Leuk meisje alleen jammer van die puist op haar gezicht.quote:
Hij is idd goed ja!quote:
is net het debiele breortej van robert de nero, are you talking to mequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef Trashcanman het volgende:
Whehehe, die kop is idd ook soepwaardig.
ik wist dat ik iets mistte op de fotoquote:
un eikulquote:
Briljantquote:
ik wel, dat was die van zhe-devill, voordat het plaatje kapot ging.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
Valt mee dat ik nog geen penis gezien heb.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb zelden zó'n apart hoofd gezien![]()
![]()
.
[edit]
[ afbeelding ].
dan heb je weer niet goed opgelet hounietje n post of 7 boven je staat er 1quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
Valt mee dat ik nog geen penis gezien heb.
Je zit op fok, lijkt me zo dat je toch geen reet te doen hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Voel jij je wel helemaal lekker? Ik zit hier onder de palmbomen en dan moet ik een beetje gaan painten zeker?
Watquote:
Jammer dat hij dat ene konijntje niet goed aan kon trekken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 20:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kleine modificatie:
[afbeelding]
Hey, het is puur paint wat ik gebruik. Cut me some slack.quote:Op zondag 28 december 2008 18:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat ene konijntje niet goed aan kon trekken.
Mwoah, ik denk niet dat Paint de oorzaak is dat een konijntje op de kop zit!quote:Op maandag 29 december 2008 03:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hey, het is puur paint wat ik gebruik. Cut me some slack.
Bwahahaha! Ik zie nu pas wat ik fout heb gedaanquote:Op maandag 29 december 2008 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk niet dat Paint de oorzaak is dat een konijntje op de kop zit!
Toch leuk gedaan hoor!
quote:Op maandag 29 december 2008 16:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bwahahaha! Ik zie nu pas wat ik fout heb gedaan
Waarom zou ik gaan ontkennen dat ik dat konijn er verkeerd om op heb gezet? Foutje moet kunnen, compenseer ik binnenkort wel weer met een paint of 2.quote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]Bwhahahaha! Tof at je dat toegeeft!
Ik zat al een hele filosofie te bedenken waarom je dit zo gedaan had. Kijken wat de achterliggende gedachte is enzo. Tja, je bent moderator van BNW of je bent het niet he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |