abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64323222
Cruijf wou iedereen in de jeugdopleiding ontslaan volgens mij en Van Basten vond dat te drastisch. Meningsverschil.
lollig
pi_64323267
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan noem ik nogal een meningsverschil of op z'n minst een verschil van inzicht.
Nee want dit verschill vertaalt zich in verschil van uitvoer en wie de verantwoordelijkheid draagt verder voor die uitvoer en dat is de basis van zijn langhe termijn beleid.

Dat verschil van mening stopt niet bij die mening maar gaat door naar de hele organisatie.
pi_64323313
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Rejected het volgende:

[..]

Charisteas naar Feyenoord
Dat was hilarisch ja.

Was ook complete chaos op Fok! hier toen. Iets van 5 Feyenoorders gebant ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64323365
Hehe Feyenoord had hem later ook weer met winst verkocht toch?
lollig
pi_64323405
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat was hilarisch ja.

woensdag 24 december 2008 @ 13:47:45 #186
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64323418
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
VVV heeft net verlengd met haar topscorer. En RKC is RKC

Die zoeken dus geen spits.
RKC is RKC ? Geen idee wat je daar mee bedoeld. Maar Rkc zoekt dus echt wel een goede spits. Hebben een zwaar probleem voorin met scorend vermogen. En Vermaelen en Vertonghen hebben zich goed ontwikkeld in Waalwijk. Dus Bodul verhuren aan Rkc
#FreeHat
  woensdag 24 december 2008 @ 13:49:05 #187
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64323471
quote:

[..]

Dat was hilarisch ja.

Zijn daar nog forums van te vinden? Wil het Feyenoordtopic van die avond wel zien
#FreeHat
  woensdag 24 december 2008 @ 13:51:53 #188
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64323577
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Zijn daar nog forums van te vinden? Wil het Feyenoordtopic van die avond wel zien
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=charisteas+%2231+augustus+2006%22+feyenoord+site%3Aforum.fok.nl&btnG=Zoeken&meta=
pi_64323602
quote:

[..]

Dat was hilarisch ja.

En dan te bedenken dat ze diezelfde avond nog zaten te klagen over een eventuele komst van Vagner Love
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64323756
Zin in zondag.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64323847
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Feijenoord heeft eindelijk zijn top-spits.

Banmeldtopic van de bewuste avond: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]

[ Bericht 17% gewijzigd door koningdavid op 24-12-2008 14:05:43 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 24 december 2008 @ 14:25:33 #193
52871 Blight
Supersized.
pi_64324811
quote:
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64324851
quote:
Stekelenburg keert terug op trainingsveld
Geschreven op woensdag, 24 december om 14:13

Maarten Stekelenburg is voor het eerst sinds eind september weer op een training in de buitenlucht verschenen. De Ajax-doelman raakte vroeg in het seizoen geblesseerd aan zijn schouder, waaraan hij half oktober werd geopereerd. Na twee maanden van herstel is hij in de laatste fase van het genezingsproces aanbeland. Wanneer de Oranje-international weer helemaal wedstrijdfit zal zijn is vooralsnog niet duidelijk. Zeker is wel dat de laatste confrontatie van 2008, komende zondag thuis tegen ADO Den Haag, nog te vroeg komt voor de geboren Haarlemmer. Mogelijk kan de sluitpost in de uitwedstrijd tegen NEC, 18 januari, weer zijn rentree kan maken.

Voor het treffen met ADO is middenvelder Rasmus Lindgren nog onzeker. De Zweed is geblesseerd aan zijn rechterenkel, en verscheen woensdag niet op het trainingsveld. De verdedigers Thomas Vermaelen en Oleguer verlieten de oefensessie iets eerder wegens kleine klachten. Donderdag heeft de selectie vrij in verband met eerste kerstdag
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64325369
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef denthemen het volgende:
://ajaxshowtime.com/
Kneus.
  woensdag 24 december 2008 @ 14:59:25 #196
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64325905
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:26 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik was hem al vergeten.
Dat is dan een compliment voor Vermeer.
  woensdag 24 december 2008 @ 15:10:15 #197
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64326260
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef denthemen het volgende:
://ajaxshowtime.com/
pi_64326310
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef Jasza het volgende:

[..]

Kneus.

Prachtig stuk man. Staat ook nog een stukje van in het F-side boek.

Leuk trouwens, al die ouwe topics van feyenoord / Charisteas
pi_64326312

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64326361
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:59 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik was hem al vergeten.
Dat is dan een compliment voor Vermeer.
Ik heb hem ook niet echt gemist moet ik zeggen. Vermeer doet het zeker zo goed.
pi_64326547
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:26 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Lekkerrr.
Striving to be more than average.
pi_64326642
Als er een voorzet bij Vermeer in de buurt komt pis ik altijd in mn broek. Dat kan hij namelijk totaal niet.
Voor de rest is het een topkeeper, dat dan weer wel.
pi_64326690
Stekelenburg is beter met hoge ballen, Vermeer is beter qua reflexen.

Als je beide keepers kon combineren...
pi_64326712
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef VoreG het volgende:
Als er een voorzet bij Vermeer in de buurt komt pis ik altijd in mn broek. Dat kan hij namelijk totaal niet.
Voor de rest is het een topkeeper, dat dan weer wel.
Op hoge ballen is Stekelenburg ook niet bepaald een zekerheidje.
pi_64326720
quote:
Het is nog niet duidelijk of Rasmus Lindgren de laatste wedstrijd van Ajax dit kalenderjaar meemaakt. Hij is nog steeds niet hersteld van een enkelblessure. Lindgren ontbrak woensdag op de training.
Enoh/Gabri dus. Beter gewoon helemaal dezelfde opstelling als tegen Graafschap.
Eventueel geen Oleguer dan, maar dat zie ik toch niet gebeuren.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64326767
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:22 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Op hoge ballen is Stekelenburg ook niet bepaald een zekerheidje.
Hij komt tenminste niet uit als een kamikazepiloot om vervolgens onder de bal door te vliegen. Daarnaast heeft hij net wat meer lengte mee.
pi_64326843
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij komt tenminste niet uit als een kamikazepiloot om vervolgens onder de bal door te vliegen. Daarnaast heeft hij net wat meer lengte mee.
Vermeer kan wel eens gekke dingen doen inderdaad. Maar wat de lengte betreft compenseert hij veel met zijn atletische vermogen.

Ik vind het moeilijk kiezen in ieder geval.
pi_64326860
Goed voor de Jong om naar de Graafschap te gaan, Schone ook een 10 speler heeft zich daar toch prima ontwikkeld.
pi_64326920
Stekelenburg is wel iets beter. Ik hoop dat Vermeer niet gaat klagen als hij tweede keeper is en dat we Stekelenburg op een gegeven moment voor een mooie prijs verkopen en dat Vermeer dan nog een aantal jaar keeper is.
lollig
pi_64326926
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het moeilijk kiezen in ieder geval.
Als Steek weer helemaal fit is, zou ik toch voor hem gaan. Hij heeft toch wat meer ervaring en stond voor zijn blessure uitstekend te keepen.

Maar als er in de zomer een mooi bod komt voor Stekelenburg, kan je hem laten gaan want Vermeer heeft bewezen het niveau aan te kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')