So far, so red.:')quote:Op maandag 29 december 2008 12:24 schreef pberends het volgende:
Ik zit weer long met een kleine positie, ingestapt op +0,55%. Niet gaan lachen als de AEX in de min eindigt.
Vreemd inderdaad, AEX lijkt niet erg te reageren op Wall Straatquote:Op maandag 29 december 2008 16:37 schreef StockPro het volgende:
Whoei, in 5 minuten van - 0,41% naar + 0,15%.
Als het handel dun is, kan het hard gaan.
Kennelijk wel, in amper een minuut van 0,14% naar -0,32%quote:Op maandag 29 december 2008 16:41 schreef pberends het volgende:
Vreemd inderdaad, AEX lijkt niet erg te reageren op Wall Straat.
Mijn stop loss is pas bij 225, op een lichte daling opzich had ik wel gerekend, zo tussen de 235 en 240. De vraag was toen natuurlijk of we uberhaupt de 23x nog zouden zien deze week. Ondanks vandaag verwacht ik nog best een positieve week.quote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef StockPro het volgende:
[..]
Kennelijk wel, in amper een minuut van 0,14% naar -0,32%.
Maak je geen zorgen om je longs? Stoploss was toch iets van 240.
Alle handelaren hebben al vakantie, wat doe jij hier nogquote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef pberends het volgende:
Gatver, de hele dag al geen beursanalist op RTL Z. Zeker aan't bezuinigen.
Ehm... neequote:Op maandag 29 december 2008 14:28 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk is de AEX best wel een kutbeurs qua rendement! Het is niet voor niets dat andere beursen zoveel hoger staan (Dus qua index-getal). De AEX presteert gewoon al heel, heel lang ondergemiddeld!
Ben je je longs al kwijt?quote:Op maandag 29 december 2008 19:22 schreef StockPro het volgende:
[..]
Jezus SeLang, waar heb je ergens géén grafiek of tabel van..
Met dikke verliezen weggedaan. Zit nu short in overnight.quote:
Het voordeel ervan is als Wall Street dik in de min gaat, de AEX licht met verlies sluit.quote:Op maandag 29 december 2008 14:15 schreef Arcee het volgende:
Daar staan ze ook maar op een suf plusje, futures-wise. Die gaan eerst weer zakken waar AEX lekker mee zakt en vervolgens stijgen ze daar als de AEX gesloten is, wat de AEX dan morgenvroeg niet alsnog meeneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |