quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog steeds een kuttopic. Ik sta niet in de OP.
wie at nu wie?quote:
Als ik 1 drollo op 'm drop kan 'ie niet meer lopen swa.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Kom hier dan, Dr.Awesome kauwt je dood.
Maar diertjes die je niet kunt zien en die nergens uit ontstaan (oké, 1 cel maar), wat heb je daar nou aan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.. Ik vind het gewoon interessant![]()
Anatomie en Fysiologie
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paaskonijn is een jongetje
Mijn vetgemeste cavia gaat wel even op je hamster zittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Die stopt ie in zijn buis en daarna bijt ie je hoofd kapot.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik 1 drollo op 'm drop kan 'ie niet meer lopen swa.
Amoebe eet pantoffeldiertje.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar diertjes die je niet kunt zien en die nergens uit ontstaan (oké, 1 cel maar), wat heb je daar nou aan?
Splitsing van atomen en quartsen, dát is pas interessant
Besides, pantoffeldiertjes heeft geen fuck met anatomie te maken
[..]
Hoe kan je ooit nuttig over de evolutie praten na zo'n opmerking...quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar diertjes die je niet kunt zien en die nergens uit ontstaan (oké, 1 cel maar), wat heb je daar nou aan?
Splitsing van atomen en quartsen, dát is pas interessant
Besides, pantoffeldiertjes heeft geen fuck met anatomie te maken
[..]
quote:
Ik voel me geïntimideerd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die stopt ie in zijn buis en daarna bijt ie je hoofd kapot.
Die stopt ie in zijn buis, dat staat er toch Sherlock.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik voel me geïntimideerd.Wat doet 'ie dan met die drollo?
Nagels.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef PeZu het volgende:
maar wat eet een pantoffeldiertje dan? spareribs toch?
Een Amoebe kan dan ook zo'n 2 1/2 keer zo groot worden.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef PeZu het volgende:
maar wat eet een pantoffeldiertje dan? spareribs toch?
Nu heb ik de hik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme, wat ben ik toch blij met wie ik ben.
HEE, dat heb ik ook gegeten...quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef PeZu het volgende:
of boerenkool met spekjes?
O dat kan wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kan je ooit nuttig over de evolutie praten na zo'n opmerking...
De heidenenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat dacht je van bacteriën.
Waarom ga ik hier ook nog serieus op in.
weet je hoe lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEE, dat heb ik ook gegeten...
Ben ik nu ook een eencellige?
Dat was je daarvoor ook al.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaag nog gehad,quote:
Ja, maar daarna?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die stopt ie in zijn buis, dat staat er toch Sherlock.
quote:
Wie ben jijquote:
Ik at spruitjes met aardappels en biefstuk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat kan wel.
Maar daar hebben de pantoffeldiertjes van tegenwoordig geen fuck mee te maken ^^
quote:Over DigiD
Wat is DigiD?
DigiD (spreek uit: ‘Diegiedee’) staat voor Digitale Identiteit
Ik guitar heroënquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik at spruitjes met aardappels en biefstuk!
[..]
Dan niet.Ik ga nu naar Het Stadsziekenhuis kijken. Een fijne avond nog.
ik heb nog een beetje in de koeliekast staanquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik at spruitjes met aardappels en biefstuk!
[..]
Heb je je stufi al verbrast?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt serieus, wtf?
Altijd lachen met de ib-groep
Koeliekast?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje in de koeliekast staan
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd lachen met de ib-groep<------ FAIL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Vandaag of morgen binnenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt serieus, wtf?
Altijd lachen met de ib-groep
quote:
Ja! Ik moet nog gaan verzinnen wat we met kerst eten, dat zou ik voor de hele familie regelen.quote:
mja dat zeg ik altijd omdat een vriend van mij dus koelie is dat zeg ik ik eik nooit tegen hem behalve als ie bier gaat pakken dan roep ik hee mini pak eens wat bier uit de koeliekastquote:
Doet me denken aan: coelie joeliequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dat zeg ik altijd omdat een vriend van mij dus koelie is dat zeg ik ik eik nooit tegen hem behalve als ie bier gaat pakken dan roep ik hee mini pak eens wat bier uit de koeliekast_!
Aaaah eindelijk terug in de echte wereld, mijn leven is terugquote:
poulypapie, shin-chan!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet me denken aan: coelie joelie
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Aaaah eindelijk terug in de echte wereld, mijn leven is terug
Deze aflevering roeleert wel...quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
poulypapie, shin-chan!
doe de blotenbillen boogie
shin rules
de meeste afleveringen zijn wel erg grappig, ik heb 5 dvd's van shin chanquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze aflevering roeleert wel...
Welkom bij piet en piet. Piet is er niet, ik ben piet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat in de fritzel-kelder van Remlof waar ik elke dag werdt misbruikt door zijn diikke zus..quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik zat in de fritzel-kelder van Remlof waar ik elke dag werdt misbruikt door zijn diikke zus..
Ah, jij hebt de film van Dries Roelvink gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik zat in de fritzel-kelder van Remlof waar ik elke dag werdt misbruikt door zijn diikke zus..
Tevens ben ik erachter gekomen dat ik familie in Assendelft heb wonen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welkom bij piet en piet. Piet is er niet, ik ben piet.
-Hebben jullie ook vlaai?
+Nee, dat hebben ze hier niet.
Piet: AHUM wijst naar plaatje met vlaai*
-Oh, doe maar 1 vlaai!
Piet: dat hebben we niet, alleen op het plaatje.
Jah, helaas wel, die drieste beelden staan voor altijd op mijn netvlies gebrand..... my god... teh horrorr....quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij hebt de film van Dries Roelvink gezien.
Zuid, midden, noord?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens ben ik erachter gekomen dat ik familie in Assendelft heb wonen.
Hihi, geen idee, ik kom nooit op bezoek daar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zuid, midden, noord?
En Saendelft is geen Assendelft. Daar woont al het uitschot uit Amsterdam.
quote:
Die is geweldig jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nu pas wordt het pareltje ontdekt dat ik verstopt hadquote:
Sommige dingen zijn gewoon onverklaarbaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:04 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom ruikt mijn kamer eigenlijk naar kruiden-kaas
Je mot 'm wat vaker wassen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:04 schreef Acinonyx het volgende:
Toen ik dit las hoorde ik een stemmetje voor de rest eurocard, mastercard zeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon onverklaarbaar
Jij kijkt teveel teevee en luistert nog slecht ook bovendienquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik dit las hoorde ik een stemmetje voor de rest eurocard, mastercard zeggen.
ga douchen , en vergeet niet goed alle randjes te schrobben met staalwol, jij vuige stinkerdquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:04 schreef Acinonyx het volgende:
Dat weet ik ook wel heur!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel teevee en luistert nog slecht ook bovendien![]()
Het is namelijk: onbetaalbaar
Ja, als je doof bentquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel heur!
Maar het lijkt toch wel een beetje.
quote:
OKE,quote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OKE,
ik kan weer lief doen
Ik werk lekker voor 3fm!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
"Peter, ik zit bij je vrouw. Joran"
Net bij serieus request tv.
Als wat?quote:
Hij maakt alles schoon na afloopquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als wat?
Was je net ook op tv?
Als belslet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als wat?
Was je net ook op tv?
op di egrap konden we wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij maakt alles schoon na afloop
Harr harr harr!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij maakt alles schoon na afloop
wuthering heightsquote:
quote:
God straft meteeenquote:
Ik word dat misschien ook.quote:
Viool.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil een toetsinstrument, wie heeft daar verstand van?
Dat wil ik ook inderdaad.quote:
Waar? Voor welk bedrijf?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word dat misschien ook.
Maar misschien ook niet
Zoiets.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als in vlak voor de mensen doorgeschakeld worden naar de studio?
Inbound, duhhquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:27 schreef Zotheid het volgende:
Waar? Voor welk bedrijf?
Outbound is in elk geval verschrikkelijk.
Psychologisch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoiets.
Als in mensen die geld willen doneren door een plaatje aan te vragen te woord te staan.
Aan de Rijswijkseweg daar? Achter de Haagse?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inbound, duhh
Als ik outbound moet gaan doen, dan kunnen we wat claims gaan verwachten![]()
Telfort of t-mobile.
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Aan de Rijswijkseweg daar? Achter de Haagse?
Daar heb ik een week (outbound) gewerkt.
Hoe bedoel je? Het was op zich wel aardig daar hoor, ze hadden er toen alleen geen inbound werk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was niet wat ...?![]()
Ik wil alleen inbound doen.
Het zou kunnen, ik weet het nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het was op zich wel aardig daar hoor, ze hadden er toen alleen geen inbound werk.
Maar daar is het dus of niet?
Leuk. Hoe kom je daar, via uit een uitzendbureau of niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou kunnen, ik weet het niet
Ja via een uitzendbureau.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leuk. Hoe kom je daar, via uit een uitzendbureau of niet?
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
Mastertracks van muziek is zulks tof.
Perfect om mee te spelen.![]()
Nu Enter Sandman zonder de gitaarpartij.
Neem de baas mee naar het achterkamertje, dan krijg je gegarandeerd een baanquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja via een uitzendbureau.
Maar ik heb meerdere sollicitaties lopen.![]()
Plus het feit dat ze pas over 1 maand mensen nodig hebben.
Ik heb 4 master tracks. Alhoewel je het eigenlijk niet zo mag noemen omdat het officieel geen mastertracks zijn.quote:
Toch niet Timing?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja via een uitzendbureau.
Maar ik heb meerdere sollicitaties lopen.![]()
Plus het feit dat ze pas over 1 maand mensen nodig hebben.
mja pratend pantoffeldiertjequote:
quote:
Oeh!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 4 master tracks. Alhoewel je het eigenlijk niet zo mag noemen omdat het officieel geen mastertracks zijn.
Ik heb de drumpartij.
Zang.
Gitaar.
Bas.
De gitaar is links lead en rechts rythm. Dus ik kan of zonder gitaarpartij spelen of als lead/rythm.![]()
Plus het is gewoon kankervet om bijvoorbeeld van Enter Sandman een instrumental te maken door de zang op mute te zetten.
Randstad of tempo-team.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch niet Timing?
Daar woon ik achter.
Bah bah.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neem de baas mee naar het achterkamertje, dan krijg je gegarandeerd een baan![]()
(buhhh kut-baas)
Niet uit het centrum?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Randstad of tempo-team.
Maar die hebben allemaal verschillende vestigingen...
quote:
Weet ik niet, ik had gewoon gebeldquote:
beetje groot uitgevallen pantoffeldiertje dat wel, maar net zoveel uitstralingquote:
*Maakt opmerking over amoebe.quote:
Een pantoffeldiertje met overgewicht?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje groot uitgevallen pantoffeldiertje dat wel, maar net zoveel uitstraling
plus verkracht door ene horde wilde buffelsquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een pantoffeldiertje met overgewicht?
Niemand die SC lekker vind hoor...quote:
als sun een pantoffeldiertje is stond de amoebe ernaastquote:
Oke.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik had gewoon gebeld
*Harr harr harr.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand die SC lekker vind hoor...
*snap je em... *wink wink *
Amoebe > pantoffeldiertje...
Je mist niets...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Harr harr harr.
Maar wat is er nu met SC? Wat mis ik?
Om 06.00 in de trein zittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
Ik werk bij een onderdeel van Tempo Team, bij de Rock Palace daar.
Dat was voor 3fm gekkie!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om 06.00 in de trein zitten![]()
Dat red ik niet eens, want dan gaat er nog geen bus.
Ja, dat snap ik..quote:
Je hebt SC op tv gezien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef Paaskonijn het volgende:
GVD getraumatiseerd voor het leven net![]()
Nee een soort in levende lijve, met string boven zijn broek uitquote:
Ik moest om 6 uur beginnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik..
Hoelang is die reistijd wel niet
Ik was vorig jaar met de SR op tv.quote:
Bel even slachtoffer hulp, daar ga je niet alleen bovenop komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee een soort in levende lijve, met string boven zijn broek uit![]()
![]()
![]()
Ik heb niks gemist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee een soort in levende lijve, met string boven zijn broek uit![]()
![]()
![]()
Oh...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest om 6 uur beginnen.
[..]
Ik was vorig jaar met de SR op tv.
Met je petquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar met de SR op tv.
Het was net IRL in de AHquote:
Het is vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh...![]()
Hopelijk betaalt het goed.
No waiiii
Ja!quote:
Wat doe jij in dezelfde AH als een andere fokker?quote:
DUNNOquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat doe jij in dezelfde AH als een andere fokker?
Nee, een witte.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat doe jij in dezelfde AH als een andere fokker?
Je had iets roods aan. En lichtblauw toch?quote:
Ik snap er maar niks van.quote:
Kijk dat filmpje dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je had iets roods aan. En lichtblauw toch?
Zei ik het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje dan.
Lichtblauwe polo met een zwarte broek.
En een witte RL pet.
www.anatomieverhalen.nlquote:
Geil he.quote:
Hij doet het niet!quote:
werkt nietquote:
Hij doet het niet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geil he.
quote]Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
www.anatomieverhalen.nl
hihiquote:
FAILQUOTEquote:
Mijn quote werkt even goed als jouw site.quote:
Je hebt anatomie en anatomie..quote:
Je kan beter de laatste pagina's van het vorige topic doorlezen, daar ging het er heet aan toe tussen 4EBE en mij.quote:
Ik heb nou hetzelfde boek als 4EBE.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef gers het volgende:
zotheid post een verhaaltje zodat ik goed kan slapen
kan het gaan over de vrouwelijke tepels hihiquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nou hetzelfde boek als 3EBE.
Maar waar wil je een verhaaltje over horen?
Ninja -edit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nou hetzelfde boek als 4EBE.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan beter de laatste pagina's van het vorige topic doorlezen, daar ging het er heet aan toe tussen 4EBE en mij.
Sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ninja -edit.
Zometeen ben ik nog 2EBE
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef gers het volgende:
[..]
kan het gaan over de vrouwelijke tepels hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik voelde me even een, zo samen naar 3fm luisterend.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
heb je nu trouwens trek in ben en jerry's ijsquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Fascination het volgende:
Toch jammer dat m'n topics nooit zo'n succes zijn.
Ik kom bijna nooit buiten de SC.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Fascination het volgende:
Toch jammer dat m'n topics nooit zo'n succes zijn.
Okeuhhjquote:
Ik heb nog B&J.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef gers het volgende:
[..]
heb je nu trouwens trek in ben en jerry's ijs
[SR @ 3FM #1046] Met straks meer Moke tijdens SR 2008 !quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik voelde me even een, zo samen naar 3fm luisterend.
Profiel van een seriemoordenaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit buiten de SC.
Plaats dan hier een linkje.
en in chocolade owja ik heb een kadotje voor jequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Profiel van een seriemoordenaar
Gebrek aan zelfkennis
Deze hihi.
@ gers: ik heb ALTIJD zin in B&J ijs.
Ik ga morgen reageren ja, ik ga nu zo slapen en heb weinig behoefte om nog zoveel te lezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Profiel van een seriemoordenaar
Gebrek aan zelfkennis
Deze hihi.
@ gers: ik heb ALTIJD zin in B&J ijs.
Nu al slapen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga morgen reageren ja, ik ga nu zo slapen en heb weinig behoefte om nog zoveel te lezen.
Morgen.
Echt.
Walloh, ik sweer1
Ik ben morgen om 6 uur weer in utrecht om telefoontjes aan te nemen van de laatste donaties.quote:
mag ik jouw dan bellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben morgen om 6 uur weer in utrecht om telefoontjes aan te nemen van de laatste donaties.
Ga je zo laat slapenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga morgen reageren ja, ik ga nu zo slapen en heb weinig behoefte om nog zoveel te lezen.
Morgen.
Echt.
Walloh, ik sweer1
Geil!quote:
Waardering van Paaskonijn himselfquote:
Ik stond vandaag om half 5 op.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waardering van Paaskonijn himself. Dat doet me deugd.
Hou ik je aan Zotheid!
Wat voor cadeautje gers?
HAHA! Ik kom morgen wel ff langshijgenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben morgen om 6 uur weer in utrecht om telefoontjes aan te nemen van de laatste donaties.
als jullie me liedje draaienquote:
hihihiquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waardering van Paaskonijn himself. Dat doet me deugd.
Hou ik je aan Zotheid!
Wat voor cadeautje gers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik moet inwendig een beetje huilen van dat soort tijdstippen.quote:
ik ging toen slapen om om 7 uur weer wakker te wordenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hihihiHihihi jij bent ook okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dus jij was dat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHA! Ik kom morgen wel ff langshijgen![]()
Ik wil ook voor je zingen.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet inwendig een beetje huilen van dat soort tijdstippen.
Ik ookquote:
Held!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging toen slapen om om 7 uur weer wakker te worden
dan heb ik liever een anatomieverhaalquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dus jij was dat?
[..]
Ik wil ook voor je zingen.
[..]
Dank je.
Dankequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef Zotheid het volgende:
Speciaal voor Fas:
Those lips that Love's own hand did make
Breathed forth the sound that said 'I hate'
To me that languish'd for her sake;
But when she saw my woeful state,
Straight in her heart did mercy come,
Chiding that tongue that ever sweet
Was used in giving gentle doom,
And taught it thus anew to greet:
'I hate' she alter'd with an end,
That follow'd it as gentle day
Doth follow night, who like a fiend
From heaven to hell is flown away;
'I hate' from hate away she threw,
And saved my life, saying 'not you.'
Ik zal m'n boek meenemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef gers het volgende:
[..]
dan heb ik liever een anatomieverhaal
quote:
Je moet die bundel echt kopen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Danke. Intellectueel verantwoord
.
Oh en gers dat is niet het charmantste plaatje van Kate maar toch bedankt.
quote:
ging om het gebaar :"(quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Danke. Intellectueel verantwoord
.
Oh en gers dat is niet het charmantste plaatje van Kate maar toch bedankt.
Ik ontken alles.quote:
omfgersquote:
Jaja. Aftrekken is geen sociaal leven dudequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef gers het volgende:
maar ik ben der vandoor
sociaal leven enzo
HOAX!!1!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef gers het volgende:
maar ik ben der vandoor
sociaal leven enzo
ik had leiver dehele dag geslapen maar ja zat er niet inquote:
GMTAquote:
Ik ben blanker dan melk, dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We lijken met z'n allen op Sunchaser...
Ik had wat moeten vermoeden toen het hijgen overging in het schreeuwen van zee-egel.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had leiver dehele dag geslapen maar ja zat er niet in
Damnit. Ik dacht een subtiele hint kan welquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had wat moeten vermoeden toen het hijgen overging in het schreeuwen van zee-egel.
Ik las groene zee-egelquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Triptamine het volgende:
Btw Gers: BEEF staat 31 januari in de groene engel, vond jij dat ook niet vet?
party brardquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef PeZu het volgende:
sunchaser de zoon van emil ratelband en party brard
Hahaha. Ach ja, dat zou eigenlijk wel een leukere naam zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
HEB JE NOU TROUWENS GVD NÓG GEEN ZEE-EGEL GEHAALD?![ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Sunchaser, om een of andere reden kon ik hem nooit echt waarderenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef PeZu het volgende:
sunchaser de zoon van emil ratelband en party brard
IEDEREEN!quote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hahaha. Ach ja, dat zou eigenlijk wel een leukere naam zijn
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Ik wil hier bijna een link naar het liedje obsession posten.
Vond je het niet fijn dan, toen ik mee deed?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Damnit. Ik dacht een subtiele hint kan wel
Zee-egel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sunchaser, om een of andere reden kon ik hem nooit echt waarderen
[/politieke correctheid]
Verder is het soms best een relaxte tent. Vooral omdat je ondanks het rookverbod er toch gewoon nog een lekkere joint tijdens concerten kunt roken. En omdat wij er met onze bijmekaargeraaptzooitje-band er misschien ook mogen spelenquote:
Laten we met z'n allen een zee-egel kopen, dan krijgen we misschien groepskorting...quote:
Nee en ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vond je het niet fijn dan, toen ik mee deed?
[..]
Zee-egel.
Ah, jij gaat op de Irak/minister tourquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij en mouzurx zijn mijn favo fokkers
JA!!!!1 en dan zee-egel meetingenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen een zee-egel kopen, dan krijgen we misschien groepskorting...
Je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij en mouzurx zijn mijn favo fokkers
En dan kijken of zo'n ding eetbaar te krijgen isquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA!!!!1 en dan zee-egel meetingen![]()
zie het klb topic over sunchaser en de actie eensquote:
Toch zou ik als ik jou was even een naamswijziging voorstellen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Verder is het soms best een relaxte tent. Vooral omdat je ondanks het rookverbod er toch gewoon nog een lekkere joint tijdens concerten kunt roken. En omdat wij er met onze bijmekaargeraaptzooitje-band er misschien ook mogen spelen
Link.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie het klb topic over sunchaser en de actie eens_!
WAT?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan kijken of zo'n ding eetbaar te krijgen is
Disclaimer, ivm met lapo, ik maak naw niet het nieuwe topic
nvt
Ja maar... Jij begon! En oke!quote:
Hoi, wij zijn een onervaren kutband, maar vinden wel dat jullie effe je naam moeten veranderenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toch zou ik als ik jou was even een naamswijziging voorstellen.
Kokenmetkanker.nlquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan kijken of zo'n ding eetbaar te krijgen is
Disclaimer, ivm met lapo, ik maak naw niet het nieuwe topic
nvt
ik heb nog wel een beetje respectquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jaja. Aftrekken is geen sociaal leven dude![]()
Of ga je naarFelini's
quote:
Cafe Populair dan?quote:
NOH!quote:
Já! Anders treed je niet op zeg je dan!!11!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, wij zijn een onervaren kutband, maar vinden wel dat jullie effe je naam moeten veranderen
Anders spelen we alleen depressieve kankeremo muziekquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Já! Anders treed je niet op zeg je dan!!11!
Ik snap hem niet.quote:
JAAAAAAAA!!!!!!!!!111111quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Anders spelen we alleen depressieve kankeremo muziek
Poppetje heet linkquote:
Hoe kan ik het goedmaken mijn lief?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Trouwens, we spelen al wel een hoop rock met een beetje depri teksten. Voor zover we spelen en niet blowen of zuipenquote:
Ik heb net een stuk harry potter gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Madagascar 2 was best loik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |