Die hele publieke omroep is toch links volgens jullie? Miljoenen leden manquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het links momenteel aan gewillige achterban ontbreekt. De rek is er een beetje uit, met name onder de jongere generatie.
Ja, maar dat is "volgevreten links". Je weet wel, die lui met een huis van minimaal 5 ton en de azijnbode op de deurmat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Die hele publieke omroep is toch links volgens jullie? Miljoenen leden man
Al die miljoenen ledenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, maar dat is "volgevreten links". Je weet wel, die lui met een huis van minimaal 5 ton en de azijnbode op de deurmat.
Jepquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Al die miljoenen ledenJa tuurlijk, zitten helemaa vol en allemaal vijf ton
En jij denkt dat zwaar verzuurd recht het beter gaat doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, maar dat is "volgevreten links". Je weet wel, die lui met een huis van minimaal 5 ton en de azijnbode op de deurmat.
Geen idee. Waarom zou ik daar een mening over moeten hebben?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
En jij denkt dat zwaar verzuurd recht het beter gaat doen?
Omdat je lid wil worden van de boze pubertjesomroepquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom zou ik daar een mening over moeten hebben?
Ja, dat linkse Memoriesquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:07 schreef Mdk het volgende:
Maakt dat uit dan? Het is hopelijk tenminste iets anders dan al die dezelfde ouderwetse kutprogramma's die vooral links georienteerd zijn en nu op de publieke omroepen te zien zijn.
Lijkt me wel een beetje vreemd dat in vergrijzend Nederland juist BNN en GeenStijl het zullen overleven.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:50 schreef huismerk het volgende:
Ik ga er ook niet aan mee betalen, ik dwing niemand ergens toe. Maar het idee is simpel een omroepvereniging heeft 50.000 tientjesleden nodig voor een C-status, 100.000 voor een B-status en vanaf 250.000 mag ze zich A-status noemen. De KRO, NCRV en VARA en dergelijke hebben vanuit de verzuilde samenleving nog vele honderdduizenden leden over, nu die leden langzaam aan dood gaan komt er een schifting. Door al het commerciėle aanbod en ontkerkelijking zullen de leden van die omroepen niet snel toenemen. Gevolg straks heeft iedereen een C-status en zijn er alleen nog maar mini-omroepjes. Alleen omroepen die nu veel jongeren aan zich kunnen binden (BNN, EO, Geenstijl) die overleven dan op den duur. Daarom zou ik een kleurloze omroep als de BBC beter vinden dan al die kleine gekleurde omroepjes bij elkaar op meerdere netten. Nu betaald iedereen voor omroep die ze niet kijken in dit bestel; dus ook de 37f omroepen van allerlei geloven en clubjes. Maar iemand die achter Geenstijl staat betaald ook mee aan de VARA en de VPRO. Net zoals ik maand betaal voor een Joint Strike Fighter en bonussen bij ABN AMRO waar ik het niet mee eens ben via mijn belastingcenten.
Ja, dat valt ze niet mee denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:16 schreef Mdk het volgende:
8000 vanochtend al stond in de telegraaf
Je steunt het Telegraaf concernquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef Mdk het volgende:
Denk dat het ze ook niet zal tegenvallen
Ik hoop alleen dat ik door mijn aanmelding niet ook nog eens de telegraaf krijg. Wat een klotekrant is dat.![]()
Het houdt jou blijkbaar ook bezig, anders had je niet geklikt en gereageerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef huhggh het volgende:
Wauw, wat een leven moet je wel niet hebben als dit nieuws je dagelijks moet bezighouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |