soort publiek er hier allemaal is. En wat het verschil is tussen overdag en savonds.
Fotos geloof ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw!
Wat is de volgende stap?
Stil zijn?
2 uit 2. JIj weet wel hoe het werkt hè?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef automatic_ het volgende:
Fieuw!
Wat is de volgende stap?
Stil zijn?
Enige wat ik weet is dat Belsezar hier savonds haast niet is. Verder heb ik eigenlijk geen idee. Ja Lit en Kluts wat minder..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het viel me op omdat ik meestal 's avonds niet achter de pc zit. Het is meer tijdverdrijf voor op het werk.
Als je het niet bevalt kun je ook gewoon wegblijven hequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 uit 2. JIj weet wel hoe het werkt hè?
Ik heb geen idee. Vertel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 uit 2. JIj weet wel hoe het werkt hè?
Misschien moet ik er even bijvertellen dat ik maar zelden iets serieus zeg? Maar dat leek me in dit geval wel duidelijk... Voorzetje, inkoppertje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je het niet bevalt kun je ook gewoon wegblijven he
Ben jij altijd zo onderdanig ?quote:
Niet te serieus he Cuequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt kun je ook gewoon wegblijven he
Was ik ook niet, vond het gewoon leuk om eens te zeggenquote:
Beetje jammer dat ik dacht dat je het meende.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik ook niet, vond het gewoon leuk om eens te zeggen
Ja, Doe maar lief voor mequote:
Je hebt geen idee hoe zwaarquote:
In de meeste grapjes zit altijd een kern van waarheidquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik dacht dat je het meende..
en waarmee kunnen wij jouw zieligheid verminderen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:50 schreef Elegy het volgende:
Je hebt geen idee hoe zwaarIk ben echt ontzettend zielig
Whoeiquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 uit 3. So far ben je mijn favoriete single!
Ik ben in een "goede" :kuch: buiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |