En wat is jou clubje als ik vragen mag? feyenoord?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:01 schreef zomaareennaam het volgende:
suarez moet al een gele kaart krijgen als ie alleen opgesteld wordt.
en als ie meer dan 3 keer binnen 5 minuten de bal raakt krijgt ie gewoon rood - dat zal hem leren zo te zieken op het veld.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:01 schreef zomaareennaam het volgende:
suarez moet al een gele kaart krijgen als ie alleen opgesteld wordt.
en als ie meer dan 3 keer binnen 5 minuten de bal raakt krijgt ie gewoon rood - dat zal hem leren zo te zieken op het veld.
Zal je net zien dat ie in de winterstop vertrekt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto ga ik nog veel gebruiken dit seizoen
heb em al als achtergrond op m'n telefoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto ga ik nog veel gebruiken dit seizoen
Die laten ze niet gaan, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ie in de winterstop vertrekt.
Dan gaan anderen hem weer regelmatig gebruiken vrees ik..
Als hij vertrekt gaan we echt goed boeren. Ik verwacht tegen de 40 miljoen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ie in de winterstop vertrekt.
Dan gaan anderen hem weer regelmatig gebruiken vrees ik..
Je bent zeker vergeten hoe die twee jongens op die foto bij hun vorige werknemer zijn vertrokken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die laten ze niet gaan, gelukkig maar.
40 als startbod.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als hij vertrekt gaan we echt goed boeren. Ik verwacht tegen de 40 miljoen.
Leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:28 schreef DurQ het volgende:
http://www.fifa.com/world(...)r+we+still+la+ligaml
leuk interview met sneijder
quote:The Ajax school is a genuine conveyor belt of talent. How do you remember your time there?
That school is one of the best in the world, it's marvellous. They've got everything under control, from the academic side to the nutrition. You train every day, they make sure you're studying. It's a great experience. My little brother Rodney is there and he's already signed a contract with Ajax. He's a good player, hopefully one day we'll play side by side for the same team.
Live zal niet meer lukken ben ik bangquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:36 schreef w00h00 het volgende:
Is de wedstrijden tegen de Graafschap nog ergens live terug te zien?
Afgelopen dagen hebben al meerdere mensen tegen me gezegd, dat ik een paar keer vol in beeld was
Vind je het gek? FCG zuigt toch ook!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je bent zeker vergeten hoe die twee jongens op die foto bij hun vorige werknemer zijn vertrokken?
Suárez was dan ook gewoon klaar voor Ajax. En alhoewel hij nu echt geweldig speelt, kan je hem pas beoordelen na een seizoen Als hij blijft uitblinken bij Ajax, dan is ie klaar voor een Europese topclub. Dat ziet 'ie zelf ook wel in, plus hij is nog erg jong. Suárez zal hier nog anderhalf seizoen blijven, hooguit. Het zou me niet verbazen als hij zou vertrekken in de zomer als hij een constant hoog niveau blijft halen. Ajax zal dat ook wel weten en die zullen inderdaad flink wat geld voor 'm gaan vangenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Vind je het gek? FCG zuigt toch ook!
Bij Ajax doen ze dat niet hoor!![]()
![]()
Suarez
Meer dan die schamele 27 miljoen van huntelaar in elk gevalquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:10 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Suárez was dan ook gewoon klaar voor Ajax. En alhoewel hij nu echt geweldig speelt, kan je hem pas beoordelen na een seizoen Als hij blijft uitblinken bij Ajax, dan is ie klaar voor een Europese topclub. Dat ziet 'ie zelf ook wel in, plus hij is nog erg jong. Suárez zal hier nog anderhalf seizoen blijven, hooguit. Het zou me niet verbazen als hij zou vertrekken in de zomer als hij een constant hoog niveau blijft halen. Ajax zal dat ook wel weten en die zullen inderdaad flink wat geld voor 'm gaan vangen
Van Persie was dan ook gewoon veel talentvoller.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:59 schreef BoerBert het volgende:
Dat sommige spelers nog steeds niet zien dat je op te jonge leeftijd niet weg moet gaan blijft raar. Van Persie deed dit dat ook wel, maar op een of andere manier weet Arsenal daar goed mee om te gaan.
Die zijn al 2 jaar uit man. Die mutsen zijn inquote:
Die mutsen zijn ook best relaxedquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die zijn al 2 jaar uit man. Die mutsen zijn in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |